päivän :)

Back to häröily O

uusi south park! <3 :DD

Tästä tulee ihan paras synttäripäivä<3

No huomen on jo perjantai, eli kai mä sit selvisin täs viikost :)

Hihi päivän laatutsekkauksessa ei ollu omasta työskentelystä mitään huomautettavaa Kaikki männy just niinku pitää ja suoritepisteitä heruu nii et palkkiotki on jo saletit GUUD.

Sain kesätöitä!

Koirat *sydän*

Oli Torkkelinmäen koirapuiston (?) liepeillä niin ihania karvaturreja karvaturrien jälkeen, et vaan.

Apoptygma Berzerk ja Hocico *muistoja fiilistel*

Mun ensimmäinen vitonen kurssista aiheena lääkkeet & urheilu

Jumaleissön, se on kesä ny Kattokaa vaik pihalle

[q]Freja, 24.4.2008 08:43:
Aamusali

[/q]

Mä luin: aamuseksi

Vissiin kevättä rinnoissa alkaa oleen :D

Tentistä tuli ihan huippupisteet

yhden todella ihanan yks todella ihana viesti
on tää tunne vaan niin mahtava

Ilmoittauduin pääsykokeisiin ja sain eilen pääsykoekirjat!*Super*

Ehdottomasti postin tuoma yllaripaketti: Fazerin sinista, Me Naiset-lehti ja Jenkki-purukumia...! Ihanaaaaaa!

Ren & Stimpy DVD, Seasons 1 & 2

mm. Jakso:

Stimpy's first fart

"Stimpy squeezes, and a stench is born. Ren thinks it's just a stinky fantasy, but when Stinky floats away, Stimpy abandons his friend to search through rain and snow and dark of night. It'll take a Christmas miracle for Stinky to return to his warm, snuggly home."

Lyhyesti, Stimpy lähtee etsimään kadonnutta pieruaan.

"selvä" :D

Hyvä päivä tämä päivä

[q]Freja, 22.3.2007 18:34:
---
cjet, 21.3.2007 17:00:
*pökr* Laitoin työhakemuksen yhdestä erittäin kiinnostavasta työpaikasta tänään. Meni 10minuuttia niin sieltä soitettiin mulle ja pyydettiin huomiseks haistatteluun. Ja mikä parasta, kun pääsin kotiin niin tutkin sitä hakemaani paikkaa tarkemmin. Se on mun entisiä työkavereita puolet koko firmasta mihin ne haki ihmistä. Kylläpäs rupes valaistumaan olotila.

---

Samis! Ainaki osittain Laitoin tänää hakemuksen ja tunnin pääst siitä soitettii Tosin ny sun kymmenminuuttisen rinnalla mun tunti kuulostaa ihan huonolta
[/q]

Joo no mut arvaa siirtix ne sit sitä tapaamista ens viikon alkuun tänään..
Nainen kenen piti haistatella mua soitti ja selitti että on olevinaan niin tukossa tänään että oli pakko lähteä pois jo töistä.. (eikä se ees kuulostanu tukkoiselta..) Jahistaa ku kaikki aina venyy ja paukkuu..

Pääsinpäs vihdoin ja viimein eroon tosta HIRVEESTÄ duunista nyt vaan sitten uutta paikkaa ettimään nopeesti

Ah meni jääreenit nappiin ja hyvä fiilis pääl. Huomenna käymään koululla ja sit viettää iltaa frendien kans. Toivotaan et tulee nätti ilta =)

[q]Nitta, 24.4.2008 12:23:
Jumaleissön, se on kesä ny Kattokaa vaik pihalle
[/q]
Mut ei siel ihan niin lämmin oo viel miltä näyttää kävin äsken kokeilemassa

O