päivän :)

Back to häröily O

tiedossa viikon loma saksassa...!!!!

[q]-Santtu-, 23.3.2007 20:07:
Mul on himassa teh internet!
[/q]
JES, onnittelut neiti Näpsälle*hali*!

oon vissiin vähän ahkeroinu tänään: vaihtanut lakanat, pessy pyykkiä, maalannu keittiön seinän, petsannu oviaukon puukarmit, tiskannu, vieny roskat ja käyny kaupassa. voi vaan rötväillä loppu illan<3

mulla on yks sellanen ehkä enempi päivien :) , ku seinänaapuri soittelee viulua ja lauleskelee joskus aamusin (ja siis osaa). ei huvittas sängystä nousta ollenkaan, kun haluis vaan fiilistellä sitä:)

huhhu, sain just kasattua uuden sänkyni... koko viikon paiskinu aamusta iltaa jotain merkityksellistä eforttia. ja nyt kun katsoo lopen uupuneena noit uusii dekkei ja tota sänkyy ja mitä muuta on saanu aikaseks nii on kyl uskomattoman hyvä fiuwis!!

heräsin juuri 15 h unilta. how cool is that

Pikkuhiljaa terve ja muutenkin semmonen olo, että elämä hymyilee ja toi sää piristää

Kevät *sydän*

Eilen meni oikeen kivasti, Blues A voitti himassa ja tää ilma ! Ahh oikeen kiva fiiwinki

Olen ystävystynyt erään sellaisen ihmisen kanssa, josta en aikaisemmin pitänyt tippaakaan, mutta nyt kun häneen paremmin olen tutustunut, niin viihdyn hänen seurassaan todella hyvin

Eilinen mahatauti ohi ja ulkona havaittu outo valoilmiö :).

ihanan lämmintä

Keittoa ja grillikauden avaus *jiihaa*.

[q]Freja, 24.3.2007 22:10:
Ja kesäfiilis onkin, varsinkin oikeilla juomilla ja musiikilla *sydän*
[/q]

Mullei ole noita. :/ Mutta so not, kunhan fiilis partsilla on lupaava. Melkein pitäisi alkaa polttamaan, että olisi tekosyy hengata siellä :p

päästäänkin tänään klo 11 sen sijasta että ois pitänyt olla istumassa neljään. Kelpaa tällä kelillä \o/

Davos, aurinko, pilvetön taivas ja rinteet huippukunnos.
Huh ku taas hienoo olla vuorilla pitkäst aikaa *plur**aplodit*

[q]Avernian, 24.3.2007 22:08:
Kevätillan tuuli tuoksuu jo kesältä. *sydän*
[/q]

Ja kesäfiilis onkin, varsinkin oikeilla juomilla ja musiikilla *sydän*
-----
Mun :) On vaasalaiset ystävät, Coldplay, siideri ja kohta slinkku ja hesari *sydän*

Hitsi, elämä on kivaa :)

Kevätillan tuuli tuoksuu jo kesältä. *sydän*

työilta oli tunnin normaalia lyhyempi

[q]tir, 25.3.2007 04:13:
työilta oli tunnin normaalia lyhyempi
[/q]

Niinpä olikin. Mukava niin!

O