päivän :)

Back to häröily O

pääsin kotiin sairaalasta

[q]sapeli, 15.3.2007 14:14:
Tais napsahtaa oppisopimuspaikka ekasta paikasta mistä hain Eli se mikä on lähinnä kotia
[/q]
smurffi urffi*hali*

Huomenna työhaastatteluun

Jospa vaikka vihdoinkin pääsis pois tuosta nykyisestä paskaduunista..

kaikki huolet ja murheet kasaantuu just tälle päivälle..voihan v***u

[q]sapeli, 15.3.2007 14:14:
Tais napsahtaa oppisopimuspaikka ekasta paikasta mistä hain Eli se mikä on lähinnä kotia
[/q]

Onnee! Hieno homma et kävi noin vaivatta =)

Ahh sai nukuttua kirjotuksien univelat pois (14h) ja nyt tästä kohtapuolin reeneihin. Oikeen kivapäivä ^^

[q]rose, 15.3.2007 18:03:
---
sapeli, 15.3.2007 14:14:
---
Onnee! Hieno homma et kävi noin vaivatta =)
[/q]

On täs viel vähän paperisotaa et saadaan toi onnistumaan mut eiköhän kaikki järjesty parhain päin

Toi päivän sää!!!!!

[q]RainChild, 15.3.2007 18:24:
-klip-
[/q]

Kivaa että sulla ollut kivaa

Mun oma päivän :)
Töiden jälkeen suoraan pelaa kaverin kans sulkkista ja siit sit suoraan siskon koiran kans tunnin lenkki.. jalat ihan rikki,mut nyt on hyvä olo ^_^

Mul oli pitkään aikaan ehkä paras exkursioreissu! Käytii pyörähtää Oulussa vierailemassa vastaavaa alaa opiskelijoiden keskuudessa! Vitsi mitkä bileet ja kuin huonoa läppää voi junassa 7 tunnin aikana tullakaan

+kaikkia kivoja keskusteluja noin yleisesti, kuten minne vois hakea vaihtoon jne kovin kivaisa, vaikkakin väsynyt olo

Avoliittoilu on ihan kivaa

Uusi hienoinen toiveen kipinän työharjoittelupaikan löytämisen suhteen.

Ystävä on täällä Vantaalla käymässä ja oltiin äsken syömässä :) Oli niin mukavaa vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa *sydän*

[q]Janisa, 15.3.2007 20:32:

"On tänään onnenpäivä, ei murheesta häivää; on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon."

[/q]

mulla soi sama kipale päähän

mun päivän :)
kia on terve *sydän*

Ihana uusi suomi-ystava taalla!

Itserakkaat jokapaikasta(autojen ikkunoista/näyteikkunoista) peilailevat naiset. Peilailkaa vähä lisää nii tykkäätte itestänne enemmän ja unohatte muut. Sekä "mä haluun" tyypit, mikä siinä on että joillaki vaa nousee yhtäkkii päähän ja vaa hymyillää eikä kuunnella muita. vähä niinku

En antanut surkeen sään haitata itseäni, vaan reippailin salille ja treenasin tunnin ja reippailin takas kotiin

[q]Zenni, 16.3.2007 00:05:
South Park :DDD
[/q]

Kyl, ei saatana: "Missä muussa on isot pyöreät löllöt?!" [--] "Booooooobs..." :D

Kolmen paivan vaannon ja taistelun jalkeen mun puhelin toimii! Vihdoin!

Onko nyt lupa hengittaa...?

Tilasin tänään levyn, jota edesmenneen isosiskon kanssa tuli kuunneltua aikoinaan paljon.
Siihen levyyn liittyy niin paljon hyviä muistoja, joten se varmaan auttaa tähän oloon

O