päivän :)

Back to häröily O

[q]antOn°, 9.3.2007 13:13:
-Osui silmään City-lehdestä:

Britney Spears
Kaljuksi itsensä ajanut pop-prinsessa vetoaa tyyliseikkoihin. Näyttää lehtikuvissa hyvältä, kun ylä- että alapää ovat samaa paria.
[/q]

haha

Viimeoiset tekstiviestit...

Käytiin tapaamassa kullan isovanhempia

& ostettiin uusi tuttipullo & tutti joka on samaa vaaleanpunaista unikko-kuosii kun pinnasängyn suojus

Nyt on hauska katsoo kun Kia leikkii aurinko pehmolla ja suuttuu kun ei saa syötyy sitä kun se aurinko on kuitenkin joku 25cm halkasialtaan

Siivoaminen on kyllä erittäin syvältä jostakin, mutta on se kumminkin kiva kun kämppä on puhdas *pepsodent*.

Muutto tapiolaan, kivaan kaksioon tyttöystävän kanssa :)

Käytiin ostamassa tänään loput kasaribilekoristeet ja tarvikkeet :) Samalla reissulla myös törmättiin Illin keikkaan ja voi hitto sen hymyä. Sulatti kyllä sydämen jos toisenkin Musiikki ei välttämättä ole ihan mun juttu, mutta oli se kyllä söpö ^^

Kaverini lainasi rahaa et pääsee Etanan pippaloihin :)

[q]Flügel, 9.3.2007 17:27:
Opintotoimisto ilmoitti viikon etuajassa vaihtoonlähtötulokset... jah pääsin kuin pääsinkin Roueniin Ranskaan kevääksi 2008!! *jiihaa**plur*
[/q]

Oikein paljon onnea Itselle tuli kans iloisia uutisia, lähden samana keväänä Kanadaan vaihtoon

Olen nykyään kihlattu frigidi avokki *sydän*

päivä ei oo vielä puolessa ja kesänkohokohta on jo varattu, musa soi täböö ja pari redbullii jo pärstäs! elämä hymyilee

Tänään mennään Joensuun kaupunginteatteriin katsomaan Elling.

[q]T-mu, 9.3.2007 09:50:
Duuniaamu on kiva aloittaa varsinkin perjantaisin tälleen pikku photoshop pherjantai hassuttelulla.

sori reksi...
[/q]

eikä se nyt oikeesti noin iso oo

TJEU

http://raveland.verkkomaailma.com/ravekuvat/v2007/housenation_2007_030307/imagepages/image14.html

En ole ollut näin virkeä vähään aikaan, tosin tänään heräsin jo 04.50 (töihin siis) ja koko vkl kotona *hymy*.

[q]kml, 10.3.2007 09:08:
Muutto tapiolaan, kivaan kaksioon tyttöystävän kanssa :)
[/q]

Huoh, toisia onnistaa.. toisia ei Mutta onnea paljon sulle ja tyttikselle *sydän*

juuri tehty intialainen ruoka... nam..*kuolaa**slurps*
(oma kehu haisee mutta haiskoon)*hih*

Eilen tuntui ihan siltä kuin olisi osa yhteiskuntaa. Kerkesin tehdä salitreenini, vaikka kello aluksi muuta väittikin. PMMP. Pari hyvää matsia. Jos menisin nukkumaan nyt, saisin hyvin unta.

yhdeltä tyypiltä tuli tekstari jota olin odottanut niiiiiiiiiin pitkään

ihanaa nyt elämä hymyilee taas*sydän*

[q]KooKie, 10.3.2007 23:38:
Maailman paras syy myöhästyä töistä. *sydän*
[/q]

ai wowitaks säki?

yep! I know that feeling <3

[q]KooKie, 11.3.2007 00:35:
http://klubitus.org/profiili/888_5313.jpg

Danskuhin profiilikuva. :DDD Miksi musta tuntuu yleensä ihan päinvastaiselta...?
[/q]

Koska sä olet homo miäs ja diggailet hinureista!

[q]KooKie, 11.3.2007 00:44:
Eipä muuten ihme, että oot mun mielestä ihan kiva. En mä kyllä toisaalta tollasta vetäis, oot liian transu mun makuun.
[/q]

Niin koska soot munaton miäs hah! :)

O