päivän :)

Back to häröily O

ui ui mitä haleja ja pusuja oon taas tänä aamuna saanut... niin paljon rakkautta mun pieniltä *sydän* kyllä tulee niin hyvä fiilis ku kuulee heti aamulla että äiti mä nakastan sua!! ja toinen antaa niitä ihania kuolapusuja, yrittää pussailla vaikkei ihan osaakaan vielä...

ja sit toinen asia mikä lämmittää mieltä on se että mun ystävät on vaan niin ihania aamulla ku heräs ja ensimmäisenä tuli mieleen, miten paljon ne jaksaa kuunnella ja tukea ja olla muutenkin vaan niin ihunia!!

vaikka aika moni asia on mennyt ihan päin persettä ni eilen onneks sain muutaman hoidettua ja ens viikolla lisää... ehkä tää tästä... vaikka välillä tuntuu ettei huvittais eikä jaksais... mutta esim. eilinen sähköposti näyttövastaavalta piristi aika paljon!!

kulta maksoi ison kasan laskuja vaikka en ollu odottanu sitä

& kohta käydää miun mummolla Kian kanssa

Haha, tämän päivän Viivi & Wagner osui paremmin kuin nappiin; firman Skandinavian kaikkien konttoreiden työntekijät on kutsuttu Ruotsiin koko viikonlopuksi skimbaamaan ja dokaamaan *hihu*!

Buenasera! Takana viikon upeaakin upeampi Rooman matka ja kesäkuussa taitaa tulla lähtö Milanoon.. :) kyllä taas jaksaa hymyillä!

Meidän kissa.

Merkki: Musta
Genre: Uros
Ikä: Tuntematon
KUVA

-Tullut 5 vuotta sitten ns. saattohoitoon paikalliselta löytöeläintalolta. Todella huonokuntoisena, kärsineenä ja ties mitä kokeneena. Diagnosoitu kakkostyypin diabetes. Lääkäri antoi silloin elinaikaa n. 3kk. Silloinen insuliinin määrä 13 yksikköä vuorokaudessa. Sittemmin saanut tasaiseen tahtiin shokkeja ja insun määrää vähennetty sitä mukaan. Vuoden alusta insua kului vain 3 yksikköä 2 kertaa vuorokaudessa (merkki vaihtui jonkin aikaa sitten, jtn yksiköt eivät ole suoraan vertailukelpoisia keskenään. Eli tää uusi on 'miedompaa'). Jostain kumman syystä sai pari viikkoa sitten 2 kohtausta samana päivänä ja yhden edellisenä. Väkisinkin mieleen tunki ajatus, et tää on nyt sit sitä 'Teh Menoa'. Vietiin kissi jälleen kerran lääkäriin verikokeisiin. Tuloksena kohonneet tulehdusarvot ja 10 vrk antibioottikuuri + insu sivuun kunes alkaa juomaan selkeästi enemmän (Ensioire kohonneista sokeriarwoista). Eilen, antibioottikuurin päätyttyä käytiin jälleen lääkärillä. Tulokset saatiin abåut tunti sitten -> TÄYSIN TERVE KISSA ja insu kokonaan pois. Ei voi kun ihmetellä mtn luonto parantaa. Tossa se nytkin vipeltää tuhatta ja sataa. Ihme katti! :)

Pitkästä aikaa tänään keilaamaan*hihu* edellisestä kerrasta varmaan jo 3 vuotta.

Tilasin eilen cdon.comista greyn anatomian 1 seasonin, englanninkielisillä teksteillä (ku ei ollu suomenkielistä). Plus eilen sain luettua enkuks kirjan http://www.powells.com/cgi-bin/biblio?inkey=2-0312994893-1 joka oli vielä hyvä!

[q]Epailija, 29.4.2005 17:23:
Iddqd. x) Paha.

Mutta on niitä muitakin ilonaiheita, kuten kesätyön varmistuminen. H&M odottaa jälleen. ^^
[/q]

You have to be this gay to work at H&M [-------------------------------]

(Not to scale)

Suomessa jos kay nelja perattaista viikonloppua ulkona, niin se on kivaa ja normaalia.
Taalla kun niin teen, niin mulla on kuulemma ongelmia alkoholin kayton kanssa... Oonko ma nyt missanut pahasti jotain alkoholin oppitunteja...?

[q]Euphoria, 8.3.2007 10:38:
---
wammi, 7.3.2007 20:31:
pääsin seulan läpi ja kesätyöpaikka varmistu!!*jiihaa*

---

Onnea!*hihu*
[/q]

tänks hei!*hymy*

Tentti meni aika :D ja lisäks oon joutunut sykkimään aamusta iltaan koulussa mutta ihan sama koska [size=24]KEVÄT TULEE![/size]

:)(:

Huomenna alkaa työharjottelu pätkä ahtialassa

[q]Archanoid, 8.3.2007 16:31:
pohjola korvaa olkapään tutkimukset.

JEAH!*jiihaa**aplodit*
[/q]
Kuten sanoin... asioilla on tapana järjestyä*hihu*

South Park

Vihdoin se alko taas..

Lallallaaaa työt alkaa viikolla 15, toukokuussa viikko lomaa kun lähden ilmaiselle reissulle Riikaan ja lempityttökin muuttaa lähemmäs parin viikon kuluttua. Bileitäki alkaa taas olee parin kuukauden hiljaisemman ajan jälkeen, oi vitsi, kevättttt

Hain just silmälasit korjauksesta ja olin varautunut maksamaan miljoonia. Onneksi kiva tyttönen tiskin takana oli laittanut ne takuun piikkiin *aplodit**aplodit* joo ja ne ei kyl tod ois menny takuusen täysin omaa mogailua et ne meni korjaukseen. *toktok*

Niin ja kuumekin meni pois 4 päivän jälkeen. Ikinä oo 4 päivää putkeen kipeenä mut ehkä ei tarvi enää tänä vuonna kipeillä.

Tää on joku onnenpäivä.

-Löysin puhelimeeni kuoret pitkän metsästyksen jälkeen*sydän* ....mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa kun ei sony ericssoneihin löydä MISTÄÄN kuoria(mul on vielä vähän vähemmän yleinen malli). Tääki oli joku hirvee munkki, claes ohlssonin poistokorista.

-Peliautomaateissa jopa jonkin verran lykästi.

-Pääsin pitkälle nettipokeriturnauksessa \o/

Töissä oli taas vaihteeks paska ja rankka päivä. Kun tulin väsyneenä kotiin, niin päivän posti revittynä tuhansiks silpuiks eteiseen. Sitä sit ensiks korjaamaan. Oli sellainen olo et VITTU. Ihana koiran mulla ja sillee. Noh, sitten lähdettiin kaverin kanssa kävelylle, niin kummasti tuli parempi mieli. Sai purettuu itteään ja sitten nauraa päälle kaikil sekoiluil. Oli kivaa
*sydän* Kiitos Heidi *sydän* Nyt hyvä mieli taas...

pohjola korvaa olkapään tutkimukset.

JEAH!*jiihaa**aplodit*

Mun isi *sydän*

soitin sille ja se toivotti hyvää naistenpäivää ja se oli tosi kannustava ja toivotti jaksamista tuntuu, et kerranki oon tekemässä jotai taas oikee ja et se on ylpee musta. kiva fiilis.
plus et lauantaina se tuo mulle digiboksin ja lainaa autoa.

Puhumattakaa siitä, et huomenna loppuu tää hirvee tenttiviikko. Pääsee vihdoinki tekee asioita, joista tykkää eikä nysvää kirjojen tai ajatusten ääreen.. Vähänkö oon oottanu sitä..!

O