päivän :)
Porukat kävi kylässä ja niillä oli koira *sydän* mukana, pikkusisko jäi kyläilemään vielä pariks päiväks
Tää on kyl oikeestaan myös eilisen hymiö,
mut mulla on vaan niin parhaat kaverit ja maailman paras kulta.
Oli parhaat synttärit koskaan,
kiitos ihanat*sydän*
ps. myös eräs puhe on koko seuraavan viikon hymiö,
ihanin*pus*
saan valvoa piiiitkään koska kouluun vasta about 11 huomenna, jeejee :)
Sain ruotsin aineen tehtyä. Kohta on toiselle esitykselle aihekin plakkarissa. Paljon hyviä leffoja odottamassa. Tunnelmoinnit. Maistuvat unet.
Just nyt.
Hivenen viime viikolla kävi mietityttämään Riikalaisen baarin kusetus mua kohtaan, ku visaa olikin vingutettu huiman 900e edestä. Mut toisaalta opintotukilautakunnalta tuli päätös reissusta tullessani, ettei 1000e opintotukia tartte maksaa. Eli jotain huonoa, mut jotain hyvääkin*hymy*.
Huomisesta perjantaihin luvassa ollu duunihelvetti peruuntui viime tipassa...Maanantai saa sittenkin tulla *joo**hymy*
Tänään oli todella kiva päivä *sydän**hihu*
South Park :DDD
kaverit jotka muistivat miuu synttärionnitteluilla ja pienillä ihanilla lahjoilla :) nii ja pääsen sanoo kämppää irti alkuviikosta ^__^ jeejeejee
Chillailu ihanassa kesäilmassa ja erityisen hienot ystävät sekä hyvä treeni sitä ennen *sydän*
Kyllä siitä aina kehkeytyy pieni arkipäivän seikkailu, kun avaimet unohtuvat kotiin. Mukavaa huomata, etten mä ole vielä lihonut yli pikkuikkunan karmien. :DDD
Jotenkin valosasti alkanu viikko. Ei vituta yhtään ^__^
Pääsin väännettyy itteni salille*sydän*
Viikon :)
Aivan mielettömän upea Lapin matka kullan kanssa*sydän*
Lautailua Levin lumivyöry-hasardialueilla*plur*
Hiihtoretkiä ja lumikenkäilyä tunturissa*sydän*
Ja potkukelkalla myllytansseihin*hih*
*sydän* Olen mualiman onnellisin ja rakastunein tytsy*sydän*
Jei! Muru lähtikin jo aikasemmin töistä niin näkee sen ihan kohta
Ovikello soi hetki sitten ja ihana ystava seisoi siella ihanan "kannustuskortin" kanssa. Tuuppasi kortin kateen, antoi halin ja jatkoi kiireista matkaansa. *sydän*
Ne on ne pienet teot.
Synttärit. *känni*
Huomiseks varattu pöytä Gastoneen ja mä nään kaks ihanaa irmaa joita en oo nähny aikoihin
[q]NextAce, 12.3.2007 21:35:
Mua vituttaa yks juttu niin paljon että ei voi kuin vain hymyillä*iloinen*
[/q]
NOTERVE!