päivän :)

Back to häröily O

Viimeksi otin uutenavuotena, nyt ostin 2 pulloa Kurko Long Drink Grapea ja fiilistelen ASOT 001-010 parissa, aah kyllä maistuu pitkästä aikaa.

Teinisuhde jatkuu. Homoperse rengasti.

kiinalaista uuden vuoden juhlaa katsomaan tänää ja luistelemaan!

uusi asunto odottaa nurkan takana

Kupillinen erinomaista kahvia. *sydän*

Rankka mutta tosi mieleenpainuva ja mukava konferenssi-viikko päättymässä tänään, on kiva olo kun kaikki rankka duuni osoittautui täysin vaivan ja väsymyksen arvoiseksi. :)

Ja muutenkin on oikein onnellinen olo.. *pihkassa**sydän*

Huomenna pohjoiseen*hihu*

KorWiike: Sega Dreamcast <3

alan pääsemään yli ihmisestä jota rakastin...huuh...=) päivä tuntuu hyvältä

kaakaota ja tuoreita lämpimiä sämpylöitä. :)

Woe jummi! ekaa kertaa seinäkiibeileen tudei ja oli ihan miäääälettömän kivaa! hhiii!

tempus two tempranillo 2004 - australialaiset näyttävät miten tehdään ~10e tempranilloviini joka ei ole tunkkainen

Näin porukoita, käytii syömäs ja shoppaa. Huippukivaa, ku niitä näkee liian harvoin.. ja totesin taas, että 2- ja 4-vuotiaat lapset on ihan ylisöpöjä

Grillaus*slurps*

Taman paivan :) olis varmaan eilinen PVD:n keikka... Oli kylla nannaa jaloille...
Ja nyt aamupalalle ihanien ystavien kanssa -tama paiva ei voi menna pieleen...!

Sain mun metsän takas *sydän*

[q]cjet, 13.2.2007 08:41:
Heräsinpäs taas väsyneenä. Mut se :) pointti oli siinä, että heräsin ihQ*hellokitty* vierestä ja se sai jäädä sinne viel tuhisee unissaan ku lähin töihin.
[/q]

Wau, vähäks kiva!

Sain tänään ihanan uuden punaisen takin.

Aamul heräsin veljen perheen luolta suuren suuresta talosta. Vaikka talo oli tyhjillään ja perhe oli ampaissut kohti harrastuksia, niin alakerran pöydällä odotti aamiainen ruokineen ja juomineen päivän lehti vieressä. Veljeni lainasi minulle päiväksi uutta nelivetoaudiaan, ja luistelusuksiaan kuntoilua varten. Illaksi hän lämmitti saunan ja maistelutti minulla erikoisoluita ja -viinejä, joita hän oli tuonut ulkomailta. Kiireettömyyden lisäksi tunsin oloni kertakaikkiaan hemmotelluksi. Tämän lisäksi olen viettänyt laatuaikaa vanhempieni ja kummityttöni kanssa, joten en voisi olla enää enempää tyytyväinen. Voi että*plur*!

talvi LOMA *jiihaa**aplodit**hihu*
kahtee viikkoo ei tarvii tehä mitää, voi jäädä vaik sänkyy löhöö pariks päiväks jos ei jaksa nousta

JEEEEEEEEEEEEEEEEE

O