päivän :)
aamulla loistofiilikset kuunnella Bobii spårassa töihin, perjantai, yks mycket hauska tyyppi tuli yllättämään töihin
Joka torstain :) on nelosella klo 19 kokkaileva Nigella Lawson. Siinä on kyllä maailman siistein TV-kokki, oon ihan fani *sydän*
Ruuat on todella herkullisen näköisiä, vaikka ehkä vähän tuhteja noin jokapäiväiseen ruokavalioon. Eniten kuitenkin viehättää Nigellan koko asenne ruokaan ja sen tekemiseen, suosittelen!
SILAKKA *sydän* http://www.iltasanomat.fi/viihde/lemmikit/default.asp?id=12906
[q]Ronie, 16.2.2007 10:19:
---
sune, 16.2.2007 10:18:
SILAKKA *sydän* http://www.iltasanomat.fi/viihde/lemmikit/default.asp?id=12906
---
Ehdottomasti 5 staraa
[/q] todellaki
meidän ihana pupu <3
mä sain duunikavereilta meilin jossa oli wordliite, avasin sen ja putosin niin totaalisesti, siinä luki "hyss, respa nukkuu. Saa häiritä vain äärimmäisessä hätätilassa...." muutenkin on jotenkin niin väsyneen sekainen olo ettei tästä asialliselta näyttämiseltä tahdo tulla mitään...
Tänään on perjantai, leivoin mokkapaloja (mausta en tiiä kun en oo vielä maistanut), nään Super-Maran ja käyn siskolla. Eli monta hymyn aihetta taas tänään
Tänään katsomaan Pan's labyrinth!!! Oon odottanut niin pitkään...on vaan ollut niin kiire ettei ole leffaan ehtinyt, mutta tänään kultsin kanssa Plevnaan.
[q]Vi-ci, 16.2.2007 11:50:
---
Septique, 16.2.2007 11:08:
Tänää abiristeily eli laiva viroon ja siellä sit hotelliin yöks ja huomenna takas o/ Taitaa olla jonkinlaiset Hed Kandin bileetki privéssä ^^
---
Jep tänään on, ja siellä on myös gsus in malliston näytös.. Ja: DRESSCODE: Dazzling white! Fake fur and real diamonds!..
[/q]
Joo frendi hommas meille ainaki sinne nimet listaan :D Ei että tulos niin nättiii !
On vaan ollu niin paska päivä et ihan hymyilyttää.
[q]larzizi, 16.2.2007 09:32:
Sen lisäksi, että olen herkuttoman helmikuun takia säästänyt rahaa ja terveyttäni, olen näköjään myös laihtunut. Pitää harrastaa tätä useamminkin
[/q]
kaikkea kanssa. ensin tipaton tammikuu, sitten herkuton helmikuu, näistä seuraus varmaanki masentunu maaliskuu. apua, ei saa kiellellä, ainakaan herkkuja.
2 vkoa takana uudessa duunissa ja oon viihtynyt ihan superhyvin!
Aivan loistava duunipaikka!
[q]Caritsa, 16.2.2007 14:40:
Kaikkea kanssa. ensin tipaton tammikuu, sitten herkuton helmikuu, näistä seuraus varmaanki masentunu maaliskuu. apua, ei saa kiellellä, ainakaan herkkuja.
[/q]
Ei mulla ole ollut tipatonta tammikuuta Mun maaliskuuni tuskin tulee olemaan masentunut
Ja kyllä se on aina välillä ihan hyvä hillitä vähän himojaan ja huomata mm. miten paljon käyttää herkkuihin rahaa
saan simmulasit tänään
Mieheke tulee sittenkin *sydän**jiihaa*
Puhelu Suomeen...Oli ihana kuulla ihanan ihmisen aanta piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkasta aikaa... 'snif'
[q]vivesteri, 16.2.2007 17:19:
Mieheke tulee sittenkin *sydän**jiihaa*
[/q]
aka. uloke :)
Ystävä.*sydän*
[q]ALIEN, 16.2.2007 21:13:
aka. uloke :)
[/q]
totta hitossa *sydän**nauru*
Repeilin töissä koko päivän vaikka en ollu ees pahemmin väsyny :) Harvinaisen hyvä ja lämmin fiilis.