päivän :)
itunesista löytyi sellainen kuin L'elecrtique... mitä nannaa...*pihkassa* ...*jiihaa**iloinen*
....lisää volaa...
...ja lisää*jiihaa**iloinen*
Voipi olla viikonloppu menee sittenkin, niinkuin alussa oli tarkoitus
Abiristeilylle kohta, tosin eilisen jälkeen se ajatus on vähintäänkin pelottava. :D
taas mua hemmoteltiin*pihkassa*
Oon hengissä vielä.
jesjesjes!vedin sittenkin propsit kotiin eilisestä työhaastattelusta ja pääsen jatkohaastatteluun!!*jiihaa*
Uusia kuvatuksia Kiasta galleriassa,
Kiva päivä muutenkin ja kohta hyvää ruokaa kynttilävalossa
Oi, nyt löytyi oikein unelmakämppä *sydän*! Siinä on kaikki mitä me vaaditaan, lisäks viel suht kohtuulliseen hintaan! VOI KUN ME SAATAIS SE (vituttaa kyllä ku arvaan jo et niin moni tekee siitä tarjouksen, ja tarjoukset on salee parempia ku meidän *grr**uuh*)!! Nyt meil on kyl kaikki varpaat ja peukut pystyssä, pliis pliis pliis....!
Tekihän hyvää avautua miehistä kaverille...tuli sitten vaihdettua muutama mielipide vastakkaisesta sukupuolesta ja niiden käytöksestä...
Tämän pienen hetken koin olevani aikas hyvä, ennen kaikkea aikaansaava toimittaja.*aplodit* [size=7]Onnistuin kerralla siinä, missä toisella meni 4 viikkoa.[/size]
Mun Y-tunnus on viimeinkin valmis.
Laskutettavaa löytyy ihan kivasti, sekä tietysti vähennettävää :D
Ensimmäinen (ja stressaavampi) päivä vanhojen tansseista on ohi. Huomenna voi vedellä ihan miten lystää ;P Ja meni erittäin hyvin treenit huomisen tanssiparin kanssa
nelos-olut :D ja huomenna duunipäivä. nyt jo huvittaa huominen happi.
Tänään lähtö viikonlopuks mökille, ja sit koko ens viikko lomaa!
ens viikolla laivalle
- perjantai
- huomenna kattoo yhtä kämppää
- huomenna ystävän & sen miehen tupareihin Tampereelle *hihu*, siellä näkee muutamaa muutaki kamua pitkäst aikaa, ja jäädään sinne sit yöks..
- ens viikosta alkaen helpottaa taas duunissa vähäks aikaa, byebye stressi!!
Se ois perjantai! Ny vaan tavoitteena saada työpäivä tyylikkäästi hoidettua ja sitten hiihtolomalle*hymy*.
Sen lisäksi, että olen herkuttoman helmikuun takia säästänyt rahaa ja terveyttäni, olen näköjään myös laihtunut. Pitää harrastaa tätä useamminkin
Tänään sit Pariisiin
Tänää abiristeily eli laiva viroon ja siellä sit hotelliin yöks ja huomenna takas \o/ Taitaa olla jonkinlaiset Hed Kandin bileetki privéssä ^^