päivän :)
[q]Sallakat, 17.2.2007 11:59:
kiinalaista uuden vuoden juhlaa katsomaan tänää ja luistelemaan!
[/q]
Jep, tähän liittyen päivän :)
kämppis ja sen kaverit tuli ja kokkas kiinalaista ruokaa koko porukalle, sit pari really freaking fireworksia käpylän naapurustoon =))
ns. not-expected-fun-of-saturday-evening
Vissiin kolmeen kauteen tein ekan maalin salibandyssä. Mahti-fiilis.
[q]ElegantY, 11.2.2007 18:46:
Se on vaan niin kiva ja ihana ja söpö ja muuten vaan paras kaikista
Ja se tekee mitä lupaa
[/q]
... Hih.. vaikee arvata kenestä mahdat hihkua
Amon Amarth keikka! http://klubitus.org/liitteet/10673545d41d8.gif
[q]H3li, 18.2.2007 10:45:
no joo. . . onko taas vähä halvat huvit
[/q]
suattaapi olla
h3li *sydän*
että HV vaan sullekin kultsi!!
Ihana herätys mieheltä
kurkkukipu ja turvonnut sylkirauhanen on parantunut yönaikana.
Yes, saatiinsesaatiinsesaatiinse! Kämppä nimittäin Enää ei tarvi jonottaa sitä seitanan taksia/yöbussia!
Aamu alkoi kunnon naurulla, kun tarjoilin aamiaisen sänkyyn - kirjaimellisesti. Onneksi osa aamiaisesta jäi lautasellekin, tosin aamun lehti oli hetken aikaa lukukelvoton.
Sain eilen taas uusia kuvia mun mallikansioon. Esitän tulevassa SPR:n esitteessä pakettiauton alle jäännyttä nuorta.*justjoo*
Tuntuu nyt kyl siltä et kroppa on hyvin levännyt eilisen koetuksesta ja fiiliskin on väsynyt mutta onnellinen. Nyt vihdoin olen saanut sisäistettyäni itselleni muutamia asioita, ja ihme mutta tuntuu todella hyvältä että ei ole enää tunteita tyttöä kohtaan josta välitin todella. Elämäs pitää mennä eteenpäin, saada vastaan haasteita ja selvitä niistä. Se antaa energiaa omallatavallaan vaikka siihen sitä kuluisinkin lähes yhtälailla.
-Careen-
Tänään Proteuksen keikalle *plur*!
[q]Careen, 18.2.2007 16:08:
hyvän fiiliksen postaus
[/q] Olen onnellinen puolestasi muru - niin se on, että aika parantaa!
Se, kun makaa aamulla krapulassa sängyssä ja saa kuulla olevansa uskomattoman kaunis. Ihana kulta *sydän*
[q]Nelli, 18.2.2007 17:10:
Se, kun makaa aamulla krapulassa sängyssä ja saa kuulla olevansa uskomattoman kaunis. Ihana kulta *sydän*
[/q]
Epistä! Mä saan aina vaa kuulla kuinka darraselta mä näytän..
mut onneks darran voi pelastaa tekemällä jotai joka useimmiten johtaa siihen et on pakko käydä suihkussa.. yhdessä.
hän.
[q]Kit^, 18.2.2007 17:54:
mut onneks darran voi pelastaa tekemällä jotai joka useimmiten johtaa siihen et on pakko käydä suihkussa.. yhdessä.
[/q]
Todellakin
jaahas, extemporepäätös: tiistaina Tukholmaan shoppailee :)
Pääsin läpi b-kortin kirjallisist, virheit oli kysymyksis 0 ja kuvis 4 (3 ja 8 sallitut määrät)
PLUS et huomen kullan luo ja keskiviikkon ehkä supercoolit