päivän :)

Back to häröily O

[q]breakaholic,
Ilosaarirockiin tulee The Cinematic Orchestra
[/q]
:)

[q]joun, 28.12.2005 19:20:
Missäpäin?
[/q]
upinniemi

oon vähän hitaalla, mut tänään tajusin et ne automankkavarkaat ei ollu pöllinyt mun sisätilanlämmitintä. hyvä niin

[q]UnityF, 13.2.2007 12:09:

Muutenkin terveellisempää kun ei tarvii enää lihoja ym paistinpannulle tunkee rasvojen kera

I *sydän* kokkaus
[/q]

tuo on varsin kätevä. Meil on samanlainen missä on vaihtoteflonit mukana millä saa tehtyä toasteja NAM
Mutta sivumainintana, että esim punainen liha itsessään on erittäin rasvaista. Jossain oliiviöljyssä paistaminen korkeintaan lisää terveyspisteitä.

Päivän :) on kipeät lihakset jotka tulivat viikonlopun riehumisesta. olin luistelemassa ja pelaamassa lätkää ekaa kertaa johonkin kuuteen vuoteen ja oli ihan sairaan hauskaa! Jalat vaan on ihan kivan kipeät. Kädet on ihan rikki sen takia, että pelasin nyrkkeilyä ja tennistä täyyysssiiiii Wiillä. auuths. mutt oli kiva vloppu *sydän*
Ja tänää kattoo lätkämatsii ku saatiin eilen lähibaarista ilmaseksi liput, jeejee

nintendo wiin kumminkin, kommentteja tulee 20-70 minuutis, alkaa pikkuhiljaa tympiin

takana suht loistava viikonloppu (perjantain guetta *sydän* ja lauantain sinkkuluukkuilut *sydän**sydän*) ja eilen sitten... voi huoh. eilen oli loiistava ilta, joka toivottavasti saa jatkoa tänään. huomaan pitkästä aikaa hymyileväni

Ajoin windows 7 XP:n rinnalle ja jotenki automaagisesti se itsessää teki buuttaukseen kyselyn kumman haluaa avata, erinomaista sanoisin :)

[q]tir, 13.2.2007 12:58:
takana suht loistava viikonloppu (perjantain guetta *sydän* ja lauantain sinkkuluukkuilut *sydän**sydän*) ja eilen sitten... voi huoh. eilen oli loiistava ilta, joka toivottavasti saa jatkoa tänään. huomaan pitkästä aikaa hymyileväni
[/q]

Hihi, ihanaa

Eräät koirat... koko viikonloppu tuli riehuttua niiden kanssa*plur*

[q]Hyzenthlay, 13.2.2007 13:51:
ihan jees olla 400 000 rekisteröityjä irc-gallerias, mut en jaksa tota kommenttien määrää!
[/q]
Mitäköhän mahdat saa palkinnoksi moisesta urotyöstä :D. Aikaisemmin on jaettu kameraa tms kun tullu 300k 200k yms täyteen.

Muutama löydös suomi-ruotsi-suomi-sanakirjasta

sanan "hei" kohdalta:
hän on hiukan hei hei = han är lite knäpp i skallen

sanan "heittää" kohdalta:
sitä poikaa on aina heittänyt latvasta = han har alltid varit knäpp i skallen
heittää kuperkeikkaa = slå/göra en kullerbytta

[size=5]hulluilla on halvat huvit...[/size]

Sain hommattua itselleni toiseksi päiväksi vanhojen tanssiparin, kun oma pari ei pääse Kaveri oli kyllä aivan ihana kun suostui. Nyt tulee kyllä tosin yksi tyttöpari lisää, mutta ei haittaa :) Kivaa tulee kyllä varmasti olemaan tämän tytön kanssa

tilaamaani kirja odottaa postissa, pakko hakea se heti huomenna, oli olo mikä tahansa.*hymy*

niin, ja korn tulee helsinkiin kesäkuun alussa..*sydän*

Muru toi mulle Apulannan uuden cd:n yllärilahjana. *sydän*

[q]Hyzenthlay, 13.2.2007 13:51:
ihan jees olla 400 000 rekisteröityjä irc-gallerias, mut en jaksa tota kommenttien määrää!
[/q]

Moni taho maksaisi hyvän siivun rahaa saadakseen profiiliinsa sellaisen määrän uniikkeja kävijöitä päivässä mitä sulle paukkaa nyt ihan pyytämättä. Nyt kantsis vaan nopeasti hyödyntää toikin tavalla tai toisella - mä repisin perseeni onnesta jos saisin noin näkyvää promoa ja tiedän kyllä miten kanavoisin sen edukseni. :)

JEEEEEEE*jiihaa* mä sain sen duunin minkä halusin*jiihaa**sydän* ihan huippuuu!!*jiihaa*

Oij, kulti teki mulle aamiaista ja sitten sain aamiaispöydässä ison kimpun punaisia tulppaaneita, jotka se oli eilen käynyt salaa ostamassa duunipäivän aikana *sydän**pihkassa*. On se paras *plur*!

tänään syömään blinejä

Taa paiva alkoi niiiiiiiiiiin :)
Sain hetki sitten soiton Suomesta ja Radio Novasta ja ihana ystavani oli ilmoittanut mut "Ystava maailmalla-juttuun"
Ma oon vaan niin hyvalla tuulella tanaan ja juuri nyt!

KAIKILLE IHANAA YSTAVANPAIVAA!

O