päivän :)
Päivän äxdee!
Teemu: "Yritit koko ajan pokailla sitä muijaa!"
Juli: "THÄH? Mitä helvettiä oon tehnyt?"
Teemu: "Sitä Junnuu."
Juli: "AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA. Oot VÄHÄN käsittäny väärin. Se on siis yks mun parhaista kavereista. Kiitti päivän nauruista!"
Teemu: "Oho, niin näköjään oonki. Kelasin, et se on VARMASTI joku niistä sun tytöistä, ketä käyt sillointällöin nusasee."
Juli: ":DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"
Teemu: "No meitsihän ois sit ihan hyvin voinu ängetä siihen sänkyyn..."
Newsflash, ET OIS.
NUSASEE? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tai no pikemminkin surkuhupaisa "x)"
Hitto se eilinen lapsi oli hotti. Hittoako niiden pitää näyttää niin vanhoilta nykyään? Hitto sen kanssa oli muuten kivaa. Hitto kun kysyin, että missä jengissä se nyt pelaakaan. Ja miks hitossa vastaan sen lausumaan "exäs jengissä...": "ai kenen niistä?"?
Mussa ei taida olla tota pelimiehen vikaa.
[q]mayah, 25.1.2007 10:46:
Hei hei kurjat asiakaspalvelutehtävät ja puhelimeen vastaaminen :D
[/q]
Hitto, "asiakas on aina väärässä" -topicin viihdyttävyys laskee huomattavasti, kun sulla ei ole sinne enää avauduttavaa. :C Onnea nyt kuitenkin! :D
Kuulinpa taas, että ollut mitä mainioin lauantai. Kavereilla oli ollut pibiksissä tylsää, niin yks oli sanonut, että "Etitään Juli, sillä on aina niin hyvät jutut ku se on tossa kunnossa" (lue: sille pääsee aina nauraa ku se on tossa kunnossa.) ...ja olinhan mä *sydän*
Vapaa-aamu. *sydän* Meen tesmaa kuinka osaan käyttää rullakiekko luistimei. (eli siis meen aukoo polvet ranteet ja hyväl zägäl naamani)
Tänää duunii ni fyffee tipahtel, eikä haittaa vaiks onkin just ennen koetta. Muutenki just loistavasti menny nää koeviikon järkkäilyt, oon saanu vikaan kokeeseen tälläkin lööbaamismäärällä luettua aika helvetin hyvin vaikka ite sanonkin. ...Ettei ainakaan jää hampaan koloon et oisin voinu paremminki jos ois vaa viittiny. Ja sit lähetää todella hyvällä mielellä kesää viettel isol kädel *sydän*
[q]Daverian, 29.5.2005 17:31:
Tuli tänään 17 täyteen. En kyllä tiedä onko se hyvä asia. Olen toki taas vuoden lähempänä täysi ikäisyyttä, mutta toisaalta mulla on vielä yksi vuosi täysi ikäisyyteen.
[/q]
Onnea turhimman iän johdosta
Tänää oli vika koe, eli tästä alko kesäloma Skolesta 2½kk vapaata ja duunista 1½kk...
Mun lapsipoikaystävä soitti laivalta innoissaan, että sen isukki oli antanut niille siunauksensa dokailla siellä. Sitten se kännipäissään päätti ilmoittaa, että on nyt vihdoinkin täyttänyt 16, eli olisi laillista mulle mennä sen kanssa yhteen. :D Odotan innolla, mitä se huomenna sanoo, jos muistaa koko keskustelua.
*sydän*
Hymyilen nyt itsekseni, katsotaan voinko huomenna puhua tästä enemmänkin ilman, että tarttis puuta koputtaa. :)
Tunnin lenkki ja sauna. *sydän*
Äsken leivoin uuden reseptin mukaan kakkua. 20 minuuttia ja nähdään, mitä sain aikaan.
Jei! Populat lähtee möksälle, mikä meinaa et saan mättää RAW:ta täysillä tänää illalla!
edit. vähän :( et on duunii kybään asti, mut toisaalta täys :) et mulla sitä duunia ylipäätään on.
Olen saanut sydäntäni kauan vaivanneen mörön muutettua ihan kauniiksi pieneksi enkeliksi.
Kiitän joka päivä elämää upeasta kullastani, joka ymmärtää, rakastaa ja arvostaa. <3
Aurinkoinen päivä Klobbenin rantsussa tyttökaverin kanssa. *sydän*
Nyt oottelen illan Ruåtti - Englanti matsia ihan täpinöissä Saksan matsia puolsilmällä seuraillen. Ah, neljän vuoden välein koittaa aina mun taivas.
Vaikka eilen meni liian myöhään kelaillen, et tänää on koulua, ni heräilin ihan reippaana jo yheksältä Eli hyvä päivänalku ja mässyä odotettavissa, ensin kouluun, sitten kamulle alottelee remppailua, sitten Zenniä (*sydän*) ja lopuksi vielä LÄTKÄÄ Mun viikendi alkaa tästä.
Olipahan nasta ilta!
Kantapaikassa oli kuin olikin tämä eräs tekki-DJ, joka heitti trancea aivan huolella.
Vaikka liki koko illan joutui yksin tanssia, oli tosi hauskaa.
Nää viime päivien pirteet pakkaset on ollu tosi kivoi :)
Aamulla kun astuu ulos talvi oikein tuoksuu nenässä ja askeleet narskuu lumella, sellainen piristää. Niin ja kaikkialla on tosi kaunista
Onneksi jokaisella tummallakin pilvellä on hopeareunuksensa. ...ainakin mun elämässä. *sydän*
Tasan viikko ni tää tyttö bailaa etelässä *sydän*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)