päivän :)

Back to häröily O

Ah, pakko vaan nauttia krapulattomasta päivästä. Helvetti että oli kova jäysä eilen.

Nätti keli *sydän* Pääsee ulos leikkii kesää ja kärpästä.

Viime yö.

Nyt se inttiviikonloppu on sitten onnellisesti ohi, ja päällimmäisenä kaikki hyvät tunteet.
+Mahtavalla porukalla
+Mä oikeesti kestin sen läpi
+Huumori
+Kouluttajat - erityisesti se yks <3
+Kokemukset
+Inttiäijät
Nyt on hyvä mennä saunaan, ku on hikeä pukannu jo kuivuneen kerroksen alta jo moneen otteeseen.

Aitoa_menoa.avi. Hitto, että oon repeillyt huolella.

"Miten sulla voi riippua rinnat vaikka sä olet vasta parikymppinen, oletko sä käyttänyt piriä?!"

Halpaa huumoria. *sydän*

Olipa palkitsevaa tehdä inventaario vaatekaappiin: Muutamia vaatteita lähtee kierrätykseen, iso kasa varastoon ja vastaan tuli muutamia löytöjä: Vaatteita joita en muistanut omistavani Kätsyä kun ei tarvi käydä ostoksilla saadakseen käyttöön uusia vaatteita

[q]Zenni, 5.10.2006 20:14:
Olipa sit Soukan K-Marketissa puolen litran Classic-tölkkisiideri euron kappale, oli pakko käydä poistaa lava sitä tavaraa sieltä. Ihan ku ois Virossa käyny!
[/q]

Kait tarkistit kotona ja huomasit, että se on 1,6 prossasta? :D

[size=3]Noni, lopetan klubbarivittuilun. (Tosin toi ei ollu mikään 100% lupaus. 1,6% ehkä.)[/size]

Uus duuni on vaan niin paljon kivempi ku edellinen :)

Mökki kutsuu. *sydän*

...ja sit duuniin.

http://video.google.com/videoplay?docid=1384277706451157121

Haha, tossa on kyllä niin osuvia läppiä. :D

Keksi kävi tänään karkkikaupassa.:"Lippu Corstenin keikalle helmikuun yhdeksännelle, yksi Eric Prydziin 22.12:lle, sitten yksi ensi viikon Halluihin... ja tota... paljon Illujen uuden vuoden bileet maksaa?" "Kympin." "No yks sellainen vielä, kiitos." :D Liput hanskassa, nyt odotellaan bileitä. *sydän*

ihana auringon paisteen näky kevät hangilla työpäivän lomassa

Oh dear god.. Kielioppia ymmärtävä pyörty just.

Sain avaimet tulevaan omaan kotiin

[q]KooKie, 5.2.2007 11:12:
Mua kuristaa sydämestä. Tuntuu, että tukehdun. Hirveä olo, kun ei tätä ole niin mielettömän pitkään aikaan tullut koettua. :(((
[/q]

Behold the master of overreaction. "Yhyy mun elämä on pilalla mun historian koe meni niin huonosti nyyhniiskitQkyynel".

Kävin tänään keskustelemassa mun historianlehtorin kanssa: "Olipa muuten MAHTAVA koesuoritus jopa sulta, vaikka on paljon tottunut odottamaankin. Ihan hyvillä mielin voit lähteä viikonlopuksi bilettämään!"

Rata, here I come, as good as always and always better than ever!

Noin tunti ja bileet alkaa.

[q]Sallakat, 17.2.2007 11:59:
kiinalaista uuden vuoden juhlaa katsomaan tänää
[/q]

Voi ei, sekin! Saiskohan kipeä itsensä keräiltyä..?

Kipeydestä puheen ollen olin jo valmis kirjoittamaan oman muistopuheeni, ennen kuin tajusin, että mun tekee mieli pitakebabia. Elämä voittaa! :D

Kyllä toi aamuaurinko taas boostas uuteen alkuun. <3 Hyvä olo morkkiksesta ja krapulasta huolimatta - ne menee ohi kuitenkin.

Mulla on ihan ylihyvä olo. Stressi on tiessään! Kävelen pilvilinnojen (tai oikeammin gotiikan tyyliin rakennettujen kirkkojen) katoilla, kuin Notre Damen (joka muuten on rakennettu 1200-luvulla) kellonsoittaja. Quasimodolta musta tuntuukin, kun selkä on tässä lööbaillessa mennyt ihan paskaksi. Mut hei ei tässä mitään, seilaan seuraavaksi karavelilla (myöhäiskeskiajalla suunniteltu uusi, valtameripurjehdukseen kaleeria paremmin sopiva laivatyyppi) uuteen maailmaan. ->

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O