päivän :)
[q]UnityF, 16.12.2006 21:50:
*sydän* oon vain niin onnellinen *sydän*
[/q]
Toi on kyllä niin mahtavaa, kun sitä onnellista oloa ei tarvitse yhtään eritellä, vaan se valtaa koko tietoisuuden ja jokaisen pienen solun! Mulla on sama fiilis.
[q]Zenni, 18.12.2006 00:55:
Mahtava viikonloppu takana, monet hyvät naurut irronnu. :)
[/q]
Mua silti kismittää, että TE puhuitte pervoja mun pikkubroidien kuullen. MÄ olen yrittänyt pitää niitä pumpulissa ja sit tulee Kamala Kaksikko Laatta & Riippa[tm], jotka turmelee niiden viattoman mielen. :(
Tää on ehdottomasti OT:ta [size=1](jokaisessa topikissa). :D[/size]
[q]ALIEN, 16.1.2007 18:22:
---
KooKie, 16.1.2007 17:44:
Oonko jo sanonut, että vihaan sua?
---
Ei vihaa ilman rakkautta x)
[/q]
OH YOU WISH. [size=1]<3[/size]
Viimenenki koe tehty ja koulustaki pääsi sen 10 timman jälkeen ulos viel ihan hyvillä mielin.
Kun tuun kotiin, niin sähköpostissa odottaa meili täynnä infoa ensi talven Slovakian reissusta, mitä voisin vähätellen sanoa odottavani innolla. *ihQplursydänrakastan*
Nyt sit mulla on korkeimman käden oikeus valita vietänkö koti-illan Sin Cityn parissa vai lähdenkö juhlistamaan viikonloppua ulos. Taitaa kuitenki kallistua ensin mainittuun. Oon mä sen verran väsynyt, mutta ONNELLINEN. *rakastanelämääniplurahdus*
Sain keskiviikon duunivuoron nakattua toisten harteille, voin siis täysin rinnoin syventyä hullujen päivien huumaan
[q]Individual, 7.1.2006 13:06:
No se on jo tosiaan päivän :). Yhtään vinkkiä miten sellainen tapahtuu? *utelee*
[/q]
Mä en halua mahdottomia asioita, vaan oon vähästä ja pienestä onnellinen. Ja loppupeleissä ainoa mitä haluan on onnellisuus. Kohta nää plurahtelut menee jo yli.*plur*
Allekirjoittanut vinee "päivän :(":ssa tänä aamuna:
[q]Oon jo valmiiks murheen murtama mun huonoista koearvosanoista, jotka tosin saan tietää vasta yhdeltä. Mut ei vara venettä kaada, kandee olla pienet odotukset, niin ei ainakaa pety. [/q]
Ja tuloksena; Matskusta 8½, tokariin 9; Englannista 9+, tokariin 9; Yhteiskuntaopista 9½, tokariin 10. Ehöm
Huomasin, että vaikka on kuinka vetämätön ja aikaansaamaton olo, niin ku vaan pistää projektin aluilleen, niin kyllä luonnistuu. Ja nyt ku se on valmis ja viel hyvällä jäljellä, niin voi hymiöillä :)
Sain ku sainkin sitten luettua 2h intensiivisesti ja nyt oisin lähdössä viettää iltaa hyvällä omatunnolla.
Se on nyt ohi taas tällä kertaa. Ja matsku menee läpi! *JUHLAHYMIÖ*
Se vaan, että kaikki tuntuu nykyään olevan niin hiton plurrurrurii. Jopa se, että mun silmäluomeen levähti joku hiton tulehdus viikonloppuna ja se on nyt turvonnu ja särkeny ja itkettäny, niin hyötyä siitäkin sai revittyä, kun kaverit jako sääliä isosti koulussa omalla tavallaan;
"Juli on saanu turpaansa taas auottuaan sitä viikonloppuna. Hyvä vaan, munki on pitkään tehny mieli lätkiä sitä pleksiin. (Mut en uskalla.)"
"Juli, kai tuut mun kaa kaverikuvaan? Näyttäisin ainaki hyvältä tollasen Quasimodon vierellä."
"Juli älä välitä, kyllä me rakastetaan sua vaikka sä tollaselta näytätki. (Hommataan Juli kauneusleikkaukseen, eihän sitä kestä nykyää ees kattoa. Oli tarpeeks paha, ettei sitä jaksanu kuunnella.)"
"Jes, ehkä Julin ego nyt tippuu ja se tulee mun vaimoks jos kosin." ... "Joo hei, mun silmä kyllä parantuu tästä, mut sun naamas tulee aina näyttää siltä et rekka ois ajanu sen yli." ... " Hitto, en tajunnu, ettei toi tulehdus oo vielä turvottanu sen huulia umpeen."
*sydämmei ehkä eniten* Kiitti, kun ne saa mut nauramaan, vaikka se nauraminenki sattuu nyt.
[q]Avernian, 23.10.2005 02:04:
Ole hyvä.
...eiku..
[/q]
Aina on hyvä päästä osingoille.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Vapaapäivä
Smackdown. *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*
En ees löydä sanoja kuvaamaan tätä fiiwistä nyt. On niin euforinen olotila.
Kiitos tästä showsta.
2 vaikeinta, eli ruåtti ja matsku takana ja kumpiki läpi, eli elämä hymyää jälleen pienten stressailujen jälkeen
Eilen neljä koetta takasin; äikkä kiitettävä, ruåtti kiitettävä, matsku kiitettävä ja ET kiitettävä -plus sen verran iso plussa extra esseestä, että hjuwat zäänssit tokarin kybään. Tulipa taas viksu fiiwis.
Ja sit tän päivän "xD": aamulla Sentissä kysyin joltain äijältä, että tietäiskö hän mistä päin löytyisi posti lähistöltä ja äijä siihen, että on vain koulussa täällä. Sanoin, että radan toisella puolella sitä ithekin opiskellaan, et kyllä sitä pitäisi paikasta jotain tietää ja siinä poika sitten kysyi kävelläänkö samaa matkaa helvettiin. Kun sitten tiet erosivat niin minä kilttinä tyttönä moikkasin kivaa poikaa. Sitten se virhe, eli poika pysäytti hyvin alkaneen pakomatkani ja ojensi numeronsa pyytäen soittelemaan jos tekee mieli. ... ... ... ... ... MIKSI?!
Eilisen *sydän* ja isosti RAKASTAN.
Sain "salaisilta ihailijoilta" kirjeen, mistä kirjepaperin prinsessat oli sutattu siten, että niillä oli mutrunaamat ja ristisimmut (ihailijat kai pitää mua suht koht negatiivisena ihmisenä?) ja sydämien päälle oli piirretty natsimerkkejä, kun mun mielestä on kornia piirrellä tylsyyttään syrämiä, joten piirtelen aina hakaristejä tunneilla.
Siinä kirjeessä se rakkaudentunnustus oli runomuodossa (tosi kehnosti rimmaavassa) ja sydämeenki mahtu siinä kaks ämmää. Ja mun salaiset ihailijat esiinty vielä salanimillä, jottei ois saanu mua hämilleen henkilöllisyyksillään.
Ei hitto mä rakastan niitä äijiä Miten ne osaa ja onnistuu saada mut nauramaan kyyneleet silmissä niin usein? *sydän*
[q]anti, 13.12.2005 16:11:
---
Tuutko meille kattomaan linnajuhlien uusintoi?
[/q]
Jättäis väliin kert näin niistä jo liikaa ykkösen puoli yhdeksän uutisissa suorana, kun hallitus esiteltiin.
[q]anti, 14.12.2005 18:47:
---
[/q]
Menee jo offtopiciksi muru.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)