päivän :)

Back to häröily O

Aamukahvi ei oo _koskaan_ maistunut yhta hyvalta kuin tanaan...!

[q]pirpeli, 13.1.2007 23:31:
Olen Seukkausluukussa*iloinen**pihkassa* :)
[/q]
ONNEAAAAAAAAAAAA! Pitäkää huolta toisistanne... ja toisenne onnellisina!

Oli kyl taas niin yllätysmahtavailta rosessa! Musiikki iski täysillä ja selvin päin oli erittäin kivaa tanssia vaihteeks. Ja kaikki ihanat ystävät ketä sai taas nähdä =)

[q]Chatte, 13.1.2007 23:05:
Mitä on tapahtunut? Kullan... seukkausluukku?
[/q]

Olen Seukkausluukussa*iloinen**pihkassa* :)

[q]Chatte, 13.1.2007 23:34:
ONNEAAAAAAAAAAAA! Pitäkää huolta toisistanne... ja toisenne onnellisina!
[/q]

Näin on aikomus suuri*blush*
KYL!

ne mun ihunat ystävät! vaikka muuten onkin aikas tyhmä olo, niin ne muutamat ihanat ihmiset saa mut hymyilemään, vaikkakin vain hetkeksi mutta silti... on ne vaan niin ihania!!

Kerrankin olin lähtemättä ulos houkutteluista huolimatta ja nyt olo on mitä mainioin!

Hyvällä tuurilla uusi viikko alkaa ilman univelkaa ja ahdistusta, jepujee!

Päivää piristää kummasti kun saa vakavasti sairailta pikkupotilailta välitöntä palautetta antamastaan hoidosta. Pikku kätöset taputtaa ja suu nauraa kun on kivaa ja hyvä olla.

Tulin just ratsastamasta ja vaikka ilma oli ihan suolesta ja olin sit loppujen lopux ihan litijmärkä niin ori oli tosi hyvä ja kuunteli hienosti Hyvä mieli jäi*iloinen*
Nyt sitten vaatteiden vaihto ja nyrkkeilemään

[q]Trash biatch, 14.1.2007 16:38:
nyt loppui tupakanpoltto!!! onneks on keksitty noi inhalaattorit. :)
[/q]

hyvähyvähyvä , siis ihan v*tun hyvä!!!

Sain just tietää mun tulevat duunivuorot ja selvis, että oon saanu koko Unity-viikonlopun vapaaks+vielä sen maanantain. Nyt, kun vielä sais lipun.

Oltiin tänään pulikoimassa Naantalin kylpylässä, siel oli mukava ulkoallas.. hassua olla ulkona lämpimäs vedes kun porukka kävelee talvivaatteet vähän matkan päässä :) Sit pulikoinnin jälkeen pizzalle

Rome:n kakkoskausi alkaa pyörimään tänään jenkeissä.. huomenna se onkin sit mun koneella jo

Eräs uusi ystäväni kertoi olleensa viime vuonna Konemetsässä ja sanoi haluavansa sinne tänä vuonna uudestaan, joten nyt sain hänestä seuraa sinne Ja luultavasti myös saatiin yksi toinenkin kaveri innostumaan asiasta

Tämä oli todella iloinen yllätys, sillä lähipiirissäni ei hirveästi konemusiikin kuuntelijoita ole.

Ihana sunnuntaipäivä takana*plur*
[iso]Reippailua[/iso] kullan kanssa Pitkäkoskella,
päikkärit ja saunailtamat*sydän*
Kalkkunakekkerit vanhemmilla ja lapsuuden kuvien tsiigailua*hymy*

peli-illat on uleutta!!

Armin, Nemes ja minttulakut vei päivän kuin siivillä <3

mieletön viikonloppu.

Tänään kohti Thaimaata lomailemaan!!!!

Toivottavasti yks juttu toteutuu - ja pian!! Ei malttais oottaa....

O