päivän :)

Back to häröily O

12 tuntia ja nokka kohti thaimaata...

Ihana ystava, joka jaksaa nostaa kuran keskelta...

Tänään yhden tytön kanssa kahville

Nyt on moottoripyörä vaihtanu virallisesti omistajaa Sit vaan kevättä odottelemaan!

Kauan odotettu LastenVisa. Uusi Electron tipahti aamulla
postiluukusta ja vihdoin pääsi huokaamaan helpotuksesta.
Vanha kun oli kovia kokeneena haljennut neljästä kohtaa
ja sirukin irtosi loppumetreillä. Kyllä ihminen osaa nauttia
pienistäkin asioista.

Aamun todellinen piristys oli itseasiassa viikko sitten
tilaamani lahja ^.^ Kiitokset Lyralle customoinnista!
Hieno lahja sieltä tipahtikin (:

Viikonloppuna kullan kanssa upea jaettu kokemus *sydän*

Valkovenäläis krapula :D

[q]KooKie, 16.1.2007 11:58:
Mä taisin unohtaa sanoa tän sunnuntaina, mutta "Täydellinen viikonloppu takana, taas yksi täydellinen viikko edessä ja elettävänä." *sydän*
[/q]

varmasti x)

xDD

Musta tulee kummi

tentti ohi, joten voi jo alkaa semi-fiilistelee tulevaa perjantaita ja sipoota!

koneesta löyty 7 jotain spyware ohjelmaa.. sen luulis olevan huono uutinen, mutta niiden poistaminen nopeutti konetta ihan järjettömästi. mä luulin että kone on jo pragaamassa*uuh*

Ihanan pitkät yöunet
Nyt vasta heräillään koko perhe

Whiii... Tehtiin kaverin kanssa vaihtarit: mä sain tosi kivat ja tyylikkäät pikkukaiuttimet + subbarin ja sille meni vaihdossa mun eteisessä jo puoli vuotta pyörinyt mongolialainen kitara, jolla en soittotaidottomana osaa tehdä yhtikäs mitään.

Nyt kuuluu musiikki hitusen paremmin ku läppärin kaiuttimista ja leffojakin kivampi kattoo ku ääni tulee jopa stereona

Migreeni helpottaa, ja huomenna pääsee taas töihin räpläämään ihmisten hiuksia :)

[q]KooKie, 16.1.2007 17:44:
Oonko jo sanonut, että vihaan sua? Ai oon? Closure.
[/q]

Ei vihaa ilman rakkautta x)

[q]Sparkling, 16.1.2007 13:24:
Musta tulee kummi
[/q]

todella ihanaa... lapsoset pienet on niiiiiin ihunia!!!

On ihan älyttömän monta hommaa rästissä ja nyt sain vihdoin yhdelle teatterille tehtyä valmiiksi näytelmän julisteen ja siinä samassa hoitui puolet kuviksen mediakurssin itsenäisestä suorituksesta Vielä käsiohjelma, niin kurssi ja teatterihommat on hoidossa Mutta nyt on sentään kiirreellisin asia pois alta!

Oon tosi iloinen broidin puolesta ku se sai hyvän työpaikan ja muutenki sen elämä sujuu tosi hyvin

Wow Kitchen Joy-firman Panang Curry Chicken kaupan pakastealtaasta, yllättävän hyvää Melkei tekis mieli lähtee ostaa viel toinen

Klo 7 aamulla spinnaamassa ja proteus soi

O