päivän :)

Back to häröily O

Huomen aamuna lähden Sveitsiin.

[q]KooKie, 11.6.2009 11:56:
---
Marjo, 10.6.2009 23:04:
Yes! Vihdoin parin päivän uurastuksen jälkeen, on puudelit ajettu tiehensä tuolta nurkista ja koloista murisemasta ja kämppä kiiltää. Ja mikä parasta, pari seinää maalattu. Ja vaikka ensin meni ihan pieleen värin valinta, niin uudella yrittämällä siitä tuli perfect! Niin siistiä, kun tää kämppä alkaa pikkuhiljaa muistuttaa sitä, mikskä sen on suunnitellu. *sydän*

---

Onko sulla jo sohva siellä? ;)
[/q]

On. Vaikka hitto, että jouduttiin oottaa sitä kauan. Ei täältä puutu enää kuin ruokapöytä ja sit jotain sisustushärpäkettä.

Vapaapäivä

ekaa kertaa kokeilu kuuntelussa uudet nappi kuulokkeet, sai maksaa, mut ei harmita, istuu korvaa hyvin, ja äänenlaatu paljon parempi ku vanhois creativen napeis, nyt kelpaa kuunnella skäbäily matkoilla. Ja kohta puolii lähtö mehtän keskelle pitää hauskaa, popittaa ja chillaa hyväl porukal. ja pakkaamaa...

[q]Taika, 12.1.2007 08:28:
tekstiviesti Kuubasta*nauru*
vaikuttaisi vähän siltä, että mun täytyy tässä lähiaikoina opetella juomaan rommia..

[/q]

Rommikola

Aijaijai... molemmista käännöstenteistä vitonen.

[q]Super-Kerttu, 11.6.2009 10:21:

Pitääkin tulla piipahtamaan!
[/q]

tervetuloa!

Hieronnan tentti meni hyvin, vaikka pelotti et mitä siitä tulee ja se tilanne miten se oli järkätty

Uskomattoman hyvälle tuulella sai sähköposti, joka antoi kovasti toivoa sen suhteen, että saattaisin kuin saattaisinkin päästä Kiinaan töihin!

Parin tunnin päästä :)

[q]Siren, 12.1.2007 14:50:
Hieronnan tentti meni hyvin, vaikka pelotti et mitä siitä tulee ja se tilanne miten se oli järkätty
[/q]

erittäin mukava päivä ja illan nauramiset lisäs mun elinikää monella vuodella, en taas muista koska oisin nauranut niiiiin paljon!! LOL ihunia ystiksiä mulla... ja naurettavia

Sain iPhoneni tänään postissa

Riittääkö kun sanoo et pääs duunista? :D

Unelmien työharjoittelupaikka varmistui tänä aamuna!
JEEEEEEESH!!!

uusi vastuualueeni töissä*hihu*
(kerrankin kävi niin että, se työtehtävä mitä kukaan muu ei halunnut, olikin mun toivelistalla ykkösenä)

oon myös uuden vuoden lupaukseni mukaisesti ollut oikeasti hyvä työkaveri tämän viikon ja jättänyt turhat kiukuttelut vähemmälle. ja koska tän viikon "herne nenässä"-päiväkiintiö jäi käyttämättä, on mulla siis ensi viikolla mahdollisuus olla kahtena päivänä hiukan huonommalla tuulella*hymy*

Nyt se on varmaa: kesällä helsinki-zürich-berliini-helsinki jotain millä jaksaa koko pitkän kevään..

[q]Siren, 12.1.2007 14:50:
[/q]

sulla on ollut hyvä treeninalle :D

[q]kindertin, 29.7.2008 08:09:
Päätä ei säre ihan niin pahasti enää Nyt sattuu enää jos kumartuu/tekee äkkinäisiä liikkeitä(as if mä sellasiin kykenisin *nauru*)
[/q]
Poskiontelontulehdus?

Olin sitten Venäjän suurlähetystössä uuden vuoden-juhlissa. (Niiden vanhan kalenterin mukaan vuosi vaihtuu tänään) Sattuipa sitten lattialla olemaan jotain märkää, johon meinasin liukastua... Suustani pääsi siinä säikähdyksessä, siinä ihmisjoukon ympäröimänä "Hui!"... Ja sehän tarkottaa venäjäksi kyrpää.. Että sillee.

O