päivän :)
Matkalla tullut joku random kissa Istuskeli keskellä autotietä, pysähdyin sen kohdalle pyörän kanssa ja se juoksee ihan innoissaan mun luokse. Tästä seuraa noin kymmenen minuutin puskemiset , maukumiset, kieriskelyt, kehräämiset ja kiehnäämiset mun ja pyörän ympärillä. En olis millään raaskinut lähteä siitä, mutta pakko oli
Ehkä se on taas siinä kun polkasen takasin
Ai niin ja lumi on kans ihan kivaa
Läkerollin Salmiak ja Cactus "pastillit" on hjuvii!
(*pier*)
Rupee palaamaan aikasempi vireystaso ku oon treenannu taas vähän enempi. Viimesen kuuden päivän sisään neljä kertaa salilla.
Liikkumisesta tulee kyl tosi hyvä olo
Lumi*plur*
Enää muutama tunti ja sit pääsee kotiin*sydän*onneks ei oo kauaa venannu...Mut hyvää kannattaa aina odottaa!
Auto katsastuksesta läpi ilman mitään huomautuksia.
Jei, ihanaa miten asioilla on taipumus aina järjestyä päivän oikee piristys oli kyl yths:n ihanat tädit, jotka osotti et välillä ihmisiä kiinnostaa muukin kuin oma napa
Tää on ollu sekä :D, :), :| ja :( viimeaikoina mut nyt se on päätetty.
Must tulee konsultti. Hei hei Konecranes, tervetuloa Accenture!
:)
Hihui :) Harjottelupaikka ens kesälle varmistuu (luultavasti) torstaina!
Huomenna 2 työhaastattelua
...Ja perjantaina meikkaamaan NRJ radio awardsit ja SIPOOOT
Niiiiin ja mun uus ihana kamera *sydän*
[q]yaya, 15.1.2007 17:09:
---
sune, 15.1.2007 17:08:
...Ja perjantaina meikkaamaan NRJ radio awardsit ja SIPOOOT
Niiiiin ja mun uus ihana kamera *sydän*
---
Hyvä Suneee
[/q]
Joo mut muuten kaikki onki sit päin helvettiä
heh
Uusi hylly ja uusi keittiön lamppu Ja viideltä täytyis mennä kouluilee :)
Uudet kengät *sydän*
Ja selvitty maanantain työpäivästä *sydän*
Nyt voikin jo odotella ens viikonloppua ja Säteitä
Meinaan olla niin polkkateini kun vaan voin ja osaan
Siitä on aikaa
Viime kesän pomo soitti ja tarjosi kesäksi töitä huhtikuusta eteenpäin Kaukana omasta alasta, mutta rahapulassa ja töiden saannin vaikeuden vuoksi en valita vaan päinvastoin
Tasan kahden viikon päästä oon Las Palmasin auringon alla, pois täältä sateesta & pimeydestä :)
Sain lopultakin pyöreän keltaisen keittiönpöydän, mukana tulleet kolme tuolia sattuivat vielä olemaan täysin samanlaisia kuin ne kaksi mitkä mulla olikin jo valmiiksi
4pv hermoloma alkaa huomenna, ei tosin ihan niin kuin toivoin, mutta alkaa kuitenkin.
Hihi. Koulu menee hyvin, töissä menee hyvin ja ihmissuhteetkin on ihan loistavasti kohdillaan