päivän :)
meni ihmeen kivuliaasti työpäivä loman jälkeen vaikka aikamoinen liskodisko-yö oli takana
Enää 3 tuntia töitä jäljellä ja sit alkais 11 päivän lekotteluloma*iloinen*
JEEEEEEEEEEEE! Pidin lyhyen puheen asiakkailleni ja heidän perheenjäsenilleen ja ny se on 2 viikon LOMA!
LOMA LOMA LOMA LOMA LOMA*aplodit*!
[q]sapeli, 21.12.2006 22:20:
---
SmiLE, 21.12.2006 21:48:
Mun hassu papu kasvaa!!!! sitä on niin kiva seurata*pepsodent*
---
Tää kuulostaa joltain kasvaimelta
[/q]
Mun hassu papu kasvaa!!!! sitä on niin kiva seurata*pepsodent*
[q]Panda, 21.12.2006 21:20:
---
Taika, 21.12.2006 20:18:
rahoittajat muistivat mukavilla summilla meidän projekteja eli mun työpaikka säilyy ainakin ensi vuoden*hihu*
edes jotain hyvää tässä päivässä.
---
Oi, onneks olkoon ystäväiseni
[/q]
Onnittelut tulevista kiroiluttavista maanantaipäivistä tästäkin suunnasta.*aplodit*
no nih, nyt on sit astianpesukone ja vieläpä kytkettynä...
mun unelmien täyttymys...
Työasiat järjestyi hyvissä ajoin ja pääsin sittenkin kotiin tänään :)
Kivointa oli raahautua kaikkien kamojen kanssa Kouvolan asemalle kun oli ihana tyttö vastassa ja se toi mut ihan kotiovelle asti :D
Niin ja sitten tänään tuli myös yksi postipaketti, jota en koskaan oikeasti kuvitellut saavani :D
Nyt hyrryn kanssa nukkumaan tälle "ah, niin ihanalle" vuodesohvalle <3
Sain tulospalkkiota töistä paljon enemmän mitä odotin. *aplodit*Tuli kyllä tarpeeseen!
[q]Jammailija, 22.12.2006 09:25:
JEEEEEEEEEEEE! Pidin lyhyen puheen asiakkailleni ja heidän perheenjäsenilleen ja ny se on 2 viikon LOMA!
LOMA LOMA LOMA LOMA LOMA*aplodit*!
[/q]
Teizi _melkein_ pilaa toisten lomanodotuksen noilla megalomaanisilla lomien pituuksillaan. Mut onneksi vain melkein!
Aurinko *hihu**sydän*
[q]Ozie, 21.12.2006 23:39:
Sain synttärilahjaks itteltäni uuden vahvarin *sydän*
HYVÄ MINÄ o/
[/q]
:D
eilinen
& tänään tekemään vikat jouluostokset
Kunha minä puuaivo muistaisin ostaa torttuaineksia
huomenna on perjantai!
Loma, töihin 2. tammikuuta 2007, nice eh?
Ihanaa kun sai nukkua myöhään ja nyt nauttia rauhassa kahvit oikein kunnolla aamua venyttäen.
Oma rakkaani tulee tänään luokseni ja saan viettää koko pyhän hänen kanssaan, kova ikävä on ollut. *sydän**hali**sydän*
Rentouttavaa ja hauskaa joulua kaikille!! Toivottavasti olette kaikki olleet kilttejä ja saatte paljon lahjoja.
duuni alkaa taas keskiviikkona*iloinen*.meinasin jo alkaa asetta virittelemään muuten...
Seura illasta aamuun. *sydän*
Poikien palikkavitsit koulussa, kylläpä oli taas hysteerisen hauska puurojuhla, vaikka itse juhlasta en tainnut kuulla, nähdä tai välittää pätkääkään. :D
Kaverin tulkinta Nylon Beatin Musta joulu kipaleesta nosti ihokarvat pystyyn - hyvällä tavalla. Sydäntäsärkevän kaunista. *sydän*
Nyt joulusiivoilua ja sitten kavereiden kanssa kaupungille joulufiiliksiä nostattelemaan. Ihan, kuin ne voisivat tästä enää nousta.
Viiden tunnin päästä Hong Kongiin!!! LOMALOMALOMALOMA!!!