päivän :)

Back to häröily O

Onpas kerrankin ollut kiva jouluaatto.*joo* Mussutin, nukuin päikkärit, katsoin loistavan kotimaisen elokuvan: Kahlekuninkaan, kävin lenkillä ihmettelemässä hiljaista kaupunkia ja nyt siivoilen.*hihu*
[size=8]Illaksi on tosin luvattu yhtä vuoden vittumaisinta työvuoroa, mutta toisaalta, enhän minä itse siellä ulkona humalassa palele ja kyseessä on mun vuoden viimeinen työvuoro, joten jos yrittäisi selvitä vielä yhdestä humalaisten tonttujen yöstä.[/size]*justjoo*

Berliini kutsuu huomenna

koulussa on kivaa :D

" Se on niin hapokasta "

[q]petri m, 23.12.2006 13:30:
uiui! koht kattoo kämppää!
[/q]
nii just kaverit muuttaa ties minne kauas*senkin**släp*

Eiliset toasti-keskustelut

[q]Maihku, 23.12.2006 18:36:
---
petri m, 23.12.2006 13:30:
uiui! koht kattoo kämppää!

---

nii just kaverit muuttaa ties minne kauas*senkin**släp*
[/q]

Niih*plur* mut saa kyläänki tulla sit

Sängyn alta siivotessa löyty ihan mieleinen ylläri! Pelastaa tän päivän.

on vaan niin hyvä ja lämmin fiilis... tykkään joulusta, siitä et saa olla ihan rauhassa (hössötys ei kiitos) ja herkistellä ja katella kuusen valoja... kaikista paras ois, jos saisin jakaa tän hienon fiiliksen jonkun kanssa... mut ihan hyvä näinkin!! *hymyil*

[q]Aisti, 24.12.2006 10:21:
Tapsa korkattu! *känni*
[/q]

jumankeka nyt jo?? *täh*

*possu**slurps*

[q]Rx, 24.12.2006 10:24:

jumankeka nyt jo?? *täh*
[/q]

No mutta täytyyhän sitä vähän alotella, että saa vähän sitä niinkutsuttua joulumieltä,
editoin suupielet ylöspäin ja sitä rataa.

Tapsa korkattu! *känni*

Jumalanpalvelus Uspenskin katedraalissa. Pari joulua mennyt ilman, mutta se tunnelma kyllä vaatii joulukirkon.

Pian sixari auki ja T2 pyörimään :)

[q]Rx, 24.12.2006 22:59:
*brb* nyt on maha ihan vitun täys... neljään kertaan piti tänä jouluun syödä, mut on se hyvää *slurps**joo**aplodit**plur*
[/q]

Joo itel kans neljäs kattaus menos *sars**lmao*

Koht tulee ylös jos ei lopeta

Mulla on maailman parhaimmat sisarukset! *sydän*

[q]jesus, 24.12.2006 23:06:
---
Rx, 24.12.2006 22:59:
*brb* nyt on maha ihan vitun täys... neljään kertaan piti tänä jouluun syödä, mut on se hyvää *slurps**joo**aplodit**plur*

---

Joo itel kans neljäs kattaus menos *sars**lmao*

Koht tulee ylös jos ei lopeta
[/q]

oli viel pakko pari slaissii hakee viel... jos tänä jouluna ei tuu ylös ni sit ei koskaan *poks**pökr*

Olen harrastanut pienenä pitkään taitoluistelua. Lopetin kuitenkin melkein 10 vuotta sitten ja sen jälkeen olen katunut niiin paljon, mutta nytpä sitten löysinkin itselleni sopivan aikuisten ryhmän ja pääsen uudestaan luistelemaan
Maltan tuskin odottaa lauantaita ja jännittää ihan hirveästi

kaks ja puol viikkoa lautailu road trippiä takana. BC:n lumitilanne on loistava. kuus vuorta laskettu ihmisten kanssa joita rakastan. voisko parempaa enää olla? tietty jos vielä Dimitrin sais soittamaan bileisiin tännekin niin olisin varmaan taivaassa... over and out.

O