päivän :)
onneksi mulla on ainakin yksi ystävä, joka ei pidä mua ilkeämielisenä ääliönä vain sen vuoksi, että joskus kerron omia asioitani hänelle. kiitti kaveri, piristit mun huonosti alkanutta päivää ihan suunnattomasti*sydän*
tulipahan nyt kuitenkin selvitettyä asiat perinpohjaisesti ja osaan muuttaa suhtautumistani erääseen henkilöön vielä neutraalimpaan suuntaan. tiettyjen asioiden kohdalla voin mennä itseeni ja myöntää vikani ottamatta kuitenkaan huonon tapani mukaisesti koko roskaa niskoilleni.
pelasin sonic 1:n läpitte ja ny pitäs alotella 2:sta kiva peli *sydän*
[q]Birgie, 21.4.2009 15:39:
On vaan niin onnellinen olo just tällä hetkellä
[/q] Ihanaa!
Mökille! *känni*
[q]zaler, 25.10.2006 11:42:
työkaverin salaatissa on mato :D
[/q]
Vahingonilo, Paras ilo! *sydän*
en edes muista milloin viimeksi elämä on ollutkaan näin helvetin helppoa!!!
Ai että, duunin limsa-automaatista löytyy Pepsi Max Chilliä (eli sitä missä on omenaa)
[q]sapeli, 24.10.2006 20:45:
Pääsinki koulusta kotiin jo tänään kun vähän järjestelin asioita Se meinaa sitä että mulla on tää viikko ja seuraavat kaks vapaata, eikä oo ees etätehtäviä
Pääsee olemaan kullan kanssa niin paljon kuin haluaa
[/q]
tää olkoon munkin päivän hymy*hihu*
Oli kyllä ihana reissu *sydän*. Lämmintä piisas... Nyt ei vaan huvita olla yhtään duunissa
[q]Ronie, 24.10.2006 16:55:
---
sune, 23.10.2006 11:03:
Japan lauantainen vastaajaviesti oli aika hauska
"sunesunesunekkiiii.."
--- Olin siin vieres ku se sulle sitä hoilas
[/q]
Se on kyl aika helmi, harmi ku sitä ei saa tallennettua mihinkää
Kullan kanssa pitkät keskustelut *sydän*
Uusi pool keppi. Nyt on sit mukavaa pelailla ku on sellane jol oikeesti kykeneeki tekee jotai.
ice age 2, oma ihana koirani ja ystävät
Isi kävi tänään ostaa mulle uuden läppärin!
3 kuukautta kestäneen ahdistuksen aihe on viimein ohi :)
Tuntuu yhtäkkiä et asiat ei ookkaa niin perseellään ku miltä on tuntunu.Tai on ne, mut mä osaan suhtautua niihin eri tavalla ku ennen
Ja tästä johtuen, mulla on ollu aivan saaaatanan hauskaa itekseni tänään, muuttolaatikoita pakatessa. Mä nauran tääl yksinäni koska mul on vaan niin kivaa! Ilman sen ihmeempää syytä. Oonkohan mä muuttumassa jotenki positiiviseks ihmiseks vai oonkohan mä jotenki kipee*tirsk*
Pääsinki koulusta kotiin jo tänään kun vähän järjestelin asioita Se meinaa sitä että mulla on tää viikko ja seuraavat kaks vapaata, eikä oo ees etätehtäviä
Pääsee olemaan kullan kanssa niin paljon kuin haluaa
Vapaapäivä!
Sain työharjoittelupaikan vaikka tulipa se viikkoa myöhemmin mut tää o niin siistii hyväl tuuril jään tonne oikeesti töihi
työkaverin salaatissa on mato :D