päivän :)

Back to häröily O

[q]Super-Kerttu, 25.10.2006 11:56:
---
zaler, 25.10.2006 11:42:
työkaverin salaatissa on mato :D

---

Vahingonilo, Paras ilo! *sydän*
[/q]
yes!
+ nauran muutenkin jokaiselle asialle, oon vähän väsynyt ehkä :D

taas uus hiukset*plur**jiihaa*

Saikkuu loppuviikko, ens torstaina vika päivä nykyisessä paskassa duunissa ja seuraavana maanantaina alkaa uus aivovapaa työ
Pikkasen on tää mies yhtä hymyä

[q]sune, 24.10.2006 21:49:
Oonkohan mä muuttumassa jotenki positiiviseks ihmiseks vai oonkohan mä jotenki kipee*tirsk*
[/q]
hah hah.. samaa mietin
:D

[q]zaler, 25.10.2006 12:46:
---
sune, 24.10.2006 21:49:
Oonkohan mä muuttumassa jotenki positiiviseks ihmiseks vai oonkohan mä jotenki kipee*tirsk*

---

hah hah.. samaa mietin
:D
[/q]

no sä oot ainaki ihan terve, naurat toisten madoille yms.

niiiiin helvetin huono päivä muuttui paremmaksi!

Kissa ollut aivan erityisen ihana tänään. Tullut mun kanssa nukkumaan sänkyyn, kun otin pienet päiväunet. Yhdessä kohdassa se yritti hypätä tähän tuolille, mutta hyppy jäi vähän lyhyeksi ja niin jäi kissa roikkumaan kynsineen tuolista (onneksi tuoli on kangasta, joka ei tuosta ole moksiskaan), nostin sen ja sen jälkeen kissa teki itsestään pienen söpön kerän mun syliin.

Nyt se on makoillut tossa viereisellä hyllyllä ihan kippurassa, kun siinä oli tyhjää tilaa ja laitoin sille siihen peiton alle. Ihana kissa *sydän*

*sydän* burana *sydän*

Jonas otus *sydän*

The Simpsons !
Tänään tuli niin helmi jakso

Äiti on kivoin!*sydän*

meidän mummot!
voisin kyllä adoptoida niistä muutaman itselleni ellei ne jo tälläkin hetkellä juoksisi nuttura suorana paikasta toiseen

juuri näiden ihmisten vuoksi jaksan tehdä tätä työtä ainakin jouluun saakka - työpaikalla vallitsevasta kaaoksesta huolimatta.

on ne vaan niin kivoja <3

sain tänään vaihdettua kitkat alle, eipähän tarvitse pelätä ensilumia :)

päivän :) ilman suuria odotuksia lähin liikenteeseen ja tästä illasta tulikin päivän <3...

Äskeinen Lacuna Coil konsertti Nosturissa oli ihan jees. Cristina Scabbia
http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/cristinaLacuna%20Coil.jpg
Suomeen pitäis kyl saada isompi venue metalli ja konemusa tapahtumille.

Kesällä Porvoo - Helsinki moottoritielle asennetut valotolpat. Nyt näkee hyvin yöllä ja ei tartte leikkiä pitkien kanssa.

Mulla alkoi viikonloppu.

mä hajoilen tänne koululle pitkin päivää...batteryn käyttö med sande ei ole kamalan hyvä yhdistelmä...kaverit saa hyvät naurut kun mä hypin täällä pitkin seiniä...ja muutenkin on vaan jotenkin hyvän päivän alku...nyt kaikki klubbarilaiset peukut pystyyn et mä saan pääsykoe kutsun niin mun päivä on täydellinen

tänään on jo torstai ja huomenna perjantai!! jee
tääkin viikko on mennyt (punaviinihöyryisesti) hiton nopeasti.

[q]crissy, 25.5.2007 09:28:
---
k1mm0, 24.5.2007 15:37:
SAIN VIIMEIN TYÖLUVAN!!

---

HIENOAAA!!!! BA here i come!!
[/q]

on! <3

aloinkin jo alustavasti hajoilemaan tota
paperia odotellessa :D

uudeks vuodeks aasiaan: singapore, tokio, taipei, kuala lumpur

O