päivän :)

Back to häröily O

Putkiremppa on valmis! *sydän*

[q]Danskuh, 23.10.2006 12:38:
---
jeesboks, 23.10.2006 12:35:
AMK valintakoe kutsu

---

VARMASTI pääset myös sisään :) peukkuja.. :)
[/q]

päivän ehdoton :) on että muistin ottaa sateenvarjon mukaan aamulla ennenku unenpöpperössä lähdin seikkaleen töihin päin!

ahhh uudet (edulliset) ihanat kengät *sydän* Löysin ne lounaalla kun vahingossa eksyin kauppaan. Olin lauantaista asti suunnitellu jo mennä muutenkin ostamaan yhdet toiset kengät tänään töiden jälkeen, joten tietää yhteensä kaksia uusia kenkiä *sydän* *sydän* paras maanantai

Päivän kohokohta oli äske kun sain punkkulasin käteen*iloinen*

- Uus työsoppari.
- Irtisanoutuminen.
- Kommentit siitä miten harmillista on ku lähen menee.
- Uudesta duunista saatu tervetuliaislahja, sontsa, joka pelastaa päivän tällä säällä.
- Jännittää ja en malta odottaa kahta viikkoa

pahimmat työrastit hoidettu alta pois, huh! :)

[q]Zenni, 23.10.2006 17:33:

[/q]

Ikävä kertoo siitä että on jotain tärkeätä, ja se on hyvä muistaa *sydän*

Musiikki *sydän*

Löysin monta kuukautta kummitelleen 1R:n

[q]Cjet, 23.10.2006 16:43:
---
Jocular, 23.10.2006 15:59:
- Uus työsoppari.
- Irtisanoutuminen.
- Kommentit siitä miten harmillista on ku lähen menee.
- Uudesta duunista saatu tervetuliaislahja, sontsa, joka pelastaa päivän tällä säällä.
- Jännittää ja en malta odottaa kahta viikkoa

---

Ai että vihdoin otit ja lähdit? Vaihtamalla se kyl paranee. Huomasin tässä taannoin.

Nyt vois vihdoin ehkä heittää tähän kohtaan myös päivän :) ...
Työpäivä on 15minuuttia vaille pulkassa.
[/q]

Vihdoin. Enhän mä oo tuolla ollukku vasta helmikuusta lähtien Pitää vaihtaa viel ku o tuore

Sain tietyt asiat ns. sanottua ääneen ja heti tuli paljon parempi olo. Avoimuus kannattaa aina.

[q]Cjet, 23.10.2006 19:14:
---
Jocular, 23.10.2006 19:11:

Vihdoin. Enhän mä oo tuolla ollukku vasta helmikuusta lähtien Pitää vaihtaa viel ku o tuore

---

Juu eiku muistelen vaan sun joskus valittaneen irkis jotai sun pomosta..
[/q]

juu ;)

Mutsi osti kivan yöpaidan

Olipas hyvä päivä! Alko heti hyvin kun menin asuntonäyttöön (vaihteeksi) ja lopuksi sain vielä sen kämpän :) Mistä pitäs tulla rempan jälkeen oikein hiano!

Sen jälkeen sitten juhlan kunniaksi treenaamaan :) Ja illalla vielä pari tuntia beachvolleyta mukavalla porukalla. Beachin jälkeen frendi tuli "suht" yllättäen (tulin suihkusta ja se skulas, et moi oon oven takana :D ) kylään, ei oltu nähty vuoteen molempien reissujen takia, joten oli todellakin kliffaa nähdä :)

Hywe päivä

mukava wiikendi oli!

[q]ramsau, 29.6.2008 17:10:

Hanki kavereita, on parempi olla ja

No, se sama heartagram on tatuoitu jäbän nyytteihin, joten tuo nyt on pientä..

Terveisiä sinne, ikävä!
[/q]

"Hanki kavereita"... Yritys on kova!

Täälläkin on ikävä! Mä taas romahtelin siellä bileissä eilen tuli kauhee ikävä kaikkia Suomesta, yksinäni kun siellä bilettelin. Olis ollut niin siistiä kun olis ollut kavereita siellä mukana :) Musta on tullut kauhea itkupilli. Vissii vähän jotain stressiä ilmassa...

Tänne sieltä! Ja lopeta se itkeminen että ei oo rahaa ;)

sain kuin sainkin itseni ruoskittua kirjoittamaan hyvän työhakemuksen ja CV:n. saas nähdä mitä tulee. =)

EID!!!111 ...arabin kanssa. Ei jäänyt tämä Eid unholaan.

Paaaljo parempi aamu. kaikille!

On vaan niin onnellinen olo

edit. ei _just nyt_ ku oon töissä mutta kokonaisvaltaisesti.

Aurinko myös

O