päivän :)

Back to häröily O

[q]astaroth, 22.10.2006 17:47:
täytyy myöntää, että alek on aika saastanen jätkä

persmonni
[/q]

Ei helvetti! Parasta.

[q]Dorka, 21.10.2006 03:41:
-clips-
[/q]
Tälle joutu jo nauraa ääneen. Odotan innolla jatko-osaa: huppumiehen paluu..
(Vain hyvin varustelluista ravintoloista)

Kiva viikonloppu kullan kanssa *sydän*

Sain vihdoin uuden Zen Cafeen levyn :) Ja eka biisi on todella hyvä.

niih ja mun :)

Saan "uuden" huoneen
& päästään ens vkl remontoimaan sitä

Ja muutenkin on maanantai & sataa vettä*plur*

tällä viikolla vain kaksi päivää töitä ja keskiviikkona
Amsterdamiin muutamaksi päiväksi, oujea! :)

paaaljon kaikenlaisia asioita hoidettavana tänään :)
toisaalta jännittää, mut enemmän liekeissä silti olen!

Parisuhde niin hyvällä mallilla, työsuhde nykyisessä paskassa loppusuoralla ja uudet tuulet puhaltaa niinkun muutenkin
Hankalaa on ollu mut nyt mennään kohti parempaa *sydän*
Jätti-iso megakiitos miun kullalle

Aivan possun kiva viikonloppu. Joskus vaan onnistaa

[q]Super-Kerttu, 5.8.2009 13:29:

Mut juohan se varmaan viiniä! Houkuttele sillä! Ja metsän mättähällä voi tehdä muutakin..*nauru*
[/q]

Viiniä juo kyllä, mut se sitten taas vaatis sen, että ois jotain paikkaa laittaa sitä viiniä.. :D Vaikeeta..Ja toki toki, mättähällä voi tehdä....vaikka mitä*hih*. Minäpäs koitan panetua tähän houkutteluun :)

Kian valloittava hymy

Ennakkotiedoista poiketen työntäyteinen ja tylsä viikonloppu olikin aivan mahtava ja tarjosi yllätyksellisiä matkoja ja haasteita helsingin yössä
Lisäks hani oli ihana ja viitsi tuoda mun kotiin unohtuneen puhelimen mulle töihin, vaikka se aiheutti ylimääräistä ravaamista ja aikataulun aikaistamista. *sydän*

Tänään oli ihana ilma pyöräillä töihin.

Aurinko paistoi taivaanrannassa, puut olivat ruskan väreissä, Silkkiniityn ruoho vihreää, ja ilma ihanan lämmintä. Vielä kaupan päälle pääsi ajamaan täysillä monisatapäisen hanhilauman läpi, ja katsomaan, kuinka nopeasti linnut ehtivät väistää.

Ah. Mieli lepää upean viikonlopun jäljiltä.
Pääsin mm. retuuttamaan pienen pientä mäyräkoiran pentua: herttileeri miten voi olla pieni ja söpö... Sai myös nukuttua, siivottua, maisteltua mahtavia kulinaarisia herkkuja ja rentoutettua mielen kaikesta basasta harjoittelun suhteen. Ainakin hetkiseksi.

Uuteen viikkoon paremmella mielellä kuin pitkään aikaan.

erittäin hauska sunday chill jackass 3:a tsiikaillen, mässäillen, dartsia heitellen ja lööbaillen. Tänään shoppailemaan töiden jälkeen. ihan jees viikon alku.

Kaikesta huolimatta ja huolimatta kaikesta oli taas niiiiin supramukawaa ihanien ihmisten kanssa lauantaina et huhhuh... Ens kerralla sit pari shottii vähemmän..

Japan lauantainen vastaajaviesti oli aika hauska
"sunesunesunekkiiii.."

[q]emuli, 22.10.2006 16:16:
Ah, pystyy jopa jo liikkumaan Iguanan safka sai mut takasin elävien kirjoihin *sydän*
[/q]

no höh mäkin oisin halunnut takas elävien kirjoihin iguana safkalla. (it´s the best way anyway)

velipoika löytänyt viimein duunia!! :)
ja huomenna on viimein vapaapäivä. pitää jaksaa viel 11h ni sit saan levätä...

[q]jeesboks, 23.10.2006 12:35:
AMK valintakoe kutsu
[/q]

VARMASTI pääset myös sisään :) peukkuja.. :)

O