päivän :)

Back to häröily O

netti toimii taas*hymy*

Paras sähköpostiviesti :) (ja Bob Marley)

-> Ei väsytä ihan niin paljon kuin tähän asti. Työhommissa on ehkä sittenkin jotain järkeä. Ei jaksa stressata turhista. :)

Lunta sataa *sydän*

[q]Jusna666, 18.10.2006 12:42:
Hani teki eilen jotain ihan hassua..
[/q]

Hihii...... tempun tein*pepsodent*

Auringonpaiste*sydän*

Kävinpä parin kaverin luona ja sitten ostin Nemin uuden sarjakuva-albumin ja Heinähatun & Vilttitossun Kaksitoista kuukautta -kirjan

Ja jos pääsen sinne kouluun mihin haen, niin mulla olisi jo työharjottelupaikkakin valmiiksi! Kaverin äiti vaan tänään sano, että mä voin tulla sen luokse harjottelujaksoina.

Vitsit, nyt vaan jännittämään huomista

http://www.liskogalleria.fi (joka jostain syystä nyt bugittaa, tässä vara linkki http://www.kolumbus.fi/therese.maasalo/#)
tuttu tatuoija jonka kanssa on ihan parasta ideoida kuvia. Therese ottaa toiveet huomioon ja suunnittelee juuri sen minkä pyytää (varoitus: noita maalauksia katsellessa tulee pakonomainen tarve saada uusi tatuointi)

tästä se lähtee, muutakin väriä kuin rusketusta ihoon *hyvähyvä*

Tänään Octoberfesteille Wäiskille *känni*

Tulin pitkästä aikaa piipahtaan pupituksessa :) Kyllä sitä ilmankin on osannut olla helposti :)
Postauksia en jaksa kahlata läpi tosin*hih*

syksy*sydän*

eilinen koulutuskin meni hyvin, tuota kun pelkästään saisi tehdä työkseen niin motivaatio lähteä aamulla töihin voisi olla aivan eri luokkaa mitä se on nyt..*joo*

enää 2 viikkoa ja saan ajokortin takaisin poliisisediltä *sydän*
Tuleekin nyt tarpeeseen tuo auto kun ilmat viilenee, ei enää kauaa pysty pyöräl vedellä.

[q]sapeli, 18.10.2006 13:38:
---
Jago, 18.10.2006 13:13:
netti toimii taas*hymy*

---

Mä aattelinki et onpas sulla uskomaton tahdonvoima kun et pariin päivään näkyny klubbarissa
[/q]
no sutch luck..*hihu*
oli se aika kärsimystä, vaikka paljon tekemistä löysinkin

Ei vittu, nyt repes.

[q]

Mä olen niiiiiiiiiin kade. En ole päässyt laudalle vielä kertaakaan tänä talvena ja pahasti näyttää siltä, että tilanne saattaa jäädäkin näin surkeaksi. :(
[/q]

joo meille kävi todella hyvä tuuri. länsirannikko on ainut missä on lunta koko maailmassa. mut totuus iskee kyllä kolmen viikon kuluttua, kun palaan suomeen...

Kiva päivä muutaman (ehkä paskimman) päivän jälkeen. Kaksi tuntia koulussa, jonka jälkeen herättelemään kaveria, joka on tullut tänne syyslomallaan. Lähes koko päivä tuli vietettyä hänen kanssaan ja tunti sitten muutaman muun kaverin kanssa.

Olen myös saanut uuden ystävän, josta olen iloinen. Ja hän vielä asuu samalla paikkakunnalla, joten hänestä voisi tulla se paljon kaipaamani kaveri, jonka luo voi mennä helposti vain tappamaan aikaa. Juttelin hänen kanssaan tässä illalla ja hän kertoi, että haluaisi itsekin nähdä mua enemmän arkisin, kun nyt olemme nähneet lähinnä vain viikonloppuisin. Kivaa *sydän*

Siskoni pääsi kotiin sairaalasta, ja siksi tuntuu helpolta hengittää.

Tokavika vuoro epäinhimillisessä työssä päättyy reilun tunnin päästä!!1 Olisi pitänyt vaan viettää pitkä kesäloma ja olla alistumatta "muutoksiin" tässä duunissa.

Historian paras setti takana, niinku ever!

Työhaastikseen tiistaina*jiihaa*

löin just mutsin kanssa vetoa, että feidataan ens vuonna
koko joulu :D

jos mutsi jostain syystä ei pystykään pitämään sanaansa,
ettei aio tehdä mitään jouluvalmisteluja ens vuonna, niin
olen 100e rikkaampi... mutta jos hän pysyykin tän vuoden
päätöksessä, niin itse köyhdyn tuon huntin.

syy tähän vetoon on siis se, että meillä alkaa kaikki olemaan
jo niin vanhoja ja kyynisiä viettämään perinteistä perhejoulua :P

O