päivän :)

Back to häröily O

Olipas tehokkaan tuntuinen bodycombat tunti :)
Taisin löytää hyvin oman tuntuisen urheilumuodon :)

[q]typ0, 20.10.2006 12:28:
---
Ssannah*, 20.10.2006 12:26:
Ainakin meillä täällä piskuisessa Vaasassa*pepsodent*
---

wtf?? asuin siel 4 vuotta eikä siel ikinä satanu lunta näin aikasi!11
[/q]
Kyl siel sataa, usko pois.

Ilta Lintsillä Mun sisäinen pikkutyttö pääsi taas kuoriutumaan esiin

Urpot kurssilaiset on viimistä päivää täällä pyörimässä ja pätemässä linuxilla ja super urpo työharjottelijakin lähtee tänään kiitämään

Hammaslääkäri

[q]typ0, 20.10.2006 12:23:
---
Panda, 20.10.2006 08:47:
Lunta sataa *sydän*

---

MISSÄ!!11
[/q]

Pohjois-Haagassa. Hassuu kyl ku näin aikasin satelee jo lunta tai räntäähän toi oikestaan suurimmalta osaltaan on, mut näin mä paljon valkostakin pisaraa :p

Käytiin pupusen kans ekaa kertaa ulkona

Ollu tosi kiva viikonloppu *sydän*

Aaagh! Perjantai tuli taas jostain!

Tänään vika tentti (kielenhuolto), ja sit illalla jotain kivaa tyttiksen kanssa

miksei tampereella voi sataa =(

Persimon on hjuvaa!
..vähä kutkuttaa kurkkua mut henki kulkee vielä..

Tänään pyjamabileet! Jihuu

Sain lauantaityöpaikan :D

Ainoa miinus on vaan, et lauantaisin joutuu raahautua klo 6 aamulla töihin. No sanottiin sentäs, ettei ihan joka lauantai ole pakko tulla, mut luultavasti olen niin rahan ahne paskiainen, että menen :D

PERJANTAI ! *sydän* TAAS ! ?

[size=15]MÄ SAIN SEN DUUNIN, JOTA HAIN !!! [/size] Tärisen onnesta. upeeta, mahtavaa!

auto meni ykkösellä läpi katsastuksesta! ei oo muistaakseni tapahtunut koskaan aiemmin:)))

koulutehtävä tulostettu ja enää pitää ettiä niittari ja kiikuttaa toi 25 sivun nivaska open lokeroon

Sen jälkeen alkaa viikonloppu ja mul on paljon kivaa tiedossa

[size=7]vaik jossain välissä pitääkin varata aikaa tenttiin lukemiseen[/size]

moon onnellinen

Repeilin äsken saatuani käsiini kuvamateriaalia mun tän viikon koulupäivistä. Yksi oli otettu tänään, mulla oli siinä sidottu kaks sormea, toinen ranne, toinen jalka, toinen käsi oli kolmioliinalla ja päässä oli kans sellanen verkkoviritelmä, sitte vetelin ympäriinsä pyörätuolilla. Noi labratunnit on ollu ihanaa vaihtelua luennoille, on tullu kiva fiilis niistä.

Muutama päivä sitte päädyin leikkauspöydällekin, toi asento oli muuten yllättävän mukava

Todellakin päivän :) on ehdottomasti Pirates of the caribbean 2 (dj tiesto remix) !!!!! LOISTAVAAAAA!!!!!!!

O