päivän :)
Neljäks päiväks reissuun
Sain isyysrahan tajuttoman nopeesti, ku hakemuksen vein keskiviikkona ja raha oli tilillä tänää, ensimmäine + kelalle ikinä.... Ja luulisin et tytär hymyili mulle tänää (1kk 2 pv)
Mulla on vihdoin sänky ^__^ uskomatonta, miten iloseks näinkin pieni asia voi saada.
rupes tekee tänäään kesken työpäivän niiiin mieli niiin mieli että *slurps*lakujätskiä*pepsodent**nauru**enkeli*
Pyöräilin kotiin ja vastaan ajo sellasella pihatiellä jädeauto, mun kohalla se poika heilutti sieltä reippaasti
näytinköhän joltain skidiltä ku olin niin talvitamineisiin pakkautunu!*pepsodent*
pisti hymyilyttämään
rasittavan viikon jälkeen vapaa viikonloppu!
On ollut aika mukavaisa päivä tänään. Laadukasta seuraa ja sain tehtyy suunnitelmii kouluu varten, et miten lueskelen tentteihin :). Hyvähyvä!
Puhelu *sydän*
[q]Avernian, 18.2.2006 16:21:
Mikä on kiksunappi?
[/q]
mikserin efektinappi
ja maijan tuntien vielä erityisesti sellainen efekti, kuin "flanger" :)
Hyvä ystäväni jaksoi mun huonoa seuraa ja kaiken lisäksi vielä piristi mua. Oot *sydän* mulle Saana
[q]Jago, 18.10.2006 13:13:
netti toimii taas*hymy*
[/q]
Mä aattelinki et onpas sulla uskomaton tahdonvoima kun et pariin päivään näkyny klubbarissa
Viikonloppuna tulee täällä lunta ^_____________________________^
[q]domi, 17.10.2006 08:44:
Viikonloppuna tulee täällä lunta ^_____________________________^
[/q]
Lisää hyviä, himanetti toimii taas (wow *sydän*) ja paineet oli vaan 186/124 ^__^
Tenttiviikko, huomenna virtapiirien tentti ja perjantaina kielenhuollon tentti. Ei paljoa helpommaksi vois mennä, ja muutenkin niin hyvä mieli ja olo :)
töissä ollut kiire mutta saanut tehtyy kaikki työt jo viikoloppunki varalle:)
[q]Lyylikki, 17.10.2006 11:01:
Valitin Valiolle, kun niitten Arkikermajuusto oli liian suolaista. Tänään tipahti postiluukusta 12 euron hyvityskortti. Jei.
[/q]
Oliko siinä siis virhe vai eikö se vaan ollut sun makuusi?
Valitin Valiolle, kun niitten Arkikermajuusto oli liian suolaista. Tänään tipahti postiluukusta 12 euron hyvityskortti. Jei.
Valittaminen kannattaa aina.
[q]mayah, 16.10.2006 15:35:
Eka salireissu kolmeen viikkoon. Rauhallinen alku ja paljon venyttelyä, niin pääsee huomennakin :) Flunssa on virallisesti selätetty!
[/q]
*nyyh**nyyh* Mäki haluun *nyyh**nyyh*
pääsen huomen jo klo 14 töistä!*aplodit*
jotain hyvää siinäkin että esimies irtisanoi itsensä
Tuntuu siltä että tästä viikosta tulee parempi kun kauheesta viimeviikosta jota en halua edes muistella*eiei*
Kiitos kaikille rakkaille kivasta viikonlopusta..*plur*
..työtkin maistuu..tää nyt on jo outoo
[size=8]..ja tietenki se et oon *pihkassa*[/size]