päivän :)

Back to häröily O

Tän neidin MD 11 lähtee tänää Bankokiin!!!
*sydän**plur**jiihaa**jiihaa**sydän*

[q]Taika, 17.10.2006 07:38:
eilen työpäivän päätteeksi työkaverini sanoi että oon sille kuin pikkusisko mitä hänellä ei koskaan ole ollut mutta aina toivonut olevan*hihu*
[/q]

sama tääl...
tiiän ton tunteen, sitä on vaikee selittää mut mäki sain tos vuos sit pikkusiskon ja vastaavasti mä oon isosisko tälle mun "siskolle" jolta puuttu aikasemmin isosisko.
Ollaan viel vähä saman näkösii ni meilt tullaan usein kysyy et hei ootteko muuten siskoksii*hihu*
Sit rupee vaan naurattaa!
Mut kylhän me ollaanki siskoksii*hih*

loma alko <3

[q]kilobitti, 17.10.2006 18:31:
pääsin yhteen melkoisen erikoiseen lafkaan duuniin. Palkkakin ylitti mun odotukset. Aluksi 4kk koeaika, saapi nähdä mitä tästä seuraa*hih*
[/q]

Kuulin asioita, joista tuli pikkasen parempi olo vaik ei pitäis.

Mut tulipahan kuitenkin hahaha :)

Ihanan aurinkoinen myyjä kaupassa tuli iteki hyvälle tuulelle vaikka koko päivä on sujunu tosi nihkeesti

[q]Mellu-, 13.10.2006 19:54:
Oli kiva katella Paterin reenei omien jälkeen ku siel o pariki sellasta "silmänruoka" poikaa/miestä
[/q]

Ilmankos sun kotimatka kestää sielt reeneist..*hmph* *mustia sukkia jalkoihin vetelee**pepsodent*

pääsin yhteen melkoisen erikoiseen lafkaan duuniin. Palkkakin ylitti mun odotukset. Aluksi 4kk koeaika, saapi nähdä mitä tästä seuraa*hih*

[q]Lumpy, 17.10.2006 19:53:
---
Mellu-, 13.10.2006 19:54:
Oli kiva katella Paterin reenei omien jälkeen ku siel o pariki sellasta "silmänruoka" poikaa/miestä

---

Ilmankos sun kotimatka kestää sielt reeneist..*hmph* *mustia sukkia jalkoihin vetelee**pepsodent*
[/q]

Ota sitruuna pyllystä poooois

päivän :D Tai monenki.

http://www.ykon.org/kochta-kalleinen/downloads/cc_hel.mov

huonosti alkanut päivä muuttuu pikkuhiljaa
ihan mukavaksi illaksi! :)

Sain kerrottua tärkeälle ystävälle yhdestä tosi henk.koht asiasta, helpotti kummasti

Rankkasade iski ja kävin suihkun sijasta kotipihalla peseytymässä.
Annoin kyydin kahdelle valkovenäläiselle liftarille samassa rankkasateessa.
Today was AWESOME

np. unitymix 11 *sydän*

Kouluhommatkin tulee tehtyä samalla kun ei koneesta pääse musiikin takia eroon.

nukuin pitkästä aikaa hyvin - kertaakaan en 8 tunnin aikana herännyt ja mielelläni olisin voinut jatkaa vielä seuraavat 8 tuntia nukkumista ellei olisi ollut pakko tulla töihin*nukkuu*

pitäisi varmaan harrastaa tuota ulkoilmaliikuntaa enemmän kuin kerran kahdessa kuukaudessa*justjoo*

Olipas mukava ilta kokkaillessa ja syödessä tapaksia

Uus työpaikka on oletettua paaaaaljon kivempi. Ehkä se hermo tästä pääsee levolle vihdoin :)

Ja mulla on taas pitkästä aikaa kokonainen päivä vapaata
En mä millään ehdi tehdä kaikkea mitä piti...

Ei ainakaan harmita etten lähteny mihkään reissuun, oli ihan huippukiva kesän eka jyväskyläviikonloppu! Olkkariin löyty musta kattokruunu, kämpän neliöistä on saanut nauttia urakalla kun on kavereita käyny kylässä joka päivä, ja aamulla oli lompakossa jäljellä vielä puolet illaksi varatusta budjetista. Ja just nyt on vaan niin parasta, kun äskeisen ideointisession yhteenvetona pystyy toteamaan, et uus puvustusproggis herättää suuria ja pitkästä aikaa lämpimiä tunteita omaa ammattialaa kohtaan.

Aaaaa voisko joku kertoa miten tän (ammatillisen) riemun saa purkkiin, tälle ois käyttöä useamminkin

RUKA!!!*sydän*

[q]Zenni, 18.10.2006 14:01:
Huomenna Viroon
[/q]
Näin on näppylät !

O