päivän :)
[q]Annakins, 11.9.2006 20:16:
---
Optik, 11.9.2006 15:27:
Tämä on vaan hirveästi kiinni paikasta missä on/asustaa..
Esim. Helsingissä tai muussa isommassa kaupungissa tilanne olisi todennäköisemmin kuitattu tuijottamalla ja ohitse kävelemällä. "Oma perse lähimpänä" ja "ei oo mun ongelma, ei kiinnosta"-asenteilla saa oman negatiivisen asenteen tarttumaan muihinkin..
---
Niin, ku me helsinkiläiset ollaan niin kauheen tylyjä ja kamalia ja kaikki esim. mikkeliläiset tosi ystävällisiä
[size=6]Just tän takia mä varaan itselleni oikeuden nauraa landeskoudeille, jotka muuten taas tänään sekoili Manskulla ohjaillessaa spåria.[/size]
[/q]
Höh, pk-seudulla ollaan kyllä oikeasti tylympiä ja suorasukaisempia kuin maalla mut enemmän se näkyy sitte esim. julkisissa kun on tuntemattomien kans. Jos tönäsee toista bussissa ni voi vaan murahtaa ku "maalla" pyydetään anteeks. Ehk siin on se et "mä en nää tota enää ikinä ni voin olla töykee" tai joku.
HUOM. En halua nyt yleistää, tiedän ja olen huomannut että mukaan mahtuu myös poikkeuksia - puolin jos toisinkin.
Mun päivän :) oli vanhan kaverin iltavapaa-inttivierailu meille kotiin ja toi ihana koira jonka nimi on muuten otus *sydän*
Ja kulta .. voih *rakastunut huokaus*
Kun vain sai itsensä liikkeelle :)
Happy again Kampaaja taikoi miulle hienot hiukset
Kiitos ainakin nääääääääin paljon
sain uuden läppärin *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
JEEEEEE!!!!!
huippu kivaa.
wanha oli nii kaameen hidas et meinas lentää seinälle n.5 kertaa päiväs
mut ny o uus uudenkarhee joka toimii niinku pitääki (ainaki toistaseks)
Kävin just lenkillä
Ei ollu niin huonoon jamaan päässy kunto ku luulin, saman verran suunnilleen jaksoin kun 4 kuukautta sitten, jollon viimeeks oon lenkkeilly.
Tänään on parempi päivä
Mieli alkaa kirkastua
Sonera tais aukasta mun nettiliittymän avoimeks uudestaan.....
Niiden mukaan mulla oli kone täynnä viruksia.
F-Sec ja McAfee löyti yhden....java kontainerissa oli baahaa.laa
Extra kiva paiva (klubbarilaisen kanssa...)
Nyt on vihdoin hampilääkäri ja tutkimuskäynti hoidettu alta pois. Ja kaiken kukkuraks mulle soitettiin, että ois kämppä tarjolla lähempää tuttuja seutuja. Huomenna viemään papereita ni pääsee kattomaan mimmonen koppero se on ja jos se näyttää sopivalta niin muuttopuuhia järjestelemään ^^
Mun pikkuveli jonka kans me aina riidellään toi mulle 0,5l tuopin täynnä kokista, jäillä. *sydän* Ehkä se tykkää musta sittenkin.
[q]mayah, 12.9.2006 18:26:
Epistä.
[/q]
Koitan tässä päättää kummat lihapullat on parempia, mutta oikeastaan ne on aika hiton hyviä kummatkin.
Tullut juteltua tänään yhden henkilön kanssa aika paljon ja se on todella tuonut hymyn kasvoille
Juuri tätä olen kaivannut - ihmistä, joka vie ajatukseni muualle.. edes hetkeksi
[q]akir0, 12.9.2006 15:23:
Auton huolto maksoi paljon vähemmän kuin alunperin sovittiin!
[/q]
Uskomatonta, toivottavasti osuis mullekin. ABS-jarru- ja iskariremontti ens viikolla. Veikkaukset jossain tuolla 500:n paikkeilla. Tää nyt olis varmaan kuulunut tonne päivän :(-topikkiin.
Päivän :) sen sijaan on se, että kaveri Barcelonasta tulee käymään ihan kohta!
Maailman paras James *sydän*
Hmmm....
varmaan vuoden kohokohta nimittäin
hahaa...
16 pvä matka Thaimaaseen sekä Malesiaan odottaa!!!
Niin ooon innoissani *aplodit**jiihaa**sydän**sydän*
sain/söin perunamuussia *sydän*
[q]Jone, 12.9.2006 18:24:
Tein pitkästä aikaa ruokaa. Pitäis tehdä useamminkin kun kerran pidän siitä.
Nyt keittiössä on pellillinen lihapullia (kahta laatua - chili & paprika / fetajuusto & sipuli) ja kattilallinen perunamuusia.
Kevyen siistiä.
[/q]
Mä kokkasin kans yhen grandiosan ^_^
asiat menee parempaan päin*joo*
Jiihaaa flunssa helpottaaa <3
Aurinko *sydän**plur* Oikeesti vaan pistää niiin hyvälle mielelle!
Muutenkin ihan kelpo päivä