päivän :)
Mulla tuli tänään kaks vuotta täyteen duunipaikassani,ihana duunikaverini antoi mulle lahjan sen kunniaksi. Se tietää että syön tosi huonosti kroonisen rahapulan takia,joten se oli ostanu mulle kassillisen ruokaa! Tietenkin kaikkia mun herkkuja kuten valkohomejuustoa ja roseviiniä sekä kukkakaaligratiinia<3*kuolaa*
Todellakin päivän :) :) :)
Paketti Manchesterista!
Ihanaa saada oikeeta postia, vielä näin kivoja juttuja..
Mervi oot paras *plur**hali*
Tilasin eye toy kinetic pelin, jos se vaik innostas liikkumaa nykyst enemmän! ainaki kaikki mitä siit pelist on luken ni on ollu positiivista ni luulen et se peli on ihan hyvä! no kohtahan sen näkee ku saan sen himaa..
Sain hommattua ylioppilaskuvaani kehykset ja jopa laitettua ne paikoilleen!
Ja koska olen niin aikaansaava, tähän ei mennyt kuin 5 vuotta!!! Tästä ylpeänä rupesin miettiin, että siihen meni ylikin 5 vuotta, koska yliopin keväällä.
Onneksi sitten muistin, että "ainiin...!" aikaansaavana ihmisenä menin koko ylioppilaskuvaukseen vasta syksyllä...*lmao*
[q]peikkotyttö, 25.8.2006 23:14:
Mulla tuli tänään kaks vuotta täyteen duunipaikassani,ihana duunikaverini antoi mulle lahjan sen kunniaksi. Se tietää että syön tosi huonosti kroonisen rahapulan takia,joten se oli ostanu mulle kassillisen ruokaa! Tietenkin kaikkia mun herkkuja kuten valkohomejuustoa ja roseviiniä sekä kukkakaaligratiinia<3*kuolaa*
[/q]
Aika hieno ele :)
Mulle tuli 3v täyteen ja sain...lähes burnoutin :) ens viikon pidän taas päälomaa.
Ei tarvinnu olla kuin tunti töissä, himassa on kylmää kaljaa ja kohta haen pizzan....ah!
[q]UnityF, 25.8.2006 23:56:
bubbelgum *super**sydän*
Mitä oisinkaa tehny ilman sua. Kiitos, tiedät kyllä mistä *sydän*
[/q]
En tiedä mitä sanoa... Muuta kun, että olen todella iloinen että pystyin olemaan avuksi. *sydän*
[size=24]<3[/size]
Puoli tuntia Kalliossa, 15 rastia joista tosin vain 5 tuli suoritettua. Hakaniemessä autokuski tiesi ilmoittaa " Vitun homo, älä aja teillä!!" Ainuttakaan liikennerikkomusta ei koko matkalla ollut. Kulkuvälineenä polkupyörä. Pohkeet huutavat vieläkin leipää.
Olipas viikonloppu, ja kiva sellainen!
Ihanata*jiihaa* Nyt saan siirtyä takas opiskelijaksi kokopäiväisen duunissa käymisen sijaan Mä en vaan sovellu työelämään.*hihu*
Tavotekeskustelu pomon kans :)
[q]Herätys kyl oli parhain ikinä ....mitä pitemmälle mennään sitä huonommin päivä menee. Näköjää[/q]
[q]Ripzu, 9.5.2009 21:08:
Kolmas kerta Helsinki city puolimaratoni takana.
Tuli oma ennätys 1.40.13 niin se kunto nousee.
[/q]
Ei hullumpaa! :) Pitää ite käydä kanssa kokeilemassa joskus ollut mielessä jo pitkään.
Tänään kävelin jo monet metrit ilman sauvoja ja oli vielä kantamustakin*iloinen* Näyttäis siltä et jalka vois alkaa paraneenkin*hihu*
[q]lostgone, 26.8.2006 15:04:
Ihanata*jiihaa* Nyt saan siirtyä takas opiskelijaksi kokopäiväisen duunissa käymisen sijaan Mä en vaan sovellu työelämään.*hihu*
[/q]
SAMA
prätkällä ajelu*hihu*
[q]Hyzenthlay, 26.8.2006 17:07:
btw, en tiedä sovellunko opiskelijakskaan, mut ihan sama
[/q]Tärkeintähän tässä lajissa on hyvä ja tasainen nestetankkaus.*känni*
btw, en tiedä sovellunko opiskelijakskaan, mut ihan sama
se siitä rauhallisesta viikonlopusta - oon niin huono sanomaan ei*eiei*
..varsinkin jos kyse on baariin lähdöstä*känni*
mut toivottavasti tulee kiva ilta.