päivän :)
Sellanen onnellinen krapula vaihteeksi.
Yhtäkkiä tuli sellainen olo, että haluan värjätä tukan. Vanha punainen väri alkoi kyllästyttää. Lähdin sitten käymään kaupassa ja ostin hiusvärin.
Nyt on väri päässä vaikuttamassa ja kohta tällä tytöllä on musta tukka
Uus tucca ja uuet hiaaaaanot pöxyt!<3 ^_______^
uskalsin ja meni vielä paremmin kuin odotin! nyt kun sais vielä tittelin päälle iiiiison palkankorotuksen
Voi jeesus sentään. Oli sitten kiltamiitti ja huh, mitä läppää
Mamman kans suunniteltiin et lähettäis Viroon joku viikonloppu kylpylälomalle
Yks parhaista viikonlopuista takana, ja voi helvetti en malta oottaa millon päästään taas mökkeilemään samalla porukalla
Tänään on elokuun vimonen sunnuntai!!!!
Eli ens sunnuntai varmasti vapaa! Ja sitäseuraava kans!! Ja sitäsitäseuraava kans...
Immeiset, varsinkin miähet... *tirsk**pepsodent**hihu*
Kiva viikonloppu.
Vastasyntyneet kissanpennut: Castro, Franco ja Mao
http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/castro_franco_mao1.jpg
np. Rex the Dog - Frequency
Aivan loistavat harjoitukset oli Haminassa, meikä tykkää kyllä noista pitkistä treeneistä. *sydän*
eilinen ilta*nauru*
ehkä on parempi olla vaan muistamatta enempää - näissä nykyisissä muistikuvissa riittää nauramista kyllä koko ensi viikoksi.
Enää yks *itun viikko töitä Heti sen jälkeen alkaakin si opiskelut...mut sekin on vaan aika jees
Ja huomenna syömään kivan kaverin kanssa, pääsee taas päivittelemään meidän hölmöilyitä
juoksulenkki *sydän*
ainiin ja se, että se gradu on tosiaan sisällysluetteloa vaille valmis.
[q]Nexus__69, 27.8.2006 23:59:
nyt tuntuu hyvältä. olen onnellinen.
[/q]
nyt tuntuu hyvältä. olen onnellinen.
[q]Super-Kerttu, 27.8.2006 14:02:
Tähän mennessä ollut ihana ja rentouttava viikonloppu! On tullut treenattua kunnolla pitkästä aikaa! ja olen ihan fiiliksissä taas urheilusta!
Olen syönyt hyvää ruokaa, nähnyt ihania ystäviä, ollut shoppailemassa ja nukkunut hyvin!
illalla vielä tiedossa mukavaa aikaa..*vink* Joten kyllä kelpaa mennä maanataina töihin!
[/q]
aika sama meininki täällä.
vaikka viikonloppu huipentuikin aika ikävän asian ilmitulemiseen jaksan ajatella positiivisesti ja kävellä eteenpäin pää pystyssä.
maanantai *sydän*
bubbelgum *super**sydän*
Mitä oisinkaa tehny ilman sua. Kiitos, tiedät kyllä mistä *sydän*
[q]Super-Kerttu, 28.8.2006 09:09:
---
Ianna ei anna!, 28.8.2006 09:07:
---
Super-Kerttu, 27.8.2006 14:02:
Tähän mennessä ollut ihana ja rentouttava viikonloppu! On tullut treenattua kunnolla pitkästä aikaa! ja olen ihan fiiliksissä taas urheilusta!
Olen syönyt hyvää ruokaa, nähnyt ihania ystäviä, ollut shoppailemassa ja nukkunut hyvin!
illalla vielä tiedossa mukavaa aikaa..*vink* Joten kyllä kelpaa mennä maanataina töihin!
---
aika sama meininki täällä.
vaikka viikonloppu huipentuikin aika ikävän asian ilmitulemiseen jaksan ajatella positiivisesti ja kävellä eteenpäin pää pystyssä.
maanantai *sydän*
---
Oikea asenne, nainen!
[/q]
tietty mähän olen PARAS!! :D
Erinomainen viikonloppu*sydän*