päivän :)

Back to häröily O

Ristus notta! Kaksi vuotta lisää duunia ja ilmaiset koulutukset

Ufot tuli usasta *sydän* , tuntuu todella voitetulta kamppailulta kun kaupan löytämiseen mistä niitä saa meni joku 6kk + tilaus härdellit yms, eli enköhän ole vihdoin muutamat uudet pökät ansainnu
Muutenki khyl ollu hyvä päivä, kaitte sitä vois rannalle lähteä *känni**

O.C <3

Jenni <3

Brison Break <3<3<3<3

Me lähdetään 6.11 Intiaan *sydän*

Ollaan tosin vaan kaks ja puol viikkoa, opiskelut ei anna enempää periks Mut reissu oli vähällä peruuntua kokonaan nii on tääkin tyhjää parempi

Hmm...tää on pelottavaa, miten nopeasti ihminen toipuu.

[q]Fyraett, 24.8.2006 20:25:
Mult kysyttiin tänään jos haluun ajaa trukkikortin :)

Mikäs siinä ku se kerran ilmatteeks tulee, ei siit ainaskaa mitään haittaa ole!
[/q]

That's the spirit!

[q]kml, 24.8.2006 19:19:
Maksoin sitten kämpän varausmaksun. Maanantaina kirjottamaan vuokrasopimus ja muuttamaan pääsis 1.10. *pökr*
[/q]

minne muutat? :)

[q]Nexus__69, 24.8.2006 20:46:
minne muutat? :)
[/q]

Lintuvaaraan/Leppävaaraan, 2 kilsan päähän koulusta. Se on 4 hengen solu, et ei ihan oma kämppä mut lähenpä himasta kuitenki :D.

Niin kiva lauantai-ilta tiedossa, että ei malttais odottaa!

[q]mayah, 25.8.2006 07:53:
Mietin hetken, et joku juttu tässä päivässä oli... kunnes muistin, että

se on perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

Kyllä ja vika päivä täs kökköfirmassa töissä

Sadetta! Vihdoin!

Musta löytyi kuva netistä jonka olemasta olosta en tiennyt, kiva kuva, sai naurut heti aamusta ja sit Sapeli onnistui heti aamulla saamaan ison hymy naamalle

Kesäloma alkaa

[q]Jusna666, 25.8.2006 11:28:
Mie pääsin kouluun! (tosin mun tasoon nähden pirun vaativaan sellaiseen). Nyt menee pari vuotta lueskellessa
[/q]

Sä selviit siitä lentävin värein

Eilen oli niin kiva ilta että oikein hymyilyttää.
Semi-darrasta huolimatta.

Hihiii....Huomenna pääsee mökille Grillailemaan, ryypiskelemään, ampumaan Raketeita ja nauttimaan kesän viimeisistä päivistä jännittää melkein yhtä paljon kun pikkutyttösenä

Mie pääsin kouluun! (tosin mun tasoon nähden pirun vaativaan sellaiseen). Nyt menee pari vuotta lueskellessa

Kohta pääsee maistelemaan Emppua...

ukkonen!

Mä sain eilen auton

O