päivän :)
[q]Kaynessi, 25.8.2006 12:41:
Mut hyväksyttiin matkaopaskoulutukseen mikä tarkoittaa sitä et tää poika ei talvee nää vähään aikaan.. Jos en halua
[/q]
joudut koiravaljakko-oppaaks gröönlantiin kuitenski. et nää talvee ku et nää ees aurinkoo kuuteen kuukauteen ;)
kävin tilillä ja oli tullu lapsilisä 100e ja tilasin kampaajalle ajan maanantaiksi !!
[q]mayah, 25.8.2006 13:56:
---
crissy, 25.8.2006 12:05:
kävin tilillä ja oli tullu lapsilisä 100e ja tilasin kampaajalle ajan maanantaiksi !!
---
:D Paras mutsi EVER!!
[/q]
hei kyl tajusin=) *nauru**nauru**nauru* pitäähän nyt mutsinki jotain kivaa saada joskus=)
kampaajalla joskus vuonna kivi käyny viimeksi=)
oli rento mökkireissu..
Tänään kampaaja!
Huomenna Joanna!
Ylihuomenna Nanna!
Lauantaina Ihkumaa!
Plur.
Sit joskus tulevaisuudes reissuun! Hi ^^
Tentti meni hyvin!
Mikä on pienoinen ihme, koska:
a) nukuin viime yön huonosti, kiitos ensin oksentelevan kissan sekä sitten kännisen kaverin puhelinhäirinnän
b) joku rähmäkäpälä oli kadottanut tenttikysymykseni jonnekin päin yliopistoa ja niitä sitten etsittiin hiki hatussa.
Palkitsen tästä hyvästä itseni tekemällä tänään jotain erityiskivaa!
[q]crissy, 25.8.2006 12:05:
[/q]
repesin xD
[q]antOn°, 10.4.2009 09:39:
Yleisön pyynnöstä! Mahdollinen seitsemäs karsintapeli lauantaina Urheilukanavalla!
Jos Ässien ja Sportin välinen liigakarsinta
venyy seitsemänteen osaotteluun, se
televisioidaan lauantaina Urheilukanavalla
suorana lähetyksenä.
Televisioinnin mahdollistavat SM-liigan yhteistyökumppanit Kotipizza ja Nelonen Media sekä Suomen Jääkiekkoliitto.
Toteutuksesta vastaa Nelosen liigatiimi yhteistyössä Urheilukanavan Mestis-toimituksen kanssa. Selostajana toimii Jani Alkio kommentaattorinaan Tuomas Grönman. Studiossa ottelua analysoivat Matti Eve ja Petteri Sihvonen.
Studio-osuus käynnistyy kello 16.25 ja ottelu kello 17.00
Ps. Ässät mestikseen!!
edit - Tamminen *sydän*
[/q]
Tunti ja vartti kiekon putoamiseen. Alkaa jo pikkuhiljaa jännittää Sportin puolesta.
Heräsin, luin mailit ja tajusin että mulla onkin vielä 2 päivää lomaa vaikka muistelin et se loppuu huomen!!! :DD
[q]Enkeli, 25.8.2006 17:21:
---
Jusna666, 25.8.2006 11:28:
Mie pääsin kouluun! (tosin mun tasoon nähden pirun vaativaan sellaiseen). Nyt menee pari vuotta lueskellessa
---
Oih, onneksi olkoon hunkkis
[/q]
Hih, kiitos!
enää 20min ja sitte alkaa viikon mittanen loma
UUS PUHELIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aim lovin' it!½!!!*jiihaa**aplodit**nauru**iloinen**plur**sydän**sydän*
Leevi tulee käymään *sydän*
Perjantaina oli pitkästä aikaa ihan älyttömän kivaa
LOISTOVA FILLIS
sain digikameran! vähäks mä oon onnellinen!*jiihaa*
viikonloppu
Kulta *sydän* joka on maailman ihanin ja suloisin..
Taidan olla tosi rakastunut, huomasin just et noin 50% mun päivän :):stä koskee rakasta *sydän*
Tänään tuntuis olevan ihan kiva päivä, kuume helpottanu ja muutenki hyvät fiiwikset <3