päivän :)
[q]vinsku, 10.8.2006 11:10:
---
Anny, 10.8.2006 09:56:
<--Emma tuli takaisin kotiin... *sydän*
---
Heppa! *sydän* Missä se oli? Onko kunnossa?
[/q]
Heppa on myynnissä ja haettiin kotiin kun ostajat ilmoitti kuukauden jälkeen että ei me ostetakaan... Nyt saan tytön luokseni siksi aikaa kun alkuperäinen omistaja koittaa saada sen myytyä.
No saipahan olla kuukauden laitumella ja tehdä sitä mistä eniten tykkää eli syodä!
työhaastattelu tänään klo 14.. :)
[q]Anny, 10.8.2006 11:28:
---
Danskuh, 10.8.2006 11:24:
ihanaa oon niiiiiiiiiiiiiiin fiiliksis sain samalle päivälle 2työhaastatteluu..jos nappais nii jee..helsinki kutsuu:) uusia tuulia..se tekis nyt hyvää*plur*
---
HEEEI!!!! Epäreilua, mäkin haluuuuun!!!! Anna mulle toinen haastattelu!
[/q]
helsingissähän paikkoi rittää..ku vertaa tähä hyvinkään valikoimaan ja alalta ku alata..mollin sivuille siitä ;) mut jos ne ei ota mua nii ehotan sua;)
[q]Danskuh, 10.8.2006 11:24:
ihanaa oon niiiiiiiiiiiiiiin fiiliksis sain samalle päivälle 2työhaastatteluu..jos nappais nii jee..helsinki kutsuu:) uusia tuulia..se tekis nyt hyvää*plur*
[/q]
HEEEI!!!! Epäreilua, mäkin haluuuuun!!!! Anna mulle toinen haastattelu!
[q]Danskuh, 10.8.2006 11:30:
helsingissähän paikkoi rittää..ku vertaa tähä hyvinkään valikoimaan ja alalta ku alata..mollin sivuille siitä ;) mut jos ne ei ota mua nii ehotan sua;)
[/q]
Ok, kiitti! Toivotaan että on ees jotenkuten sama ala...
[q]Anny, 10.8.2006 11:27:
---
vinsku, 10.8.2006 11:10:
---
Anny, 10.8.2006 09:56:
<--Emma tuli takaisin kotiin... *sydän*
---
Heppa! *sydän* Missä se oli? Onko kunnossa?
---
Heppa on myynnissä ja haettiin kotiin kun ostajat ilmoitti kuukauden jälkeen että ei me ostetakaan... Nyt saan tytön luokseni siksi aikaa kun alkuperäinen omistaja koittaa saada sen myytyä.
No saipahan olla kuukauden laitumella ja tehdä sitä mistä eniten tykkää eli syodä!
[/q]
Voiiiihhh.. *sydän* Olin eilen ratsastamassa ja ratsu sai taas niin sympatiapisteet että :D Mitä hintaa hänestä pyydät? En oo kyllä ostamassa tähän elämäntilanteeseen, kuhan kysyin vaan
vaan teillekin.
[q]vinsku, 10.8.2006 11:40:
---
Voiiiihhh.. *sydän* Olin eilen ratsastamassa ja ratsu sai taas niin sympatiapisteet että :D Mitä hintaa hänestä pyydät? En oo kyllä ostamassa tähän elämäntilanteeseen, kuhan kysyin vaan
[/q]
Hän ei oo mun oma, vaan ollu mulla ylläpidossa ja nyt hoidossa kun omistaja asuu hki:n päässä. Tarkkaa hintaa en tiiä, enkä halua kertoa, mutta tarpeeks ettei itselle tule kysmykseenkään...
Kohta kamujen kans tekemään hyvää ruokaa ja juomaan Emppua. *slurps**jiihaa**pepsodent*
[q]Anny, 10.8.2006 11:48:
---
vinsku, 10.8.2006 11:40:
---
---
Hän ei oo mun oma, vaan ollu mulla ylläpidossa ja nyt hoidossa kun omistaja asuu hki:n päässä. Tarkkaa hintaa en tiiä, enkä halua kertoa, mutta tarpeeks ettei itselle tule kysmykseenkään...
[/q]
Ai hups, en lukenut ihan tarkkaan ja nyt vasta huomasin ton alkuperäinen omistaja -kohdan no toivotaan ettei mene vielä kaupaksi niin saat pitää heppaa kaverina vielä
Äippä ja isi on ihan parhaita *sydän*
[q]Anny, 10.8.2006 11:35:
---
Danskuh, 10.8.2006 11:30:
---
Ok, kiitti! Toivotaan että on ees jotenkuten sama ala...
[/q]
kyl sä kokkaa osaat:) ja tarjoilla:)
Tekstiviesti Thomannilta: Tilauksenne on lähetetty teille tänään. *äänikorttiaodotel*
Humalaiset työkaverit työntyivät paikalle firman kesäretkeltä q ite olin illalla työvuorossa.*justjoo* Mielenkiintoista toimintaa.*justjoo**känni**justjoo*
[q]Danskuh, 10.8.2006 13:34:
kyl sä kokkaa osaat:) ja tarjoilla:)
[/q] Poikakaverilta vois tulla hieman eriävä mielipide tohon...
mut mitäpä siitä...astioit saa aina uusii:) voi myös siirtyä kertama käyttös astioihin;) ja jos ruuat maahan tippuu nii yks puhallus tsadaa;)
Löysin kirppikseltä tänään 2 tosi kivaa hametta*hihu*
mun pakka tuli ! mä saan maksettuu laskut pois!
kulta *super**plur*
& potkiva ja kuperkeikkoja harrastava pikkuinen masussa
[q]äm, 4.8.2006 17:17:
maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, sunnuntai.
*sydän*
[/q]
Tällä viikolla: maanantai, tiistai, keskiviikko, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, sunnuntai.
*sydän*