päivän :)
Perjantai... Ah *plur*. Ihan hyvä mieli, vaik onki maha sekasin ja krapula *hih*.
Tänään mökille, mukaan: Kaljaa, Lonkeroo, Siiderii, Vodkaa, Pihvii ja makkaraa
Tarvinksmä muuta ?
Mukava viikonloppu *sydän*
olen ollut viime viikonlopun jälkeen niin koomassa ilmeisesti koko viikon, etten oikein tahdo uskoa että on taas vloppu! mutta tuopa ei haittaa pätkääkään, koska se tietää chiiiiillllllllll *sydän*
[q]mayah, 28.7.2006 09:46:
Ai joo, eilisen :) pitää vielä hehkutella:
Kävin polkupyöränsatula- ja polkupyöränsatulanvaihtotyökalu-kaupassa eilen ja IHAN ITSE, soittamatta isälle, vaihdoin polkupyörään satulan. Jouduin käyttämään työkalua tässä operaatiossa.
[/q]
Hei, sustahan tulee kohta insinööri.. Selkeesti havaittavissa muutenki että tytöt rupee olee nykyään entistä enemmän kyl teknisempii.
Which is nice. Just eilen havaittiin yhden tytön olevan ihan kurko kylmiltään editoimaan elokuvia. Tässähän jää kohta ihan toimettomaks.. Etteks te vaan vois leikkiä viel niitä avuttomia tyttöjä, että me pojat saatais olla pelastavia prinssinakkeja?
Mut joo.. Oma :) on selkeesti se että nyt ois auto ja töiden jälkeen välittömästi lähtö DBTL seikkailee.. Ei kyl mitää hajuu missä yövytään, mut se ei kai ole pääasia.. Pakko nauttii kesän viimeisistä rippeistä.
[q]Super-Kerttu, 25.7.2006 11:47:
...Niin ja viikonloppuna Annan kanssa Kotkaan meripäiville ördäämään! *känni*
[/q]
Today is the day*iloinen* Jeiij, elämäni ekaa kertaa Kotkaan, kait? *ding**nauru*
Barcelonan loma takana ja oli super kivaa ! Oli tosin myös parasta tulla kotiin murun kainaloon tänään kampaajalla ja ihan koti päivä
Palkkakuitti tuli, ja se näyttää todelta hyvältä :)
Kerrankin.*jiihaa*
[q]Enkeli, 28.7.2006 13:27:
Minusta tulee tänään avomies *sydän*
[/q]
Ihkuu Onnea vielä teille molemmille
Mun päivän :) on se että olin kokonaan unohtanut että mulle tuli viel vikat palkat, ja hyvään saumaan tulikin - pääsee bilettään
vitunmoiset naamat *känni*
Maija Poppanen
[q]Enkeli, 29.7.2006 10:53:
En kerro
[/q]
En ois halunnukaan tietää
Koulun Fuxiaiset
Mun chilit itää *plur*, pienoisen jännityksen täytteisen odotuksen jälkeen se tapahtui.
mun ei tarvitsekaan mennä lintsille yksin*hihu*
..ja vaikka ei lauantaina ehdi kaikkia hilavitkuttimia käydä läpi niin parin viikon päästä pääsee uudestaan..
työsuhde-edut*sydän*
Sain vihdoin oman kämpän! Hii!
Noni, päkkärit toi paljon kivempia unia. Oli kiksua ja oli kissanpentuja Ja oli mietelause: "All the good moments are gone; the rest are being divided among the rest of you according to what you deserve."
Hyvät unet ja AITS
Puuh, olipas hauska Ihanailta taas. Hyvää musaa, kauniita ihmisiä ja hyvältä maistuvaa juotavaa *sydän*
Salilla käynti aivan liian pitkän tauon jälkeen. Ah, sitä hien katkuista fiilistä. *sydän*
Ostin ensimmäiset pitsipikkarini ikinä. Koitetaan, josko sitä sais munkinlaisesta poikatytöstä naisellisen seksikkään. Epäilenpä.
Eilinen ilta ja koulukavereiden näkeminen pitkästä aikaa. Ja känni. Ja Mikon känni!
Hyvää safkaa ja mustikkapiirakkaa rinnan alla. Täydellistä.
Tapasin eilen ehkä maailman seksikkäimmän miehen Oli vaan niiin
Hymyilyttää vähemmästäkin