päivän :)

Back to häröily O

Syksyn bileiden suunnittelu meni jättiaskeleen tänään eteenpäin

8 biisii uutta matsq, eikä nää oo mitään ihan paskoja: jopa ite innostuu, kun niitä näin firman maksamassa pikkusievässä kuuntelee.

Yks juttu.

ehkä ennemminki päivän :))))<3<3<3 mut niin, eli sain vakkariduunin, kokopäiväsen

Kävin luovuttaa verta :).

Sain mun ihka oikeen nikin takas :).

Oon lomalla :).

Perjantaina Colors :).

Kohta raidi :D.

[q]Taika, 10.8.2006 18:22:
mun ei tarvitsekaan mennä lintsille yksin*hihu*
..ja vaikka ei lauantaina ehdi kaikkia hilavitkuttimia käydä läpi niin parin viikon päästä pääsee uudestaan..

työsuhde-edut*sydän*
[/q]Etkö sä meekkään katsomaan Antti Tuiskua perjantaina?*ding*

Five corners quintet *sydän* Onko parempaa tähän hetkeen, oon ihan sekaisin tästä sointujen maailmasta

- Tulin vanhempien luo ja vastassa oli uusi koiranpentu!*hihu*
- Saariston rauha (jossa ei edes mobiililiittymäni toimi :D)
- 4 päivän vapaa
- Siskon ja sen miehen uusi talo
- Siskojen lapset

[q]Amokk, ja heti jätkä klubbarissa x)
[/q]
No tottakai! :D Sopivasti tässä ehtii vähän selata kun tyhjennän kameran muistikorttia.

Aurinko saa leveän hymyn kasvoille itsestään. Vaiks viilee onkin ni nurkan taa ottaa arskaa tuulensuojaan...

[q]Enkeli, 28.9.2006 13:19:
Äidinkielen referaatista 5- (vaikuttaa isona osana kurssin arvosanaan)
[/q]
nipo

Sillee vähän niinku "tiesitkö tämän minusta" / "päivän o_O" mutta huomasinpa että en edes muista milloin viimeksi olen halannut miestä univormussa - jos koskaan - ja tänään pääsi sitten tekemään sellaistakin On se semmoinen könsikäs tuo meidän Jusna *sydän*

[q]sapeli, 10.8.2006 02:17:
Sillee vähän niinku "tiesitkö tämän minusta" / "päivän o_O" mutta huomasinpa että en edes muista milloin viimeksi olen halannut miestä univormussa - jos koskaan - ja tänään pääsi sitten tekemään sellaistakin On se semmoinen könsikäs tuo meidän Jusna *sydän*
[/q]

*sydän*IHANA*sydän*
Enhän mä mikään könsikäs.. tämmönen pieni viaton taatelintallaaja

Mun päivän :) on oma muru (ja sapsu ja kaikki muut tietty) ja sit et lauantaihin on enää aika vähän aikaa!

vietimme eilen Rakkaan kanssa -1v hääpäivää
tasan vuoden päästä olen sit rouva *sydän*

L O M A !

[q]larzizi, 21.12.2006 15:39:
L O M A !
[/q]

SE!

Hirveän taistelun jälkeen oon vihdoin ja viimein saanu varattua kaikki tarvittavat tietokoneen komponentit, ei tarvinnu turvautua kun kolmeen eri liikkeeseen saadakseni 7 komponenttia =D

[q]Anny, 10.8.2006 09:56:
<--Emma tuli takaisin kotiin... *sydän*
[/q]

Heppa! *sydän* Missä se oli? Onko kunnossa?

Päivän :) On tietty se, että heräsin 9 virkeänä ja nyt ei oo enää montaa tuntia siihen että näen rakasta *sydän*

[q]*Mirri*, 10.8.2006 09:35:
Selkä ei kiusinu tänää aamulla niin paljoo ku ylees ja sain aamun käyntiin ilman kourallista särkyläkkeitä.
[/q]
HYVÄ! :)

ihanaa oon niiiiiiiiiiiiiiin fiiliksis sain samalle päivälle 2työhaastatteluu..jos nappais nii jee..helsinki kutsuu:) uusia tuulia..se tekis nyt hyvää*plur*

O