päivän :)
Olin keskiviikkona kotokaupungissa Sjoella bilettämässä vanhojen kavereiden kanssa, ekaa kertaa n. 4 vuoteen. Oli ihan *super*siistiä ja jäi hyvä mieli!!! Nyt fiilistelen vanhoja ihkuja biisejä, tällä hetkellä soi Mark Eg-Bassfly. Niin ja tietysti lomaa vielä yli 3vko jäljellä.*plur*
Aijaiajaijai....*iloinen*
Kallio, rakkaat ystävät, Emppu....
Hihi. Syyskuun alussa on tiedossa jotain kivaa juttua
Alkoi viiden päivän loma
JES JES JES!
ostin tänään nintendo ds:lle trauma center -nimisen lääkäripelin ja jäin yhteen tiettyyn kohtaan jummaamaan. Tuli jo tässä itkukin kun 14. kerta meni pieleen. No, sitten vaan .. pääsin läpi. Tuntuipa hyvältä *sydän*
puppa j:tä ja tasottavia kattoo blazeeen
työpäivä loppuu koht ja pääsee kotiin :) ja koht taas viikoloppu,ja kaikkee kivaa tiedos:)
Uusia tuttuja, uusia pelejä, ja huominen Tai siis tänäinen
Tai siis ihan kohta!
[q]sapeli, 12.8.2006 04:55:
Tai siis ihan kohta! *jiihaa*[/q]
Kello käy........ Kohta se on se H-hetki*aplodit*
Aivan mahtava konsernin aktiviteettipäivä ja Jukka Keskisalon 3000 m:n esteiden kultamitali.
sain käytyä aamulenkillä väsymyksestä huolimatta, parin tunnin päästä pitäisi siirtyä lintsille ja ilma näyttää mitä hienoimmalta.illalla onkin kaverin synttärit eikä huomenna yhtään mitään tekemistä..*hihu*
[q]mayah, 12.8.2006 10:37:
---
Individual, 12.8.2006 10:34:
Eikun EM, höpsö!111
edit: ja ME tarkoittaa maailmanennäystä. ...naiset...
---
Eiku ME niinku ME SUOMALAISET, höpsö
Silleen et SE ja SE urheilija hävis, mut ME voitettiin.
Edit. ja mä tiiän, et SE tarkottaa suomenennätystä... miehet...
[/q]
Okei...sori. Mulla on paha tapa aina olettaa ihmisistä, että ne ei tiedä ihan päivänselviä asoita.
musiikki <3
Päiväkiksu
Mä pääsin kouluun! Maanantaina ekaa päivää verholun opiskelijana! Ja olin viel neljäntenä yhdeksästä valitusta
Pääsykokeissa piirrellessä muistu mieleen mitä mä osaan oikeesti tehä
Taitaa bileissä käyminen kyllä pikkasen vähentyä kun pitää herätä aamulla ennen kuutta, mutta sekään ei pahemmin haittaa
Musta tulee vielä jotain!
Ja mun kulta
[q]Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
<§>
[/q]
[q]domi, 22.8.2007 20:12:
<§>
[/q]
[q]rose, 12.8.2006 12:55:
Mä pääsin kouluun! Maanantaina ekaa päivää verholun opiskelijana! Ja olin viel neljäntenä yhdeksästä valitusta
[/q]
Aluks mä taas luin vähän nopeesti ja ihmettelin et mitä "valitusta" sulla nyt vois olla Onnea opiskeiljalle!
Kyl sä osaat
[q]Hyzenthlay, 11.8.2007 18:02:
ei voi päivä tästä paremmaks enää mennä! koko päivä auringossa ja järvessä uimassa ja illalla redrumiin tästä se kesä vasta alkaa :D
[/q]
Oli muuten luxusjärvi ja luxusetkot <3 kiitos! Harmi ettei voitu lähtee teidän kans redrumiin :)
Lisää päivän hymynaamoja :)
Uusi shiatsu- hierontatyyny*plur*
Ja AHHHH. Ihana!
saanu jo yli puolet kämpästä siivottua roskista enää makkari ja lattioiden pesu ni se ois sitten siinä.. (vaatekaappiproggis taitaa siirtyy huomiselle)