päivän :)

Back to häröily O

10 tunnin yöunet takana ja auto meni heittämällä katsastuksesta läpi.

Aamulenkki, Aurinko, Töölönranta, I-Podi ja Armin van Buurenin State of Trance ep.200

Kullan tän iltainen päätös

& vaavi potkii ja kiusii minkä jaksaa

maha on kasvanu 3,5cm viikossa nyt sen huomaa jo oikeen hyvin et joku pikkuinen siellä polskuttaa

No kas, just kun pääsin kiroilemasta runkkareita jotka voi sikailla motarin ruuhkissa iha kui huvittaa eikä koskaan jää kiinni, pääsin lukemaan kuinka joltain on taas lähtenyt kortti. En vois olla vahingoniloisempi.

[size=7]kyl mä tiedän et tää käy viel tavalla tai toisella omaan nilkkaan[/size]

Näin yhtä vanhaa kaveria, olikin tosi kiva jutella sen kanssa

Sisko soitti ja kertoi, että siskonpojan rippijuhlat olivat menneet loistavasti. Tuli itku siinä melkein samantien, oon niin onnellinen, kun niilläkin alkaa siinä perheessä vihdoin ja viimein sujua

Tuntuu sittenkin että asiat loksahtais paikalleen :)

(tai sit se johtuu vaan siitä että mulla on hyvä mieli loman alkamisen johdosta muutama tunti ja saa viiniä *slurps*)

15.8. lähen Suomesta v*ttuun, so long suckers

[q]thomas, 24.7.2006 22:14:
---
Gnomex, 24.7.2006 22:09:
15.8. lähen Suomesta v*ttuun, so long suckers

---

minnes
[/q]
Sori, luottamuksellista tietoa

kulta*plur**sydän*

Ensi lauantaille tuli keikka
Kävin kattoo hyvän leffan kahden parhaan kaverin kanssa
Muutenkin ollu kiva päivä avainten kadottamista lukuunottamatta. (pääsee keskiviikkona murtautumaan työpaikalla omaan kaappiin sorkkaraudalla *nauru*)

Odottamaton taho sai aikaan hyvän fiiwiksen.

..fiiwiksen kesto onkin sitten toinen juttu, mutta kestäköön
tämän päivän..

huomenna kahden pvän vapaa =)

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=62024&c=11

mä sain tänään varmaanki maailman kivoimman yllätyksen.

Sain kirjakauppojen viimisen Kultainen Kompassi -kirjan

[size=9]No joo, ja ostin housut ja paidan ja Melkein Vieraissa -cd:n ^^[/size]

Todellakin paras aamu aikoihin

tänään on tiistai!! ja Tiistain tannsi-ilta *sydän* ja vieraana viel Super8 & Tab yeah..!

Postilaatikosta löytyi palkkatosite ja uusi levy
Aurinko paistaa ja maha on täysi ja tänään on niin paljon parempi päivä kuin eilen tai toissapäivänä

mun asunnon remppa on huomenna vihdoin valmiiiis:D jeeeei nyt tääl kämpäs rupee jopa viihtyyy :D

Sain tehtyä yhden jutun, mikä mun ois pitänyt tehdä todella kauan aikaa sitten*joo*
Perjantaina saan homman rullaamaan*jiihaa*

O