päivän :)
Alkoihan se kauan odotettu kesäloma sitten lopultakin. Oli kauhea takaisku, kun kuuli että viikonlopuksi joutuu vielä kiirehommia tekemään, kun pitkää päivää tehnyt jo muutenkin. Nyt vaan *nautiskel*
Virittelin tänään riippumaton pihalle ja lueskelin hyvää kirjaa ja aurinko paistoi Ei ees ketuta, että kohta pitäis lähteä yöksi töihin, oikeestaanhan tässä saa vaan hyvän rytmin Konemetsää ajatellen kun muutaman yön nyt valvoo ennen matkaa :P Nyt vaan sormet ristissä että töissä on rauhallinen yö, tosin tällä hyvällä fiiliksellä selätän kyllä rauhattomatkin papat jos ne koettaa seilata käytävillä yöllä
Oon laiska ja listaan viikon päivän :):t samalla kertaa
+ kaipuu muutokseen
+ sen tajuaminen kuinka paljon hienoa elämässä jo on
+ sen tajuaminen että on oikeastaan tosi paljon vapautta
+ uusi asunto - koti - joka on ihan mun olonen
+ rahaa oli kaks kertaa enemmän loppukuuks ku mitä odotin (eli 40), ja lisää tulossa
+ sen seuraaminen kuinka asiat tapahtuu syistä
+ ihanat ilmat, ulkona hengailu, flaikkujaot yms
+ tein parina iltana tosi hyvää safkaa
+ hirveesti tullu nähtyä kavereita
+ alan taas päästä roolipelitunnelmiin kiinni
+ oon osannu tehä pari aika (mulle) kinkkistä tietokonejuttua
+ clear blue water
+ sen tajuaminen että mitä tahansa valitsenkin, siitä seuraa vain hyvää
+ uudet ajatukset, uudet tuulet, uudet näkökulmat
+ rusketusta alkaa kertymään
+ sain luettua paulo coelhon zahirin, ja se tuli tietenkin just oikeaan väliin
+ oon ollu vihree ja ihmiset reagoi hauskasti
+ korvis näyttää sopivan ihan kivasti
+ oon löytänyt uudelleen soijarouheen ihanuuden
+ oon päässy aika hyvin karkista eroon, ja painoa on ehkä snadisti pudonnu pois
+ ihmisten elämässä muutosvaiheita meneillään, ja uskon että se on aina hyvä juttu
+ oon saanu nukuttua tosi hyvin ja paljon
+ parvekkeen oven saa jo auki, kohta pintaremontti valmis
+ kavereita ollu tääl kylässä jo
+ äidin kanssa juttelut, se alkaa tuntemaan mun elämän aika hyvin ja luotan siihen
+ vanhaa kunnon kiksuu
+ absence makes the heart grow fonder
+ oon saanu aika kivasti elettyä hetkessä
+ pääs oikein kunnol tanssimaan deleriumeissa
+ tuntuu siltä että joka päivälle on paljon kaikkee kivaa tekemistä
+ ei enää sitä tyhmää työtä
+ pilvet, taivas, auringonvalo, puut, luonto, ihmiset - kauneus
äh, tätähän vois jatkaa vaikka kuinka kauan, annan seuraavalle puheenvuoron
(life happens *sydän*)
Aamusali, aurinko ja pirteä olo :)
[q]Ulla Taalasmaa, 3.7.2006 21:40:
---
La Petite, 3.7.2006 09:58:
Mikä onkaan parempi päivän :) kun lapsen aito naurun räkätys
(tänää kastellaa isi uima-altaas, ei saa kertoo kellekkää )
--- kastuko korvia myöten?*pepsodent* tästä tulikin mieleeni, että pitäs varmaan heittää talviturkki tos joku päivä(tai vaihtoehtosesti joku kesä..) edellisestä uintikerrasta pari vuotta aikaa*igor*
[/q]
hehehhehehe joo, koko ukko oli ihan märkä
maanantaina hietsuun uimaan, I DARE YOU!!! *uhoil*
Weekend!!! *aplodit**jiihaa**joo**pepsodent*
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument
sain äitiyspakkauksen tänää kotii
Päätin antaa itselleni luvan tulla takaisin kun tajusin että klubbarin vetovoima on vakio En mä muutu miksikään vaikka voissa paistaisi pentele
Tässä päivässä on loppupeleissä sittenkin ollut aika monta semmosta hymyn aikaan saavaa tekijää.
-Karaokepaikassa iltapäivällä kaks about 5v muksuu laulo äitinsä kanssa Lordin Hard rock hallelujan. Ja ne muksut vielä osas sen kertsin ja ne örinähuuto-kohdat hyvin! Vähän aikaa katoin silmät pyöreenä ja sit tuli semmonen todella fiilis.
-Kotiin tullessani, samaa matkaa ratikkapysäkiltä käveli semmonen lesbopariskunta, joilla oli rattaissa pieni lapsi. Mammat siis reilusti yli kolmenkympin, ja olivat niin aidosti rakastuneeen näkösiä. Ja ennen kaikkea näytti sen, eikä häpeillyt tai peitellyt sitä. Sen näkemisestä tuli hyvä fiilis.
-Ja tottakai sitten vielä näin illalla kavereiden kanssa hengailu ensin Weeruskan terassilla, ja sitten pubin puolella pelaten Trivialia. Kerrassaan ihana tapa viettää ensimmäistä oikeeta lomailtaa.
Turussa taas. *sydän* Lähtö toki jo huomenna ...
jalkapeli jatkuu klo 22.00..
Ostopsykoosi
Tosi kiva päivä Oon löytänyt yhden kaverin uudelleen, vähän se on ihana ihminen
Elämä vaan on kaikkine puolineen *sydän*
tultiin käymään kotona
tosin huomenna jo takaisin pähkikseen kun on käyty naistenklinikalla
& mulla on maailman ihanin kulta *sydän*
mulla on loistava olo...tosi hyvä fiilis. Oon tavannu tosi kivan ihmisen. Ihmisen, joka saa mut hymyilemään, kivalle tuulelle. Toivon, että saan myös hänet samanlaiselle tuulelle.
Eilisen :) reissu korkeasaareen... ja tän päivän :) ekat värilliset piilarit
broidin asiat..
pähkiksessä on ollu todella viihtyisää ja pojat on jääny tänne pidemmäksi aikaa miun seuraksi vaikka alus luulin että ne lähtee jo maanantaina.
saunominen & grillaaminen & leffojen katselu & oleminen vain on niin *sydän*
jaq tätä kestää lauantaihin saakka ennen kun joutuu taas mikkolaan..
[q]Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*
[/q]
ja muista kastella ne runsaasti ennen uuniin/ mikroon laittoa...sillo pysyy pehmeys...ja kuten jo mainittu...EI SAA LAITTAA liikaa lämpöö...voi Jani-pieni...kullannuppu, hellanlettas...
"ulpukka" *nauru**tirsk*
[q]yaya, 4.7.2006 00:51:
Synttäridrinkit testattu varsin onnistuneesti; hyvää luvassa
[/q]
Heh, varmaan synttärionnittelut on paikallaan sitten : onnea! :)