päivän :)
Fragman "Everytime you need me"... piristää jotenki päivää *sydän*
kivoin la-su takan la-su takan pitkää aikaa... kannatti lähtee kaverin mökille..
Aurinko joka kasvoni poltti ja punaiseksi muutti
Mutsi, faija ja famo kävi täällä tänään. Laitettiin faijan kanssa vihdoin (asunu 2kk uudessa kämpässä) taulut ja hyllyt seinille ja lamput kattoon. Famo toi lämpimii voileipii, jotka on nyt ku eka kerran tänään mitään syön ni ihan taivaallisen makusia. Sit faija sano ettei tarvi maksaa sen velkoja takas ja kaveriks toi vielä puolen litran kossun ja limua. Olivat kuulemma vaan ilosia ku pääs käymään ja hyvällä mielellä ku oon kerranki lauantaipäivällä kotona awesome.
18h yöunet. simahdin heti duunista tultuani ja heräsin tässä just hetki sitten...
Mansikoita
Oon kattonu koko päivän himassa tv:tä ja notkunu netissä. Loistavuutta.
<3
Hyvä musiikki saa hyvälle mielelle*plur* Voi viettää toisen koti-illan putkeen-->Harvinaista*nauru*
Uih *sydän* Olipa kiva päivä kaivarissa ja alpparissa tänään. Kannatti tosiaan ottaa se vapaapäivä. Päivän järkevin veto oli kyllä se, etten tänään lähtenytkään bileisiin, vaikka kuinka oli "nyt tai ei koskaan" -fiilis On mussa ilmeisesti jotain itsehillinnän rippeitä vielä jäljellä! Huomista 9 tunnin työpäivää ei olis hauska tehdä parin tunnin unilla...
Olin tänään elämäni ekaa kertaa lyömässä golfpalloa. Ja ihan luonnonlahjakkuus tietty*iloinen*
Päivä alppipuistossa ihanassa seurassa, valokuvaukset saniaspuskissa *tirsk*, laiskiaiset puun oksalla *pepsodent*, aurinko, kesä... *sydän*
Eikä ees haittaa vaik nahka vähän kärvähtikin...
8 päivää ja 2335 kilometriä Suomea *sydän*
Takas kotona ja mahtava viikko takana *sydän*
Aurinkoa, hiekkaa, ihania ihmisiä ja mahtavaa tekemistä.
Ja nöyrtyihän sitä hiukkasen matkan varrella taasen
Näyttösuunnitelmani hyväksyttiin
Onnistuin eilen kaverin häissä saamaan hääkimpun kiinni *vink*.
[q]KooKie, 2.7.2006 19:33:
---
Sinza, 2.7.2006 15:24:
Onnistuin eilen kaverin häissä saamaan hääkimpun kiinni *vink*.
---
Oho, onko sulhokin jo plakkarissa?
[/q]
No kyllä tuossa yks potentiaalinen olis *vink**nauru*
Illaksi maalle ja puusaunaan..
Olipa hauska viikonloppu, oli ihana olla muualla pari päivää Lisäksi löysin neljä arabian pilvi-sarjan lautasta ja pari 1960-luvulta peräisin olevaa korua
Ja kämppis on pari päivää kotona
[q]Fyraett, 2.7.2006 04:57:
[size=1]menee salee silti tyriks[/size]
[/q]
Niin meneekin!
Tulin just kotiin kolmen viikon matkalta Kiinasta. Oli aika mieletön reissu! Oon väsynyt mutta ONNELLINEN! Vielä reipas kuukausi lomaa ja tiistaina systerin luo Poriin! I *sydän* KESÄ