päivän :)

Back to häröily O

[q]Nitta, 2.7.2006 21:56:
Ja nöyrtyihän sitä hiukkasen matkan varrella taasen
[/q]

Nöyrtyminen *sydän* Toinen nimi egon heikkenemiselle

Alotin tän viestin kirjottamisen uudestaan ja uudestaan ties kuinka monta kertaa. Yritin kovasti löytää sanoja kuvailemaan sitä, miten ihana päivä on ollu. Mut oikeita sanoja ei löydy...

Se tunne mikä tänään hetkittäin oli, minkä tietyt hyvin pienet asiat sai aikaan, on jotain mitä sanoin ei pysty kuvaamaan.

Ehdottomasti paras päivä pitkään aikaan.

[q]bubbelgum, 2.7.2006 23:04:
Alotin tän viestin kirjottamisen uudestaan ja uudestaan ties kuinka monta kertaa. Yritin kovasti löytää sanoja kuvailemaan sitä, miten ihana päivä on ollu. Mut oikeita sanoja ei löydy...

Se tunne mikä tänään hetkittäin oli, minkä tietyt hyvin pienet asiat sai aikaan, on jotain mitä sanoin ei pysty kuvaamaan.

Ehdottomasti paras päivä pitkään aikaan.
[/q]

mulla myös. ^^

Hymyilyttää vaikkei kai o mitää syytä siihen, mut ihan hyvä näin

ihana vkl
Ollaan broidin ja kullan kanssa pähkiksessä mutsin ja faijan talon "vahteina"
Ollaan grillattu ja saunottu ja katottu leffoja ja nautittu ihanasta ilmasta
Ollaan täällä koko viikko ja luvassa on viellä minigolfia ja lammaslammelle mennään eväsretkelle jne jne.. & täällä on iiiiso kasa akkareita mitä en oo lukenu niin ompahan jotain kivaa unilukemistakin

ihanan täydellistä, oon niin onnellinen. *sydän*

On aika natti kaupunki tama Amsterdam...

Revittiin viisaudenhammas pois ja nyt on tää päivä saikkuu ja sit huomenna olis yks päivä töitä, jonka jälkeen alkaa kesäloma.*jiihaa*

Mikä onkaan parempi päivän :) kun lapsen aito naurun räkätys

(tänää kastellaa isi uima-altaas, ei saa kertoo kellekkää )

[q]Juanita, 3.7.2006 11:13:
Jatkoa työsopimukselle.
[/q]

Mun sopimuksella kans

Ja lisäksi palkankorotus

(Vaikken kehdannut sitä itse pyytää,
kun olen ollut vasta 6kk tässä firmassa.
No se siis annettiin mulle työnantajan aloitteesta!)

himajumitus*hymy*

[q]Lenita, 2.7.2006 00:28:
- täydellinen synttäriateria
- täydellinen synttärisauna
- täydellinen synttäriuinti
- täydellinen synttärikukkakimppu
- täydellinen synttärikärrynpyörä

Täydellistä *sydän*

Kiitos

(kaikki on täydellistä, ikuisesti!)
[/q]
Kiitos siitä kuuluu monellekin ihmiselle ja tietty sulle itelle.. joten kiitos munkin puolesta!

Loma

Jei ja yhdensuuntainen lentolippu varattu, tuntuu melkein kuin olis jo lomalla vaikka matkaan pääseekin vasta ens maanantaina *naantalinaurinko*

Se oli siinä, 395/395. Sivari ohi!

T: Uhrea isäm Maan puollustaja

Faija lupas heittää mulle sen mitsun pickupin vakituisesti käyttöön ku saa uuden auton!!!
Huuhuuh meikän ego kasvo jo pelkästä ajatuksesta ajaa sitä monsteria luu ulkona!!
Ne renkaat on isommat ku meitsi ja sen puskurilla sais kaadettuu pari nykin pilvenpiirtäjää<3

Mua ei oo ikinä ennen autot kiihottanu pakko päästä bilteemaan ostaa pari subbarii takaluukkuun :DDDDD

sairasloma & nää ilmat *sydän**piis*

-M

Rahat riittää tän kuun vuokraan, kun käyn lompakosta löytyvät 30 kybää pistään tilille. Ja muutenkin olo on loistava, vaikka rahaa eikä duunia olekkaan. Hitto, kun konemetsään vielä jotenkin pääsis.

Kiva kuulla positiivista palautetta tehdystä työstä

[q]aurinko, 5.1.2007 22:03:
parilla jaksolla Buffya :)
[/q]

Buffy on paras! <3

[q]UnityF, 4.8.2006 14:51:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument

sain äitiyspakkauksen tänää kotii

[/q]

Muistelinki just miten pikkusisko nukku siinä laatikossa mikä tuli sen pakkauksen mukana :) Muisto osottautui oikeeksi

O