päivän :)

Back to häröily O

Nyt kun alkaa koulu (tai sen vähäisyys, en oo varma) kypsyttämään aika totaalisesti, niin oon oikeesti tosi ilonen joululoman varmistuneesta työpaikasta. Oon niin innoissani, et haluisin alottaa vaikka heti. Vitsi et on ollu ikävä sinne! Ja ette arvaa.. Se paikka on kaupan kassa.

Ropasin autoa pari tuntia ja sen kaiken sotkun seurauksena tuli niin äijä olo, että oli pakko käydä hakeen kaupasta isolla A:lla pari hyvää saksalaista olutta ja napsauttaa sauna päälle.

Nyt kulkee.

Vuoden kadoksissa ollut pikkuserkku otti yhteyttä
paripäivää juhannusvapaata
kulta *sydän*

Huomenna :)

Vajaa 2h duunii ja sit alkaa reilun 5 viikon loma*plur**aplodit*

Ja eiku jussin viettoon......

Huomenna muuttaa 2kissanpentua meille

Käytiin just kämppiksen kanssa tanssimassa pihalla kaatosateessa
Oon aivan läpimärkä ja fiilis on loiiisstava

Problem: Mistä löytää kasetteja vanhaan Fiat Unoon ettei matka käy pitkäks?

Solution: Löysin faijan vanhat kasetit Ihan huippu musiikkia!!
Löyty mm. meidän vanha Aladdin satukasetti (saa väsyneet kyytiläiset uni kasetin)
On nää omatkin nauhotukset aika hupaisia!

Ainii.. LOMA alkoi

loma alkaa ja vielki on rahaa tilillä

Mä olin tosi urheana lintsillä ! Kävin jopa kiepissä *pökr*
Eikä pelottanu yhtään mikään, ei edes kummitusjuna. Sain mustelmanki käteen ja lintu paskans ehkiksen kengälle !!

Juhannus alkamassa ja kavereita kohta tulossa tänne. :)

Aurinko ja palaminen. Minähän en mitään rasvoja käytä. Tosin arpiin olisi jotain voinut laittaa, kun ne nyt meni ihan "korpuiksi", mutta kuitenkin tää ihon kuumotus ja kirvely *sydän*

Olin tänä iltana lenkillä ensimmäistä kertaa sitten intin. ^^ Kaverin kanssa juostiin leppoisaa tahtia reilu tunti ja kyllä niin tuolla säällä kelpasi tehdäkin. =)

Huomn joudun menee aamul jonottamaan jo toista päivää stand-by-lippuja, jotta pääsisin jenkeistä kotiin. Tavarat kylläkin lähtivät kavereiden mukana, mut tää vaa tarkoittaa ettei mul oo mitään vaihtovaatteita tääl. Toivottavasti huomenna pääsisin...

Mut parastahan täs on, että ystävät pääsivät kotiin*hymy**sydän*.

[q]Waakku, 23.6.2006 01:32:
Aurinko ja palaminen. Minähän en mitään rasvoja käytä. Tosin arpiin olisi jotain voinut laittaa, kun ne nyt meni ihan "korpuiksi", mutta kuitenkin tää ihon kuumotus ja kirvely *sydän*
[/q]

Ihosyöpä*sydän*

Mun baarissa istuu maailman söpöin nuori mies *sydän* päivän :( on:

A) että asiakkaisiin ei saa koskea
B) mulla loppuu duunivuoro parin tunnin päästä (se on siis jäämässä tänne koko yöksi hengaamaan ja mun pitää lähtee etsimään kavereita tuolta "juhannushumusta")
C) se lähtee huomenna aikasiin ulukomaille ja on muutenkin ulkomaalainen, joten eipä sitä koskaan enää nää

Tuli grillattuu hyväs sääs koko päivä*hymy*

[q]Epailija, 23.6.2006 21:58:
Olin tänä iltana lenkillä ensimmäistä kertaa sitten intin. ^^ Kaverin kanssa juostiin leppoisaa tahtia reilu tunti ja kyllä niin tuolla säällä kelpasi tehdäkin. =)
[/q]
Tapahan se on tuokin viettää juhannusta. x)

[q]Amma, 23.6.2006 22:11:
Tapahan se on tuokin viettää juhannusta. x)
[/q]

Harvinaisen hyvä ja terveellinen tapa. ^^

Reilun neljän tunnin päästä lentokentälle ja turkkiin*jiihaa**sydän*

O