päivän :)
60 min lomaan
Ihan kohta Tampereelle :)
Just great Serkun kanssa bileisiin niiin pitkästä aikaa! Nyt tehdään ruokaa kämppiksen kanssa ja pian korkataan bisset *känni*
Pienet asiat, kylläpä niistä voi tulla iloiseksi
Tää on kyl tavallaa eilisen, mutta tänään se päätös, jonka eilen tein, vahvistu. Eli ens syksyn suunnitelmat mietitty. Takaisin nuorisotalolle menen minä.
Päivän totaalinen repeäminen.
Kävelen keskustassa ilman meikin meikkiä matkalla alkoon. Mua vastaan kävelee kaks kundia, joista toinen jo kymmenen metrin päässä musta pysähtyy äkkisältään ja jää tuijottamaan mua.
No, kävelen siinä sitten normisti matkaani eteenpäin, ja jossain viiden metrin päässä alkaa jo pikkasen ärsyttää se toljotus.
Siinä vaiheessa ku pääsen parin metrin päähän oon jo aika ärsyyntynyt ja tokasen sille. "Joo, mä olen kyllä ihminen, etkö oo muka aikasemmin sellasta nähnyt?"
Ja vastaukseks tulee. "Oon kyllä, mut en koskaan noin kaunista."
Pitää ehkä testata, jos mulla sit ois uudet kesähousut
(ja päivän on viimeinkin kesä ja viimeinkin perjantai *jiihaa*)
Firman grillibileet
Ilmasta viinaa ja ruokaa
Firefox kaatuu, kun yritän avata tuota -> http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=49792;sivu=9999#loppu
:D
[q]Verano, 16.6.2006 15:46:
---
mayah, 16.6.2006 15:43:
Mä sanoin, et "PAISTOIN", en et "Ostin tarvikkeet, pesin kädet, mittasin ainekset, sekoitin, jätin taikinan nousemaan, lähdin koivumetsälle, kaadoin puun, pilkoin klapeiksi, kannoin sisään, lämmitin leivinuunin ja tuikkasin pullat sisään". Mä mistään kaardemummasta mitään tiiä.
---
Kuka ne pullat muotoili siitä taikinasta
[/q]
Vasan leipomot
Tänää tuli kasa uusia levyä. Nytte olis kuunneltu läpi, ja huomenna kattellaan miten ne sopii yhtee.
Ihanat ystävät iihan muista kun klubbaripiireistä Teki hyvää!
Symbiootti *sydän* Paras kaikista!
Konefestari huomenna ja synttärinvietot siellä
Kävelin väkisin töistä kotiin, että sais ees jotain liikuntaa tälle päivälle. Ny voi pikkuhiljaa alkaa menee nukkuun.
[q]Fyraett, 1.8.2006 13:09:
---
Nexus__69, 1.8.2006 13:07:
masu kipee ja yks päivä taas vähemmän.
---
Yks päivä vähemmän mihin? :o
[/q]
siihe et hani palaa lapista polkemasta pyörällä.
Tulipas tänään kiva olo duunis asiakasta neuvoessa...*joo*
Asiakas oli mielissään ystävällisestä palvelusta sekä
ajasta joka meni kun yhteistuumin mietittiin mikä mahdollisesti
olis paras ratkaisu juuri hänelle....
positiivinen ja kannustava palaute on aina kivaa*nauru*
[size=20]SAIN [color=red]A[/color][color=orange]S[/color][color=yellow]U[/color][color=green]N[/color][color=blue]N[/color][color=ingigo]O[/color][color=violet]N[/color]!![/size]
helsinki, HERE I COME!
Uusi, ihana ja iso koti kaupungin keskustassa. *sydän*
[q]Charlotte, 1.8.2006 10:41:
Ostettiin eilen sänky ja kannettava
Nyt ei tarvii enää nukkua lattialla tai maksaa welholle turhaan netistä
Sain ens ma vielä vapaaks eli 1 ekstra lomapäivä(joka todennäköisesti menee krapulassa, mutta menköön*tirsk*)!
Kyllä kesä on mukavaa*plur*
[/q]
Tuulis <3
Oon vihdoinkin valmistunut tradenomiksi nyt en vaan ollenkaan tiedä mitä pitäis tehdä tän jälkeen
On varmistettu, että pääsen meidän Suomen toimistoon töihin pariks viikoks heinäkuun lopussa - eli pääsen kotiin käymään vaikka ensin näytti siltä etten pystyis mennä kotiin vasta ehkä ensi vuoden puolella
[q]sapeli, 31.7.2006 20:30:
Kävin raivaamassa läheisen metsäpolun puista jotka siihen oli kaadettu päälle - meikä heitteli siinä 4-5 metrisiä puita oksineen ihan muina miehinä
Tuli sellanen olo että kyllähän sitä ihminen pystyy kaikenlaiseen kun vaan haluaa
[/q]
Luin ensin että reivasit metsäpolun puista Aikalailla ois tanssijalka saanu vipattaa
masu kipee ja yks päivä taas vähemmän.