päivän :)

Back to häröily O

Aika plur olo, oon aika törkeen onnekas, hyvin monessa asiassa :)(:
Jokapäiväinen kiitos ja rakkaus ystäville, en kerro teille tarpeeksi usein kuinka käsittämättömän upeita ja tärkeitä ihmisiä olette. Ja sille yhdelle.

...

[q]Jutu, 2.2.2006 21:38:
Ei tää nyt taida olla päivän :) mutta mua ainakin naurattaa. Elikkäs, lähdin äsken viemään roskista ilman takkia, hanskoja tai sukkia. Olin sitten tulossa takasin päin ja huomaan, että mulla ei myöskään ole kännykkää tai avaimia mukana, ja ovi on tietenkin lukossa. Eihän siinä sitten mitään muuta kuin suunta kohti faijan kämppää, joka on onneksi parin talon päässä ja toivoa sen olevan kotona. Kotona oli ja onneksi asuu tokassa kerroksessa, että pystyy heittää lumppareita ikkunaa. Aikani siinä heiteltyä niitä totean, että ei se tajua mitään. Kävelin takasin kotiovelle ja thank god äiti tajus lapsensa olevan hukassa! Pääsin sitten kotiin ja ei tullut edes pahemmin kylmä, mutta sen ainoon kerran kun jätän puhelimen kotiin niin käy näin. Eli ottakaa opiksi ja pitäkää se puhelin aina mukana, jopa silloinkin kun viette roskia
[/q]

Mul kävi tollee joskus syksyllä ku lähin kauppaan. Kaupasta ulos tullessa huomasin ettei avaimet oo taskussa ja kännyn olin jättäny lataukseen. Onneks rapun ovi oli vielä siihen aikaan auki ni pääsin soittaa hallituksen pj:n ovikelloa joka tiesi missä on yleisavain ja pääsin sisään. Jos ei ois ollu yleisavainta oisin sit lainannu käänyä ja soittanu äidille mut tällee meni nopeemmin..

[q]mayah, 2.2.2006 15:25:
[iso]PÄÄSIN TYÖHAASTATTELUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/ISO]

AI VITUN ETTÄ!
[/q]

Jeeeeeeeee

Mihkä?

[q]Aki A., 29.1.2006 19:57:
Ykköseltä tuli äsken eläinten olympialaiset. Oli suht huono mutta super ohjelma. Tuli hyvä mieli :)
[/q]

Se jääkarhu siin lopus oli kyl huippu

[q]Everes, 27.1.2006 12:03:
en oo vielakaan saanut tyttoystavaa.
[/q]

Mä repesin tähän täysin

4 yötä Kairoon ja 2 työhaastattelua ennen sitä

[q]astaroth, 20.8.2009 13:24:
sain töitä ^^
[/q]
Onneks olkoon

Tänään radalle ihan niin mahtavalla porukalla ja ihanalla ulkopaikkalaisella vahvistuksella, Can't wait *sydän* *känni*

[q]Lyylikki, 3.2.2009 15:58:
Ehkäpä pitäis joskus hööpöttää joku perjantai H & S siivoomaan. Tarjois punkkua ja soittais polccaa. Varsinkin kun minä itse taidan olla meistä se huonoin siivoamaan
[/q]
Saattais hyvin jopa toimiikki

On vaan jotenkin niin olo vaikka kaikki asiat onkin vähän miten sattuu, mut kun jaksaa muistaa miten hyvin asiat tosiasiassa on ni elämä tuntuu vähän kivemmalta.

ja, kuten rakas ystäväni Maija usein sanoo: kiksu pelastaa

ratsaille

Päätin tänää et meen 27.3 tai 28.3 Helsinki Ink 2010 messuille. Kivakivakiva, mukavaa odotettavaa
...plus ostin töistä kotiin meille mussutettavaks parit laIskiaispullat, omn nom nomn <3

Perjantai tietenkin :) Vaik ei ookka mitää suunnitelmia mut se täs varmaa sit kai hyvää onkin

Sain tekniseltä isäinnöitsijältä siunauksen kiinnittää oman nyrkkeilysäkin asunnon kattoon. Kohta mulla on oma reenihuone! <3

Tartteeks siihen oikeesti luvan? :D Mä laitoin aina kaiken minkä tartti vaan roikkuun katosta mitään kyselemättä.

Muutaman tunnin päästä lähtö kohti lappia (yllästä)

[q]Verano, 12.11.2005 14:21:
---
mayah, 11.11.2005 21:05:
---
Annakins, 11.11.2005 21:03:
KÄÄÄK *lmao**aplodit**tanssittel*

---
ITE OOT

KÄÄÄK *känni*

---

Vitun KÄÄKät!

Ja arvatkaa onko nyt hyvä olo.
[/q]

Opetushallitus on suuressa viisaudessaan päättänyt, että tutkintoni on rinnastettavissa Suomessa suoritettuun ylempään korkeakoulututkintoon. Olen nyt puoliksi pätevä hoitamaan tehtäviäni

Sain kutsun työhaastatteluun :))

tänää JUHLITAAAAAn whiiii :P

[q]Verano, 3.11.2005 17:57:
Sain frendiltä liput täx illaks PMMP:n keikalle *sydän* On tullut kyllä luukutettua niitä viimeks eilen, kohta pääsee

[/q]

HAHAHAHAHA! :D

O