päivän :)

Back to häröily O

[q]Sammakkoprofessori: Helteet alkavat heinäkuun lopulla[/q]
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/84087.shtml

Samoin alkaa meikäläisen kesäloma! :D

Olipa mahtava viikonloppu! Perjantaina kiidettiin suoraan töistä Heinolaan ystävän luokse, siellä istuttiin iltaa (ja vähän aamuakin), lauantaina mahtava Halloween-tapahtuma ja ilotulituksia ja eka oma poi-esitys, ja sieltä sitten PK-seudulle UG-bileisiin, vähän chilliä jatkoilua kivojen ihmisten seurassa, ja sit sunnuntaina koomailua pizzan ja Simpsonien parissa. *sydän*

high stakes poker season 4 alkoi tänään *sydän*

..on oikeastaan päivän sain sen unelmatyöni isosta kansainvälisestä yrityksestä!

Ei krapulaa. <3

[q]Annakins, 26.11.2009 13:10:

Oma päivän :) on se, että varmaankin ihan kiva ilta tulossa.
[/q]

Jep, oli kivaa :)

Kanapasta mörsseliä

katti on vihdoinkin vähän läskistynyt, ja alkaa näyttää jo ihan oikealta kissalta ja vähemmän luurangolta :P .. pari kuukautta sitten oli vielä ihan sairaalloisen laiha, mutsikin taisi silloin viel sanoa ettei koskaan ole niin nälkiintynyttä kissaa nähnyt :S

nyt on tosin joku kämpän tuhous projekti meneillään kun unohdin ostaa märkäruokaa -_-

---
Maailman rennoin ilta/olo tjms. Hyvää ruokaa ja juomaa ja nautiskelua. Tekee ihmismielelle ja sielulle kohtuullisen hyvää.
---

Mullakin piti olla rento ilta/olo, mut... must... move... my... ass!!

to tha partaayy!

Anna sheikata vaan!!! Pistä vartalo sellaiselle kunnon pystykierteelle ja anna palaa!

Maailman rennoin ilta/olo tjms. Hyvää ruokaa ja juomaa ja nautiskelua. Tekee ihmismielelle ja sielulle kohtuullisen hyvää.

Mullakin piti olla rento ilta/olo, mut... must... move... my... ass!!

to tha partaayy!

Aivan huikea vuoden vaihtuminen mahtavassa porukassa, paljon *super*tärkeitä asioita tuli käsiteltyä ja loppufiilis on se, että kaikki jatkaa rakentavammassa hengessä eteenpäin. *sydän*

[q]Jone, 5.5.2006 12:02:
---
Verano, 5.5.2006 11:48:
Joku saattaisi ehkä kyseenalaistaa lainaamisen muualta, tiedä häntä.

---

Eli en olis saanut ottaa Tontsismeja talteen sanomalaatikosta ja dumpata tänne esille? No siinä mielessä lienet oikeassa, että mies itse tuskin erityisemmin perustaa tosta, koska lausahdukset ovat niinkin fiksuja kuin ovat.
[/q]

Koska sun lainaus on yksipuolinen, niin keskustelua lukematon ei voi tietää mitä "Jonesmeja" mahdollisesti olet niihin vastaillut.

Positiivinen palaute töissä. Meillä osataan kyllä yleensäkin hirmu hyvin kiittää kollegoita tilanteen ollessa päällä, mutta ehkä ei niinkään muuten. Nyt viimeisen viikon sisään oon kahdesti saanut sellaista palautetta, että "mietin eilen, että täytyy tulla sulle sanomaan, että olit tosi hienosti tehnyt asian x". Arvostan suuresti, toivottavasti osaan itse tehdä samoin.

Lisäksi sain tänään oman potilaan perheeltä niin ihanan kiitoslahjan heidän lähtiessään jatkamaan matkaa, että ihan itku tuli.

Tällaisina hetkinä oikeasti harmittaa, etten ehkä tätä työtä pysty tekemään enää monia vuosia. Tämä työpaikka on mulle niin oikea ja mähän olen työssäni jopa hyvä

Yks vieraileva tähti Tampereelta

Yksi vähäsen nihkeä juttu taisi nitkahtaa eteenpäin, uskon että tämä lähtee hyvään suuntaan.

[q]mariq, 25.11.2009 16:57:

[/q]
Que? Neiti on ihan pähkinöinä, what's happening?

[q]sapeli, 24.3.2006 02:03:
---
e-nergique, 23.3.2006 17:39:
Söin äsken ugli-hedelmän
Lajiltaan jonkinlainen sitrushedelmä, maku muistuttaa mandariinia...

---

Suomeksi Rumelo Seriously
[/q]

AIka hyvä käännös ugli > rumelo :D kuulostaa rumalta hedelmältä

uus flätti tv <3

miuru on lihonu huimat 1½ kiloa! :) eikä ole enään niin aliravitun näköinen kuin mitä pari kuukautta sitten. ^^

O