päivän :)

Back to häröily O

SAIn snaken tossa jokunen päivä sit. sano entinen omistaja et ei saa ruokkii vielä kö on nahan vaihto meneillään. sit kö se eilen puotti sen nahan, ni pääsin ruokakauppaan.. oli hurjaa katottavaa ku se vetäs napaan itteään paksumman hiirulaisen.. niin et jee.*nauru*

anskuu*sydän*

huomenna poriin! 4pv lomailua ja häät :)

Taisin just vetästä PLUR-överit *pökr*

Kauan ostoslistalla ollut peikonlehti saapui vihreään perheeseeni puolee hintaa

Taisin just vetästä PLUR-överit *pökr*

Mistä sellasia saa..!!

Langaton:

Langalla:

Että näin!

Mmmmm en muistanutkaan että kaiken muun paukkeen keskellä homohouse on niiiiiiiin mun juttu

Perhetuparit meni melko loistavasti, pientä draamanpoikasta lukuunottamatta ihan loppusuoralla. Nyt ovat kaikkien kommuunikamujen perheet tavanneet toisensa, ja saatiin neljän vuoden jälkeen mun ja Jagonkin perheet saman katon alle ekaa kertaa!

Viiniä taisi mennä 9 litraa, ja olo oli sen mukainen lauantaina... Ja nyt odottaa kotona "muutama" viinilasi pesua.

Ylläri et se draama tuli mun perheen mukana mestoille :'P

Olikin 200e enemmän rahaa tilillä mitä oletin =)

Perhetuparit meni melko loistavasti, pientä draamanpoikasta lukuunottamatta ihan loppusuoralla. Nyt ovat kaikkien kommuunikamujen perheet tavanneet toisensa, ja saatiin neljän vuoden jälkeen mun ja Jagonkin perheet saman katon alle ekaa kertaa!

Viiniä taisi mennä 9 litraa, ja olo oli sen mukainen lauantaina... Ja nyt odottaa kotona "muutama" viinilasi pesua.

1.12. Helsinki - New York - San Diego :D

Iltalehti:
Näin Turkua kehuttiin New York Timesissa: "Rento ja mutkaton:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010101012495211_uu.shtml

Siteeraus jutusta: Haastatellut turkulaiset ovat valaisseet amerikkalaisvierasta muun muassa kertomalla elektronisen musiikin olevan alunperin kotoisin Turusta.

Rakas tulee viikonlopuksi kotiin, ihan parasta!

http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/ok/cfn/84j0/273563/743721651.gif

. . . . . . . vähänkö hymyilyttää ^________________^

Moon niin ylpee ihanasta, huippu suorituksen teki

Sain VIHDOIN hommattua Lontoon-reissulta DJ X Lab4-Reload-levyn*nauru*

uusi laukku... *sydän*

Oonpas mä hyvällä tuulella
Aika levollinen ja plurahteleva fiilis, ja hymyilyttää leveähkösti nää hullut tääl töissä

Niinkun pomo sanoo; I'm doing what I love, and loving what I do *sydän*

20v

Onnea!

20v

O