päivän :)

Back to häröily O

Jee, mä löysin äsken elämäni ekat viralliset "rave-housut"! Semosset keltaset. Kuus eksua kirpparilta. Saas vaanny nähdä, et tuleeko pidettyä. Noitten kans just silleen huomiota herättämättömästi sniikkailla sitte kotiin jatkojen jatkoilta.

Joo mulla on nyt jatkunut tätä ärsyttävää toisen korvan "pulputtelua" joku puoli vuotta. Kaks kertaa oon käyny hakemassa flunssan takia saikkua, ja näyttänyt sitä samalla. "Ei näy mitään... Semmonen voi johtua vaikusta, mutta ei sulla sitäkään juuri ole". Tyhjentävää. Varmaan joku aivokasvain siellä painaa jalustinta tai vasaraa tai...

Edit. Eiku siis mitä ihmettä, kerran mä oon nauranu täällä ku joku oli vahingossa kattonut ton otsikon hymiön väärinpäin "miten voi olla mahdollista", nyt mä oon näköjään tehny sen itekin!

Paras kaverini (joka muuten nauraa ihan samalla lailla ku BB-Tuuli *tirsk*) sano tänään mulle, että oon vaikuttanut viimeset neljä vuotta jotenkin ahdistuneelta. Oon luullut, että se on normaalia aikuistumista että jotenkin kaikesta menee ilo *iloinen*, mutta jos tämä tyttö erikseen on kiinnittänyt tähän huomion niin se ei varmaan sitten olekaan kaikilla niin. Yritän nyt löytää takaisin sen naiivin, huolettoman, iloluontoisen ja impulsiivisen itseni. Ehkä niin on paras itselleni ja ympäristölleni.

Kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni ihotautilääkärin vastaanotolla. Meillä on suvussa hirveästi aknea, ja nyt on oma leukanikin iloisesti puhkeamassa kukkaan.
Olin ilmoittautumassa vastaanotolla, ja virkailija kysyi osoitettani.
"Pinninkatu."
"Finninkatu?"
"Eiku Pinnin!"
Virkailijalta meni kyllä koko juttu ihan ohi.

[q]ezzy, 23.6.2009 00:06:
---
NaSu*, 22.6.2009 23:13:

KiiTos ! !

no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu... äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))

---
Onnea kämpästä, mut pliis lopeta toi jos näppikses ei o rikki, sulaa silmät :)
[/q]

Noh... Eikö toi ole vain tapa tehdä tekstistä persoonallisempaa, mikä on pelkästään positiivinen asia? Mun puolesta pidä NaSu* oma tyylis, ei toi nyt kuitenkaan NIIN hankalaa luettavaa ole Ei oo sentään joka toinen kirjain isolla ja kaikki mahdolliset kirjaimet numeroina Musta se on jopa ihan hauska piristys, sillä en ole kenenkään muun nähnyt Klubbarissa kirjoittavan noin. Varmasti jäät siis mieleen.

Oma hymiöni: Heitin talviturkin linnunmaidossa, ruskettelin nahkaani ainakin viisi tuntia rannalla ja kaupungissa, ostin mageet aurinkolasit, kävin syömässä isän ja siippansa kanssa (tapaaminen meni kerrankin hyvin), naapuri sanoi että on mukavaa että he ovat saaneet hyvän seinänaapurin (minut *jeesus*) , ja painoakin tippunu kilosen verran viime viikosta. Seuraavana ohjelmanumerona juoksulenkki

Edit. Okei, toi "linnunmaito" oli vähän liioiteltu.

Oltiin eilen mun luona käymässä parin mun kaverin (miespuolisia, Aleksi & Mikko) kanssa. Mikko oli koneella ja jutteli Facebookin chatissa jonkun kaverinsa, leikitään vaikka Laurin, kanssa.

Mikko: "Lauri kysyy, että ootko sä Aleksi lihonut?"
Aleksi: "No emmä tiiä... Oon mä varmaa"
Mikko: *näppäilee Laurille* Ohan se.

Sit siirryttii muihin aiheisiin ilman mitään kränöjä.

Miehet on niin ihanan mutkattomia

Sain ihan hyvät massit entisestä työpaikasta 2kk taistelun jälkeen. Voittajaolo! Lisäksi ihaaana keli, eikä ees krapulaa eilisen juhlan jälkeen Linnutkin ovat mahtavia eläimiä. Rupes vaan itsekin tekemään mieli uimaan sorsia katsellessa, kun aurinko heijasti lammen veden samettisen turkoosiksi. Toivon mukaan tulee kaunis, rakkauden kesä niin pääsee itsekin pulikoimaan. *sydän*

Päivä pulkassa, [size=14]nyt kotiin[/size]

No eip mitään sen erikoisempaa, kuin puhtaat rastat Emmä tiedä mikä se on se vakio, jolloin ihmiset unohtavat olennaisia asioita, mutta kun tukka on viikon pesemättä niin en kyllä itse enää muista millainen se on puhtaana. Ku ei tää edes haise, joillakin se alkaa dunkata esim. etikalta. Sen kyllä muistan, että joka kerta operaation suoritettuani oon ajatellut että wow. Pitää kai tehdä aiheesta joku pieni purppurainen muistilappu tohon näytön sivuun.
+ kaunis sää, hyvä musa, itsekuri, ryhristäytyminen, hetkessä oleilu, metsä, ruoka.

[q]Amma, 27.11.2009 22:31:
Omenahotellin hissin seinässä A4-paperissa kuva limuautomaatista ja parista limupullosta sekä teksti:
"Arvoisat asiakkaamme!
Coca-colan virvoitusjuoma-automaatti palvelee teitä 24/h kahdeksannen kerroksen aulassa.
Terveisin,
Omenahotelli"
- Saakohan virvoitusjuoma-automaatti vuoden työntekijän palkinnon? (Lienee Omenahotellin ainoa koko ajan fyysisesti paikalla oleva, palveleva työntekijä.)
[/q]

*nauru**nauru*
Täytyy varmaan piruuttain tehdä moinen todistus, ja laittaa se teipillä siihen toosaan kii.

[q]wiwi, 12.8.2009 19:34:
Uus tatska! Jee!
[/q]

Millanen et mihin? Mullakin on mustekuume!

Auringonpaiste, eläimet, ulkoilu, vanha tuttu ja mielenkiintosimmat & avartavimmat keskustelut pitkään aikaan! Ei oo kyllä tällä hetkellä huolen häivää... Nyt mä sen vasta oon tajunnut, että saan olla kiitollinen kun sain kenkää. Saa suunnata kaiken energiansa itseään kiinnostaviin asioihin. Kesättää! *sydän*

[q]sativa, 18.2.2010 12:11:

Mulla on kans unettomuuteen tarpeen tullen melatoniinia, joka on tarkoitettu "unettomuuden lyhytaikaiseen hoitoon vähintään 55-vuotiailla aikuispotilailla".

On muuten ihan hyvää tavaraa toi, paitsi että hinta on tosi suolainen. Tosin siinäkin on se hyvä puoli, ettei malta turhaan syödä niitä.
[/q]

Muutan kyllä mielipiteeni noista. Jouduin viime aamuyönä ottamaan yhden, noi mun omat valitettavasti depot-tabletteja, ja olo on vieläkin ihan saatanan zombi. Oon juonut 2 kuppia kahvia, josta ainoana vaikutuksena on käsien hikoilu. Muuten vain väsyttää, en tajua mistään mitään, ja meinasin mm. unohtaa äsken R-Kioskiin mun pankkikortin. Jos tää olo ny ei tästä kohta normalisoidu, niin jää kyllä bailut välistä... Enhalu!

[q]Janisa, 18.2.2010 20:38:
---
sativa, 18.2.2010 12:11:

On muuten ihan hyvää tavaraa toi, paitsi että hinta on tosi suolainen. Tosin siinäkin on se hyvä puoli, ettei malta turhaan syödä niitä.

---

Jos sulla on mitään yhteyksiä Jenkkeihin, niin siellä tota saa ihan ruokakaupasta, kolmea eri vahvuutta ja hintakin pyörii siinä viiden dollarin paikkeilla (esim 120 kpl).
[/q]

Voi että, mä maksoin noista 30 tabusta yhteensä 29e! Vtun Suomi.

[q]Amma, 11.2.2010 01:19:
Parasta on tosin se, että nestemäinen lääke myydään ilmeisesti lähtökohtaisesti vain lapsille, koska pakkausselosteessa lukee mm.:
[/q]

Mulla on kans unettomuuteen tarpeen tullen melatoniinia, joka on tarkoitettu "unettomuuden lyhytaikaiseen hoitoon vähintään 55-vuotiailla aikuispotilailla".

Voi vihta mikä päivä! Pakko tulla tänne hehkuttaan kun on niin hyvä olo että oksettaa!
Mukava aamu illan kruunas yhden mun rakkaimman ystävän puhelu! Ei olla nähty neljään vuoteen eikä olla höpötetty luurissa vuoteen, mutta kyl se niin vain on että jos sielunyhteys on tarpeeksi syvä niin ystävyys ei kuole mihinkään eikä tuhansien kilsojen välimatkakaan sitä pysty laimentaan. Voi miten yllätyksellistä elämä onkaan!

[q]Meke, 29.3.2010 14:50:
---
sativa, 29.3.2010 12:51:
Toissayönä kuunneltii jatkoilla C-kasetilta 1990-luvun alun polkkabiisejä ja oon ny ihan myyty tähän tyyliin Tajua miksen oo aikasemmin tutustunu tähän ûberparhauteen!

---

Hyvä että löytyy uusia kivoja asioita vaikka onkin vanhaa musaa :)
Mitähän biisejä niillä C-kaseteilla oli ?!
[/q]

Ei kaveri tienny tai muistanu.

Toissayönä kuunneltii jatkoilla C-kasetilta 1990-luvun alun polkkabiisejä ja oon ny ihan myyty tähän tyyliin Tajua miksen oo aikasemmin tutustunu tähän ûberparhauteen!

[q]mark hamilton, 27.12.2008 19:35:
---
Aeslie, 27.12.2008 19:33:
---
mark hamilton, 27.12.2008 19:32:

....

Kävelivät vaan kohti ja alkoivat lyömään suoraan naamaan.

Tuli muuten aika pikkusen verta.

....

---

Ihan oikeeseen ketjuun laitoit? Mä oon huolestunu sun puolest vaikken sua tunnekkaan... :)

---

Sori katoin ton hymiön väärin päin..
[/q]

Ei täs kyllä oo mitään hauskaa, mut katoit hymiön väärinpäin??! *nauru**tirsk*

Jesssss mä sain työhaastatteluun kutsun! Se paikka oli auennu aamulla, laitoin hakemuksen ja jo nyt ne soitti Ja olis ihan semmonen vähän erikoisempi raflakin kyseessä, että haluaisin työskennellä siellä!

O