päivän :)

Back to häröily O

Veronpalautukset
Tuleva Berliinin matka tammikuussa

Mä just kans haveilin, että voisin "haaskata" veronpalautukseni etelänreissuun, mutta kun duunista en saa lomaa joudunkin tehä sen "fiksun" valinnan ja hautoo niitä kesään asti(sitten kyllä on pakko repästä ja lähtee ibitzalle tai jonnekin)

Oma päivän :) Oon taas saanu aivan järjettömän paljon hyvälaatusta unta. Nähny aivan mahtavia unia jne. Nyt ei oo väsyttäny 2 päivään melkeen ollenkaan ja fiiliskin on paljon parempi. Yritän kyllä jatkaa samlla linjalla ja mennä koko viikon jo 9n jälkeen nukkuu

Itseasiassa eilisen päivän smaili mutta vieläkin hymyilyttää. Eli käytiin ex-työkaverin ja hänen lapsen kanssa maaseudulla reilun kahden tunnin maastoratsastusosuudella ja sen päälle syötiin vielä luomulounaat. Oli nannaa.

Maanantaina töihin
Jouluapparin paikka, jossa on kuitenkin mahiksia jatkaa jos toi yks toinen homma ei natsaa ;)

Oon nukkunu viikon sisään neljät 11 tunnin yöunet Alkaa pikkuhiljaa olemaan semmonen suht levännyt olo

Mä kans sain yhet tämmöset kasaan viime yönä, oli kyl aika autuas olo aamulla.

USB 2:een tottuneelle, backupit esatalla! *joo**hymy*

No hyvä että oot saanu syötyä, oliski ollu hankala Enan kanssa alkaa ruokkimaan sua ruiskulla.

Ahahahaa mä niin näen sen tilanteen sieluni silmin :DD Tini köytettynä kylpyammeessa ja toinen meistä pitää nenästä kiinni ja toinen lusikoi sapuskaa suuhun..

Onpa hyvä fiilis

Perjantai-ilta pelastettu!
MTV3, 22:35

HIMASSA!
kohta jos väsäis teetä ja keksis et mitähän sitä söis tänää.

Oman lapsen ekat sanat tuli 8kk iässä, hänen eka joulu ja 2 vapaata vihdoin ja viimein

---
Ei oo ainakaan viellä kuumenousu. Mulla tosin kuum aina yleensä muutenkin päätyy nousemaan vähitellen iltaakohden, joten en tiedä missä vaiheessa tässä pitäisi pomolle ilmottaa oonko huomenna tulosa vai en. Mutta ainakin nyt tekee mieli siis syödä ja on kivaa viettää päivää kissan kanssa kotona naukuen*plur*
---

No hyvä että oot saanu syötyä, oliski ollu hankala Enan kanssa alkaa ruokkimaan sua ruiskulla.

Joo, mua ei saa kyl pakkoruokituu ihan niin helposti, kun kissaa.

Ei oo ainakaan viellä kuumenousu. Mulla tosin kuum aina yleensä muutenkin päätyy nousemaan vähitellen iltaakohden, joten en tiedä missä vaiheessa tässä pitäisi pomolle ilmottaa oonko huomenna tulosa vai en. Mutta ainakin nyt tekee mieli siis syödä ja on kivaa viettää päivää kissan kanssa kotona naukuen*plur*

Sain just tekstiviestin että mun uusi welho toimitetaan mulle huomenna
Alko pikkuisen ottamaan päähän tuo saunalahden nettitikku, ei siinä tikussa muuten mitään mutta kun mun alueella on yhteysvika eikä saunalahti aijo tehdä asialle mitään lähiaikoina, ja jos kerran saunalahden majakalla lasipalatsissa nopeus oli sitä 600-700 kbit/s ja mun kämpillä nopeus oli max 80-150 kbit/s niin en tainnut ihan saada sitä mitä tilasin :D

EDIT:
Oli pakko testaa duunikoneen nopeus, parhaimmillaan testausten jälkeen: 13516.32 kbit/s

Mahtava ilta ihanassa seurassa maistuvan ruuan ja maittavan viininkin kera
ja sokerina pohjalle: Lunta *sydän*

[q]Verano, 30.6.2006 14:38:
Se ei sinänsä ollut hymyn aihe, että mulla oli u-lukon avain täällä duunissa mukana, kun taas itse lukko koristi paremman puoliskoni pyörää mun luona. Mutta saipahan sitten äsken viettää ihanan ihanan hetkisen avaimenvaihdon yhteydessä <3 Niin hyvä mieli ^____^
[/q]

plyyyyyyyyr

Tulipahan tilattua sitten vähän vaatteita :) Se jos mikä piristää päivää

Sain töitä jouluun asti =) Ei tosin mitään herkkua hommaa mut 5kk työttömänä olon jälkeen kelpaa ihan hyvin.

Maailman nopeinta kukkaa! Minuutti ja aika hidastuu hetkeksi.. tai no 3 tuntia
kannattaa varata! Ymmärtää kuka ymmärtää!*hih**nauru*

Kaverini apu. Sekä alennus bensasta; Kiitos ystävälliselle miehelle.

O