päivän :)

Back to häröily O

Mä selviän sittenkin tästä päivästä! Oli jo sellai olo et en tiiä miten käy :D Tärinäkin jo kadonnut.

Huomenna meen tekeen yhen kivan jutun, ja si mun olon pitäis olla ihanan vapautunut. Hmm. :D

Olin mä jostain muustakin kyl ilonen mutten muista enää mistä :D

Ja ainii, 2 ja puol viikkoa niin Oostreilia *sydän*

Olipa nätti sää.
Työkavereiden kaa oli kiva istua lähiterassilla ja juoda kaks siiderii.

Nätti sää, töiden jälkeen pyöräilemään

Pimennysverhot makkarissa

Say goodbye to aamuaurinko right in your eye at 5am <3

Eväät valmiina, sit vaa vaatteiden vaihto ja pitkälle pyörälenkille

Taas paljon ilonaiheita jo tähän aikaan päivästä:

-Iskä tekee ruuaks semmost kukkakaaliherkkua
-Nään tänään Annenkin pitkästä aikaa *sydän*
-Lunta tulee koko ajan vain lisää
-Saunaan
-Aamuiset naurut Vimman kanssa
-Piti tonkia lapsuuden tavaroita ja kirjoja ja vihkoja monta laatikkoa, jos haluaa säilyttää jotain koska muuten niistä hankkiudutaan eroon. Talteen jäi mm. Ala-asteen aine-vihkot, muutama kirja ja maalauksia. Extranauruja sai silti kokeista mitä löysin, ja niistä vastauksista.
-Mul on hyvä fiiwis

Se on loppu nyt. Oon koko päivän vaa maannu sohvalla ja kattonu Sinkkuelämää ja se on loppu nyt. Just katoin viimesen jakson. Oon vaa nauranu ja pillittäny koko päivän :D

Se on nii jännä miten jostain tv-sarjasta voi löytää niin paljon itseään.

Vimma *sydän*

Tänään on ollut hyvä päivä. Ihanaa.
Hyvän mielen ja onnistumisten putki päällä.
Helmee.

tää päivä näyttää ny vaa nii hyvältä! Iha helmee! yks palaverikin, mitä olin pelännyt, on siirretty "tulevaisuuteen", eli voi olla et sitä ei ees pidetä, joka ois aivan ihana asia, koska mä todellakin stressasin tuota asiaa todella paljon.
Ai vitsit et elämä on ihanaa.

Suunnitelmien muutos! Eilen ystävä soitti, lähdemme tänään Siljalla päiväksi Tukholmaan! Töistä pääsen kahdelta, kodin kautta satamaan.. Ihanaa! Pääsee viettäään aikaa hänen kanssaan Mies jää tietty kotiin Saa sekin välillä olla rauhassa minulta. En oo pitkään aikaan ollu näin spontaani
Luksusta.

Hikoilu auttoi, ny on kiva jäädä pääsiäislomalle. Aussikuvatkin on vihdoin netissä, vielä pitäis saada ne levylle ja valokuvat albumiin, niin sekin urakka olis takana :)

Hyvää fiilistä ei tapa mikään! Pian lähden Tikkurilaan ja vien taideteokseni sinne niille sedille ja tädeille katsottavaksi. Oon niin ilonen ja ylpee itestäni et sain ne tehtävät sittenkin tehtyä, eikä niistä tullut edes huonoja sutaistunnäköisiä töitä. Nyt vain kun pääsis edes siihen kouluun.

Kylläpä o terve olo.
Puhalsin sellaseen astmapiippuun, tulos 540. Ei kuulemma aihetta huoleen ollenkaan :D
Hemoglobiini 142.
Verenpaine 116/75.

En muista mitä muuta kaikkea tuli todettua tuol messuil, mut iha jees. Yllätyin tosi paljon tosta puhallustuloksesta.

[q]mayah, 3.4.2007 19:46:
Epistä.
[/q]

Äläs sielä epistele yhtää, oo ylpee siitä et se on sun ansiota, et mä kuntoilen ja tunnen oloni reippaammaks :)

Jokainen päivä on hyvä kunhan se oma kulta on siinä vieressä kun herään ja avaan silmäni. *sydän*

Kissa kissanen herätti mut sopivaan aikaan ja ihan söpösti.
Tunnin pääst alkaa viimenen työvuoro tos paikas
Nään irma irmastakin tänään sopivasti ennen reissua :)

Nyt lähetään juhlimaan!

[q]Annakins, 21.1.2007 05:13:
On the Rocks rocks ja ystävät on parhautta <3
[/q]

Monta ilon aihetta: (1.) Kun heräsin, (2.) huomasin että kissa ei ollu kakannu lattialle. Kaiken lisäks (3.) ehdin kattomaan vielä pari jaksoo sinkkuelämää ennenku pitää alkaa pakkaamaan ja sit iltapäiväl (4.) lähdetään minilomalle

O