päivän :)
[q]pupuankka, 15.11.2005 21:16:
---
Freja, 15.11.2005 18:05:
Mul on uudet ihanat hiukset *hih**iloinen*
---
Nii mullakii
[/q]
Mul on ihan hottis olo näissä Toivottavasti nää kestää kauan ni jaksan hymyilläkin
Tänään on ehkä ihan hyvä pysytellä kotona ja poissa baarista, kun noita inttipoikia taitaa olla aika runsain joukoin liikenteessä.
[q]Cjet, 27.9.2006 18:46:
Ceeejetillä on uusi työ. Ja eka päivä takana.. Ja siis olin pelkkää hymyä viel kotimatkallakin! Täysin uus ja parempi ja erilainen ilmapiiri!
[/q]
kiva kuulla onnea siis jatkossakin
Mullakin on tavallaan uus työ ja uus ilmapiiri reilun parin viikon päästä
Takaisin kotona.
Vaikka se onkin samalla myös päivän :(, iso päivän :(. monta päivän :(. :(((((
On tääl jotain kivaa mut... Nii.
Ihania muistoja mulla taas on :) ja paljon kuvia :) eikä tarvinnu maksaa mitää vaik olikin pikkasen liikakiloja laukussa :D
Perjantai!!!
Saldo tällä hetkellä: 1 puhelua. Lol :D No, pitää nauttia näistä hetkistä kun niitä vielä ehkä ensi viikon verran riittää. Sit taas saa puhuu kurkku käheenä suu vaahdoten ja kuivuen :D
Pian bägitauko, myöhemmin päivällä arvotaa perjantaipullo, ja töide jälkee Järvenpäähän :)
Elämä on ihanaa.
Karma! Good things happening to good people!
Iskä ja äiti pääsivät tänään turvallisesti Suomeen Finskin lakkoilusta huolimatta, ja tunsin olevani siitä osavastuussa ja siksi hemmetin hyvällä tuulella. Matkalukutkin saapuivat ja kaikki hyvin, vaikka hotelliyö BKKssa jäikin viettämättä. Sen sijaan heidän saavuttua Hämylinnaan hotelliin aikataulusta paljon etuajassa, ei ollut normihuoneita vapaana, niin he saivat sviitin. En kestä! Siis aivan loistavaa. Molemmat hyvällä tuulella.
Kaiken lisäks ne tulee viikoks Helsinkiin ja sunnuntaina sitten pääsee juhlimaan äitin syntymäpäiviä ^^
Lisäks itellä on enää reilu 2 viikkoa lomaan, ja pääsen toviks pois tästä kaikesta duunipaskasta. Niiiin hyvä fiilis!
Plus et systeri nauratti eilen yöllä mua vitsillään, en meinannu saada hekotusta loppumaan.
Paljon on paskaa niskassa, mutta jotenkin tuntuu ettei taakka ole läheskään niin painava, kun tapahtunut myös mukavia asioita.
Tulin tänään ajoissa, joten lähdenkin ajoissa :) Sit viel saan pyöräni tänään, jippii :)
[q]kinderi, 13.12.2009 14:24:
Yllärilahjus eilen, sain piikkimaton *sydän*
[/q]
UAH! *sydän* Parhautta :)
[q]Lallu, 14.4.2006 21:47:
elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa *hymy**plur*
[/q]
Auttaisitko muakin hiukan vähän ehkä pikkuisen, tuntuu et ihanuus tästä elämästä on jotenkin kaukana
Hirmu väsy ja paha mieli ollu koko päivän mut onneks on ollu mukavia asiakkaita :) Ja ne asiakkaat, jotka on ollu pahalla päällä, on lopettanu puhelun mun kaa tyytyväisinä. Tulee itellekin parempi mieli :)
Ja pian pääsee jo poiskin ja illalla sitten hieman krossia ja venyä :)
Systerin inssi meni läpi! Se soitti niiiiin onnellisena ja iloisena että tuli itellekin ihan hirmu hyvä mieli.
Seuraavan kerran ku meen Ausseihin ni se saa tulla hakee mut omal autollaa :D
Oli miten oli, oikeeta tai väärää, ni numerot :)
Rupee jo helpottaan olo :)
Pyöräily runsoriin systerii vastalle, kahville, ja takasin.
Tänään Vimman kaa kuvausreissulle
Viikonlopuks luvattu nättiä säätä *hihu**tirsk**jiihaa*
Ja joo, mun on hyvä olla *sydän*
4.yönä tästä päivästä mun ei tarvi nukkua yksin :) Mulla on seuraa, mulla on ystävä. Ihanaa.
Tasan 5 vuorokautta ni ollaan lentokentäl kuikuilemas
Ihanaa. Pieni loma tulee niiiin tarpeeseen.
Mul rupes kuuluun rednexiä winampista, ja tuli mieleen viime vuosi ja ihana duunikaveri Meri ja Rednex ja ja ja kaikkee, si tuli mieleen entinen duuni ja ne hyvät hetket siellä, rupes ihan hirmusesti hymyilyttään :)
Huomenna taas siel käymään muutaman tunnin vuoro, oon valmiiks jo ihan iloinen.
Eilen sain vähän ressiäkin poistettua, ja nukuin viime yön hyvin.
Tänään äipän ja iskän kaa hillumista messuilla.
Yleisestikin, mul o tosi hyvä olla. Päivä ainakin alkaa mukavasti :) Toivottavasti pysyisikin sellaisena sitten!
Nätti sää, se tietää tänäänkin pyörälenkkiä
[q]mayah, 25.7.2007 16:09:
Turkuun <3 ja perjantaikin on jo ylihuomenna
[/q]
Mä herättelen toivoa Vaasasta joksikin lähiviikonlopuksi <3
Huomenna!!! *sydän*
Osasin kerrankin ottaa kohtuudella, joten ei tullut krapulaakaan :)